در نهایت ، برنامه NIH - Karolinska یک برنامه آموزشی فوق‌العاده جامع با ابزارهای ضروری برای پی‌گیری تحقیقات مستقل ، برش - لبه در علوم اعصاب ارایه می‌دهد . این برنامه بسیار موفق ، توسط رئیس آموزش ما ، دکتر جانت کلارک ، حمایت گسترده‌ای ، تامین مالی تضمین‌شده ، و یک فرصت آموزشی نادر برای انجام تحقیقات بین نهادی ، مشارکتی و سازمانی فراهم می‌کند که تنها تعداد کمی از آن‌ها به کارآموزان دکترای خود ارائه می‌دهند .
Transcript
> > GIOIA GUERRIERI : اسم من Gioia Guerrieri است . من برنامه آموزش رزیدنتی ۴ - ۴ را کامل کردم و یک برنامه کمک‌هزینه بالینی ۳ ساله اضافی را در بخش of رفتاری در NIMH تکمیل کردم .
من به عنوان یک محقق بالینی در Endocrinology رفتاری ، تاثیر هورمون‌ها را در حالت روحی و رفتار در اختلال Premenstrual Dysphoric ، افسردگی Postpartum ، و افسردگی ناشی از perimenopause مورد مطالعه قرار دادم . من این برنامه را به یک ساکن پزشکی توصیه می‌کنم که آماده است گام بعدی را به سمت پزشکی قانونی یا یک حرفه پزشکی آکادمیک ببرد .
و مهارت‌هایی که در طول برنامه کمک‌هزینه تحصیلی یاد گرفتم ، بسیار ارزشمند بودند . من تشویق شدم که برای برنامه آموزش اقامت در NIMH از طریق مربیان خود در کلینیک مایو در زمانی که یک ساکن روانی بودم درخواست کنم - و خیلی خوشحال شدم که این کار را کردم . این یک فرصت فوق‌العاده برای تکمیل چهارمین سال اقامت روان‌پزشکی من و هم چنین ترکیب آن با اولین سال نوع‌دوستی بالینی را فراهم کرد .
I'm اغلب پرسیده می‌شود که گذار از یک برنامه اقامت سنتی به NIMH چه شکلی است ، بنابراین به طور خلاصه توضیح می‌دهم . اول ، برنامه PGY - ۴ معتبر PGY - ۴ نیازمند PGY و آموزش است ؛ این امکان را فراهم می‌آورد که به مرکز بالینی مراجعه کند ؛ و همچنین به روانپزشکان اجازه می‌دهد تا کار بالینی خود را در moonlighting یا مطب خصوصی از طریق یک مسیر به نام فعالیت‌های بیرونی آغاز کنند .
علاوه بر این، این برنامه ، کاندیداها را قادر می‌سازد تا خود را در آزمایشگاه با آن تطبیق دهند ؛ و پشتیبانی شغلی و آموزش اضافی خارج از didactics مورد نیاز را ارایه می‌دهد . و بله ، حمایت قوی برای آماده‌سازی آزمون هیات‌مدیره منجر به صدور گواهی‌نامه هییت مدیره است . Graduating از این برنامه ACGME گواهی‌نامه تکمیل برای چهارمین سال اقامت از the را دارد .
و - به عنوان یک ارزش افزوده برای بسیاری از ساکنان پزشکی و افراد - یک فرصت برای بازپرداخت وام از طریق مسیر تحقیقات عمومی intramural ACGME یا برنامه بازپرداخت وام رقابتی برای هر سال کمک‌هزینه تحصیلی وجود دارد .
علاوه بر فواید کار در بخش of رفتاری ، این برنامه فرصت‌های زیادی برای من در زمینه مدیریت و توسعه حرفه‌ای و همچنین آموزش شغلی فراهم کرده‌است . من در کمیته‌های مختلف که در جلسات علمی ملی حضور داشتند، دوره آموزشی شغلی ، و یک گواهی تحقیق برنامه‌درسی NIMH را در نظر گرفتم .
باز هم ، من به شدت توصیه می‌کنم که برنامه NIMH PGY - ۴ و fellowship بعدی را انجام دهد. این برنامه به من توانایی کسب تخصص در روانشناسی تولید مثل ، انتشار در مجلات بررسی بررسی و بررسی ، و توسعه تخصص مورد نیاز برای موفق شدن در پزشکی قانونی در اداره دارو و دارو و مطب بالینی من را داد .
Transcript
> > Mark NICIU : اولین بار در مورد the بالینی در ۲۰۱۰ یاد گرفتم وقتی که برای برنامه آموزشی برجسته رزیدنت ، به عنوان یکی از ساکنان روان‌پزشکی بزرگسالان دانشگاه ییل ، دعوت شدم . در آن زمان ، من دکتر جویس چونگ ، مدیر آموزش Fellowship بالینی و استاد تحقیقات احتمالی من دکتر کارلوس Zarate را ملاقات کردم که قبلا ً از توجه به علاقه burgeoning به ketamine به عنوان درمان آزمایشی برای افسردگی اصلی آگاه بودم . در این دیدار ، ما امکان آمدن به the برای کمک‌هزینه پس از رزیدنتی را مورد بحث قرار دادیم و ، در سال بعد ، من بین باقی ماندن در ییل و پیوستن به مرکز درمان تجربی NIMH و شاخه pathophysiology مورد بحث و بررسی قرار گرفتم .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :