آکادمی ملی پزشکی یکی از سه آکادمی علوم , مهندسی و پزشکی است . هدف این آکادمی بهبود بهداشت برای همه با پیشرفت علم و حقوق بهداشتی و خدمت به عنوان کاتالیزوری برای پرداختن به موضوعات بهداشتی است . آکادمی همچنین توصیه‌های علمی مستقل و مبتنی بر شواهد را به دولت و سایرین با هدف بهبود بهداشت در سراسر جهان ارائه می‌کند .
آقای جاشوا ان . گوردن براون
آقای جاشوا ان . گوردن براون
گوردون گوردون از سال ۲۰۰۵ مدیر این انجمن بوده‌است . گوردون گوردون پس از دریافت مدرک لیسانس از دانشگاه کالیفرنیا , سن فرانسیسکو , رشته روان‌پزشکی و کمک‌هزینه تحقیقاتی را در دانشگاه کلمبیا به پایان رساند. او یکی از اعضای هیات‌علمی دانشگاه کلمبیا شد . گوردون گوردون یک مدیر وابسته دانشگاه کلمبیا / موسسه روان‌پزشکی اعصاب دولتی نیویورک بود و یک عمل روانی عمومی را حفظ کرد .
این تحقیق به بررسی فعالیت عصبی در موش‌های حامل جهش مرتبط با بیماری‌های روانی می‌پردازد . او به بررسی مدل‌های ژنتیکی این بیماری‌ها از دیدگاه عصب‌شناسی مشترکی می‌پردازد که بر درک چگونگی جهش بیماری در سطوح چندگانه تحلیل متمرکز است . در این راستا , او طیف وسیعی از تکنیک‌های علوم اعصاب مانند تصویرسازی در بدن , ضبط و ضبط رفتاری را بکار می‌گیرد که استفاده از نور برای کنترل فعالیت عصبی است . تحقیقات او ارتباط مستقیمی با اسکیزوفرنی , اختلالات اضطرابی و افسردگی دارد .
الن دین , محقق حزب رنسانس اسلامی
الن دین , محقق حزب رنسانس اسلامی
از دانشگاه استنفورد فارغ‌التحصیل شد . او پس از اتمام دوره تحصیلاتش در بیمارستان دانشگاه جرج تاون , به عنوان مدیر بیمارستان بستری و بیمارستان بستری شد .
از این رو , در این مقاله به آن می‌پردازیم. پژوهش حاضر ابتدا به بررسی سوالات مربوط به معیارهای مناسب تشخیص اختلال دو قطبی در جوانان , شناسایی تحریک‌پذیری مزمن در کودکان به صورت مجزا از اختلال دو قطبی کودکان می‌پردازد . در حال حاضر , تمرکز تحقیقات اولیه او شامل استفاده از یک رویکرد علم اعصاب برای روشن کردن تحریک ناکارآمد مغز در کودکان و نوجوانان است . این کار می‌تواند به توسعه درمان‌های مبتنی بر مکانیسم جدید برای کاهش تحریک‌پذیری جوانان کمک کند .
علاوه بر " گوردون گوردون " و " ای . برای لیست کامل لطفا ً مراجعه کنید
آهنگ‌های " پنهان " مغز اجتماعی در asd
بازی با افزایش اتصال به مدار مغز و شاید اجتماعی بودن
۷ ژوییه , به‌هنگام‌سازی علم
متن خواندن .
افراد جوان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم ( asd ) در حال بازی کردن یک بازی معما هستند در حالی که تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fmri ) انجام می‌شود . در واقع , این بازی توسط فعالیت‌های مغزی خود انجام شد .
هر چه شرکت کنندگان بیشتر به خود مدار مجتمع مغزی فعال را در ارتباط با asd نشان دهند , قطعات بیشتری از پازل پر شده - به منظور آشکار کردن تصویر . ازآنجاکه این بازی توسط فعالیت مدار کنترل می‌شد , شرکت کنندگان ناخواسته مغز خود را تنظیم می‌کردند . اسکن حالت استراحت بعد از جلسات , ارتباطات را بین دو شبکه کلیدی مغز اجتماعی نشان می‌دهد که معمولا ً با یکدیگر در asd حرف نمی‌زنند . والدین شرکت کنندگان به بهبود رفتار اجتماعی فرزندانشان نسبت به این افزایش در اتصال مدار اشاره کردند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :