ماریو گومز , نویسنده , رئیس این واحد در رابطه با یادآوری خاطرات موثر در حافظه , می‌گوید : " یک رویداد استرس زا معمولا ً منجر به افزایش حساسیت ما به عوامل تنش زای جدید می‌شود , که نشان می‌دهد مرکز " حافظه " در مغز وجود دارد . " پیش از این دانشمندان بر این باورند که این pvt ممکن است چنین مرکزی باشد . ما اکنون شواهدی داریم که نشان می‌دهد این موضوع در واقع مصداق دارد . نتایج ما نشان می‌دهد که تغییرات ناشی از استرس مدار pvt ممکن است حساسیت به عوامل استرس‌زا را افزایش دهد . "
مشاهده غافلگیر کننده توسط محققان نشان داد که نشت القا شده توسط دوپامین از طریق دوپامین از طریق هسته لوکوس سرولئوس ( lc ) آورده شده‌است . lc یک ساختار کوچک از ساقه مغز پستانداران است که در پاسخ‌های فیزیولوژیک به استرس و وحشت نقش دارد , اما در درجه اول تصور می‌شود که این کار از طریق رهاسازی نور اپی نفرین انجام شود . 2 . صوفیا به نام صوفیه , که یک دوره فوق دکتری است , بر روی خاصیت حافظه موثر , کشف تغییرات دوپامینرژیک ناحیه میانی تالاموس به وسیله lc غیر منتظره و قابل‌توجه بود .
گفته می‌شود : " یافته ما این است که lc که عمدتا ً به عنوان مرکز نور اپی نفرین شناخته می‌شود , منبع اصلی دوپامین در خط مرکزی است , با توجه به اینکه این منطقه به طور معمول به عنوان مرکز نور اپی نفرین شناخته می‌شود و نه به عنوان یک سیستم دوپامینرژیک . " این یافته همچنین بر پیچیدگی‌های سیستم‌های انتقال‌دهنده عصبی و چالش‌هایی که در سیستم عصبی تعریف می‌شوند , تاکید می‌کند .
در حالی که محققان می‌دانند که pvt نقشی در پردازش تنش ایفا می‌کند , در حال حاضر برای درک بهتر چگونگی تاثیر مدولاسیون روی ساختارهای پایین‌دست که در پردازش هیجانی و پاسخ انطباقی دخیل هستند , کار می‌کنند .
این یافته‌ها به روشن کردن نقش‌های ساختاری و کارکردی بخش مهمی از استرس اکسیداتیو مغز کمک می‌کنند و بستری را برای تحقیقات آتی در مورد چگونگی واکنش مغز به مغز فراهم می‌کنند .
مغز بزرگ‌تر , مرکز تفکر را به یک هزینه اولویت‌بندی می‌کند
مطالعه nih , یکپارچگی اطلاعات , برتری احساسی , حسی و حرکتی را می‌یابد .
۱ .
مغز انسان تقریبا ً دو برابر اندازه دیگران است - اما این موضوع چگونه است ? محققان موسسه ملی بهداشت روانی و همکاران nih , کشف کرده‌اند که این تفاوت‌ها در اندازه به شکل مغز و نحوه سازماندهی آن وابسته است . هرچه مغز بزرگ‌تر باشد , سطح اضافی بیشتری از رشد در نواحی فکری قشر , یا پوشش بیرونی به قیمت رشد نسبتا ً کندتر در نواحی احساسی , حسی و حرکتی به حساب می‌آید .
این آینه الگوی تغییرات مغزی دیده‌شده در تکامل و توسعه فردی را منعکس می‌کند . محققان همچنین شواهدی یافته‌اند که نواحی با گسترش بالا را به ارتباط بیشتر بین نورون‌ها و مصرف انرژی بالاتر مرتبط می‌دانند .
آرمین گفت : " درست به همان اندازه که بخش‌های مختلف لازم است تا یک انبار باغ به اندازه یک عمارت بسازند , به نظر می‌رسد که مغزهای بزرگ نخستی‌ها باید برای نسبت‌های مختلف ساخته شوند . " " یک سرمایه‌گذاری اضافی باید در قسمتی ساخته شود که اطلاعات را یکپارچه می‌کند - اما نباید بگوییم که داشتن یک مغز بزرگ‌تر بهتر است . یافته‌های ما بیشتر در مورد نیازهای سازمانی مختلف در برابر بزرگ‌تر صحبت می‌کنند . مغز کوچک‌تر . "
و همکاران در بیش از شش مرکز تحقیقات هم‌کاری در مورد مطالعه خود با استفاده از داده‌های اسکن مغزی از بیش از ۴۰۰ نفر در علوم گزارش می‌دهند . دانش آموزان در برنامه محققان دانشگاه آکسفورد - کمبریج قرار دارند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :