منابع تحقیقات بالینی در the در ایالات‌متحده و شاید حتی در جهان بی‌نظیر هستند . سه واحد بستری برای تحقیقات وجود دارد ، از جمله واحد اختلالات خواب ۱۲ تختخوابی و اضطراب که در شش سال گذشته در آنجا کار کرده‌ام ، و یک کلینیک تحقیقاتی روان‌پزشکی سرپایی اختصاصی . هر دوی آن‌ها دارای بالینی ، پرستاری و دیگر پرسنل فرعی هستند که نه تنها به ماموریت تحقیقاتی NIMH's اختصاص دارند بلکه باید بهترین درمان روانی را نیز تامین کنند . من این فرصت را داشته‌ام که با برخی از بزرگ‌ترین مجموعه داده‌های افسردگی در دنیا کار کنم تا به سوالات تحقیق انتقادی در مورد واکنش ضد افسردگی به ketamine و دیگر درمان‌های تجربی در افسردگی مقاوم در برابر درمان پاسخ دهم . من نظارت استثنایی از کارلوس ، جویس ، دفتر رئیس بالینی و دفتر مدیر علمی دریافت کردم . من همچنین به همکاران کلاس جهانی در تصویربرداری عصبی و آمار مربوط به آموزش و مشاوره آموزشی دسترسی داشته‌ام .
در نهایت ، من این فرصت را داشتم که یک پروتکل تحقیقات بالینی جدید درباره نشانگرهای زیستی بالقوه الکل ضد افسردگی تهیه کرده و شروع کنم . این مطالعه در سال ۲۰۱۴ به تصویب رسید و اساس جایزه موسسه ملی بهداشت ( Pathway ) در سال ۲۰۱۶ را به " جایزه استقلال " معرفی کرد . همچنین فرصت‌های بسیار زیادی برای هم‌کاری در موسسه NIMH و سایر موسسات ملی بهداشت و درمان وجود داشته‌است . هم‌کاری‌های branch's من با the تشدید مغناطیسی تشدید مغناطیسی ، برای تشخیص سطح بالای گلوتامات در قشر پیش پیشانی بیماران افسرده ، هم قبل از و در طی تزریق داروی شیمی‌درمانی و ketamine در اسکنر ، مفید بوده‌است .
من همچنین هم‌کاری‌های متعددی با موسسه ملی مصرف الکل و الکل به وجود آورده‌ام . بخش NIAAA در مورد psychopharmacology انسانی به من در جنبه‌های فنی تزریق داروی defined ( pharmacokinetically ) آموزش داد . در نهایت ، هم‌کاری‌های من با آزمایشگاه NIAAA انسانی به من اجازه داد تا به دنبال منافع اساسی و انتقالی خودم در سلول‌های بنیادی چند جهته برای مطالعه اثرات مولکولی و سلولی of ، متابولیت های فعال زیستی و ترکیبات بالقوه دیگر در آینده باشم . این هم‌کاری در دریافت یک جایزه ۲ ساله " بنیاد تحقیقات جنایی " و " بنیاد تحقیقات رفتاری جوان " در سال ۲۰۱۶ بسیار حیاتی بود .
در نهایت ، و جایی که لاستیک واقعا ً برای هر برنامه آموزشی به جاده برخورد می‌کند ، من خیلی مطمئن بودم که وارد بازار کار دانشگاهی در سال ۲۰۱۷ شدم . بعد از یک کارمند یابی رقابتی ، من یک دستیار اجرایی به نام پروفسور possition را با یک بسته شروع سخاوتمندانه برای شروع کار تحقیقاتی مستقل بالینی / انتقالی خود در دانشگاه کالج دانشگاهی آیوا و موسسه علوم عصبی آیوا ارائه کردم .
همانطور که امیدوارم روشن باشد ، بدون آموزش عالی و پشتیبانی بالینی از انجمن NIMH بالینی امکان پذیر نبود .
درک مکانیزم‌های مغز در جوانی
یافته‌ها ممکن است به توسعه درمان‌های جدید برای عصبانیت شدید اطلاع دهند .
۲۲ اکتبر ۲۰۱۸ - به‌هنگام‌سازی علمی
محققان در یک مطالعه با سرمایه NIMH ، تفاوت‌هایی را در نحوه واکنش مغز جوانان کج‌خلق نسبت به سرخوردگی شناسایی کرده‌اند . یافته‌ها ، که در نشریه روان‌پزشکی آمریکا منتشر شده‌اند، می‌توانند مسیرهای جدیدی را برای توسعه درمان کودکان و نوجوانان با عصبانیت شدید فراهم کنند .
این که آیا باید زودتر از همیشه بیدار شود و یا از او خواسته شود نمایش تلویزیونی مورد علاقه خود را خاموش کند ، گاهی اوقات همه کودکان عصبانی می‌شوند . با این حال ، برخی از کودکان irritable از دیگران هستند و تمایل فزاینده‌ای به تجربه خشم و ناامیدی در مقایسه با همسالان خود دارند . کودکان مبتلا به شدید مزمن می‌توانند مشکلات مهمی از جمله در خانه ، مدرسه ، و با همسالان خود تجربه کنند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :