وقتی بهتر می‌شوند خیلی هیجان‌زده می‌شوند . همه دوست دارند برنده شوند. درست ? و همیشه فعال شدن در مغز وجود دارد , حتی زمانی که فکر نمی‌کنیم هیچ کاری انجام دهیم . روش بهینه‌ای برای این سازمان از فعالیت خودبخودی وجود دارد . و در بیماران مبتلا به اوتیسم و سایر اختلالات رشدی , این الگو مختل شده‌است . و برخی مناطق مغزی به روشی که باید باشند صحبت نمی‌کنند . و چه اتفاقی می‌افتد اگر شما یک کار داشته باشید , یک کار صریح - مانند یک الگوی آموزش رفتار - - پس شما فقط این تنظیمات شبکه بد را حذف می‌کنید . فعال کردن همان شبکه‌هایی که به روش نیمه بهینه برنامه‌ریزی شده‌اند . وقتی نوروفیدبک می‌کنیم , مستقیما ً به شبکه می‌رویم . و به جای ادامه رفتار , مستقیما ً به شبکه‌ها پاداش می‌دهد , که شبکه‌های صحیح را فعال نمی‌کند . پس ما تصاویری را نشان می‌دهیم که کاملا ً بی‌ربط هستند . آن‌ها اجتماعی نیستند . آن‌ها مردمی در آن‌ها ندارند . آن‌ها متن ندارند . آن‌ها فقط انتزاعی هستند . بدین ترتیب آن‌ها شبکه را فعال نمی‌کنند که ما سعی داریم سانسور کنیم.
" الکس مارتین " ( الکس martin : با توجه به درمان , واقعا ً بعید است که افراد با استفاده از اسکنر mri و mri استفاده کنند , زیرا بسیار گران است , بسیار وقت گیر است . eeg بسیار عملی‌تر خواهد بود , زیرا همه جا حاضر است . دستگاه‌های eeg همه جا هستند . ارزان‌تر است . پیاده‌سازی آن بسیار ساده‌تر است . و در این مورد , شما فقط باید بدانید که امضای eeg برای آن همراه با چیزی است که ما قبلا ً مستند کرده‌ایم . بنابراین این یک هدف بلند مدت است که چگونه این نوع درمان می‌تواند به نوعی کاربرد بالینی ترجمه شود .
شناخت اجزای بحرانی مدار تنش مغز
مطالعه نشان می‌دهد چگونه pvt با دیگر نواحی مغز در طول تنش در تعامل است .
۷ ژوییه , به‌هنگام‌سازی علم
هر کسی از زمان به لحظه دچار استرس می‌شود . در حالی که افراد اغلب با استرس به شیوه‌ای سالم و سازگار یاد می‌گیرند , برخی اوقات افراد به شیوه‌ای ناسازگار به استرس واکنش نشان می‌دهند که می‌تواند آن‌ها را در معرض خطر بیشتری برای ایجاد بیماری‌های روانی قرار دهد . در حال حاضر , مطالعه جدیدی که توسط محققان موسسه ملی بهداشت روان انجام شده‌است , بیشتر در مورد سازمان و عملکرد یک ساختار مغز آشکار شده‌است که ممکن است نقشی کلیدی در ارتباط با تشخیص استرس به توسعه رفتارهای انطباقی ایفا کند . این مطالعه که به صورت آنلاین منتشر شده‌است در ۲۶ ژوئن منتشر شده‌است .
هسته مرکزی تالاموس ساختاری مغزی است که به عنوان یک بازیگر در پردازش هیجانی , یادگیری و در پاسخ‌های انطباقی به استرس شناخته شده‌است . اگرچه دانش نقش این ساختار مغز در پاسخ‌های استرسی در حال افزایش است , محققان هنوز در حال کار برای درک چگونگی سازماندهی این ساختار و چگونگی ارتباط آن با دیگر بخش‌های مغز هستند .
pvt یک مکان منحصر به فرد در مغز دارد و ورودی‌هایی را از نواحی مغزی دریافت می‌کند که به نشانه‌های محیطی و نیز سیگنال‌های بدنی داخلی حساس هستند . ماهیت دوگانه این ورودی‌ها به این فرضیه منجر شده‌است که pvt ممکن است به عنوان یک پیوند حیاتی در مغز عمل کند , که به ادغام اطلاعات در مورد عوامل تنش زای محیطی و حالات فیزیولوژیکی داخلی برای هدایت رفتار کمک می‌کند . در این مطالعه , محققان حزب رنسانس اسلامی مکانیسم‌های سلولی و مداری را بررسی کردند که عوامل استرس‌زا بر عملکرد pvt تاثیر می‌گذارند . محققین به بررسی نقش سیستم‌های انتقال‌دهنده عصبی مختلف در pvt پرداخته‌اند . آن‌ها دریافتند که در طول استرس , دوپامین ( یک مدولاتور اصلی از عملکرد مغز ) باعث کاهش در مهار pvt می‌شود . قابل‌ذکر است که دوپامین تولید شده توسط دوپامین باعث حساسیت بیشتری به نتایج مخالف می‌شود .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :