مارتین گفت که در آینده بجای of ، که گران است ، پزشکان می‌توانند قادر به استفاده از فن‌آوری در دسترس و مقرون‌به‌صرفه باشند تا یک کاربرد عملی بیشتر از neurofeedback مخفی ایجاد شود . او افزود : " اما تحقیقات بیشتری لازم است ."
 " Covert " ( tweaks) neurofeedback ( tweaks Brain) در ASD
۱۷ ژوییه ۲۰۱۸
به یوتیوب نگاه کنید .
Transcript
[ موسیقی ]
> > NARRATOR : افراد جوان با اختلال طیف اوتیسم فکر کردند که آن‌ها فقط یک بازی معما را در یک اسکنر MRI انجام می‌دهند . در حقیقت این بازی توسط فعالیت مغزی آن‌ها دستکاری شده‌بود . هرچه بیشتر شرکت‌کنندگان ، مدار اجتماعی فعال شده مغزی فعال شده در اوتیسم را فعال کردند ، قطعات بیشتری از پازل برای آشکار کردن تصویر پر شدند . از آنجا که این بازی توسط اتصال مدار خود کنترل شد ، شرکت کنندگان ناخودآگاه مغز خود را تنظیم کردند . پویش به دنبال جلسات مغز اسکنر - اسکنر ، اتصال افزایش بین دو شبکه کلیدی مغز اجتماعی را آشکار کرد که don't اغلب در ASD با هم دیگر صحبت می‌کنند . علاوه بر این ، والدین شرکت کنندگان به پیشرفت در رفتار اجتماعی children's اشاره کردند که با پرگویی افزایش‌یافته مدار هم‌بسته بود . موسسه ملی متخصصان بهداشت روانی که این مطالعه آزمایشی را انجام داده‌اند می‌گویند که چنین neurofeedback ممکن است روزی به درمان اختلالات مدار کمک کند .
الکس مارتین ( Alex >) : کاری که ما کردیم این است که بر روی یک اختلال ویژه ، در این اوتیسم منظم تمرکز کنیم . جایی که ما قبلا ً می‌دانستیم که بخش‌های خاصی از what's به نام مغز اجتماعی با یکدیگر صحبت نمی‌کنند . و استفاده از آن دانش برای اشاره به مناطقی که به طور ضعیف در حال ارتباط هستند و از شکلی از تقویت مثبت استفاده می‌کنند تا سعی کنند آن‌ها را به شدت با هم حرف بزنند ، بهتر است .
> > MICHAL RAMOT : It's فقط یک بازی است. آن‌ها بازی کردن را دوست دارند . همه بازی‌ها را دوست دارند . ما مردم را در اسکنر قرار می‌دهیم . و سپس ما فعالیت زمان واقعی را از اسکنر عبور می‌دهیم . بنابراین ما می‌دانیم که what's در هر ثانیه در مغز خود اتفاق می‌افتد . بنابراین شرکت کنندگان با این صفحه خالی شروع می‌کنند . و ما به آن‌ها می‌گوییم که یک تصویر مخفی در زیر صفحه نمایش داده شده‌است . و آن‌ها به نوعی باید تصویر را فاش کنند . و آن‌ها می‌دانند که چطور . و ما همه چیز را به آن‌ها می‌گوییم . و آن‌ها می‌پرسند ، " چگونه می‌توانم این کار را انجام دهم ؟ " و من می‌گویم که فقط سعی می‌کنم . سعی کنید تصویر را آشکار کنید . ما این دو شبکه هدف را داریم که سعی داریم سعی کنیم بهتر ارتباط برقرار کنیم . اما به طور معمول ، افراد در حال توسعه خیلی بیش از آنچه در بیماران مبتلا به ASD انجام می‌دهند ، ارتباط برقرار می‌کنند . بخش‌های مغز اجتماعی که در انواع پردازش اجتماعی دخیل هستند . چیزی در مورد توسعه باعث شد که آن‌ها به روش غلط بروند . بنابراین ، این یک نکته بی‌اهمیت نیست که ما می‌توانیم آن‌ها را به این روش تغییر دهیم . ما می‌خواهیم ببینیم آیا تغییر شبکه‌ها رفتار را تغییر می‌دهد یا نه . هر زمان که شبکه طوری شکل می‌گیرد که ما می‌خواهیم باشد ، یک تکه از تصویر بالا می‌آید . و اگر آن‌ها در پیکربندی مناسب باشند ، یک قطعه از پازل را نشان خواهد داد . و سپس آن‌ها این نوع صدای خوش بینانه را دریافت می‌کنند ، به طوری که آن‌ها می‌دانند توجه کنند . آن‌ها هیچ وقت به طور کامل آن را تشخیص نمی‌دهند . اما آن‌ها فقط این استراتژی‌ها را دارند که با آن‌ها کنار می‌آیند . آن‌ها باید فکر کنند که در حال انجام کاری هستند و هیچ ایده‌ای ندارند که ادامه دهد . اما آن‌ها می‌دانند که باید آن را کنترل کنند ، چون ما به آن‌ها می‌گوییم که امتحان کنند . Nobody's تا به حال به کاری که در واقع انجام می‌دهیم نزدیک می‌شوند . من فکر می‌کنم بخشی از آن این است که آن‌ها ضرورتا ً نمی‌دانند که مغز در حال انجام آن است . اگر آن‌ها نمره عالی قبلی خود را بزنند ، پاداش اضافه‌ای به دست خواهند آورد . بنابراین انگیزه آن‌ها این است که هر روز امتیاز آن‌ها را امتحان کرده و آن‌ها را شکست دهند . و آن‌ها می‌خواهند بهتر شوند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :