Transcript
> > stal shrestha : من بسیار خوش‌شانس بوده‌ام که توانسته‌ام در برنامه NIH - Karolinska مشارکت کنم ، یک برنامه دکترا با علم عصبی استثنایی که یک دوره آموزشی جامع و فراگیر را با هدف تولید ذهن شناسان برجسته ترکیب می‌کند.
علاوه بر دریافت دکترای افتخاری از یک دانشگاه معتبر - Karolinska ، دانشگاهی است که در واقع جایزه نوبل پزشکی را تعیین می‌کند - کارآموز نیز به انجام تحقیقاتی در موسسه ملی بهداشت ( NIH ) می‌پردازد . این برنامه به کارآموزان کمک می‌کند تا چندین مهارت مهم و آسان را توسعه دهند که برای تبدیل شدن به یک متخصص مستقل از جمله مدیریت خوب ، ارتباطات علمی ، توانایی کار به طور مشارکتی در تیم‌ها و یک " رفتار" می‌تواند " انجام دهد .
در حالی که دیگر نیازی به یادگیری زبان سوئدی نیست - بیش از ۹۹ % از سوئدی‌ها به زبان انگلیسی مسلط هستند - این برنامه برای آن‌هایی که دارای مهارت‌های بین فردی قوی هستند ، توانایی برقراری ارتباط با افراد با زمینه‌های متنوع ، و لذت بردن از بیرون رانده شدن در خارج از منطقه راحتی خود ، مناسب است .
یکی از جنبه‌های مورد علاقه من این است که ، هر یک و نیم سال ، همایشی برای دانش آموزان و هیات‌علمی از هر دو موسسه برای به اشتراک گذاشتن تحقیقات خود برگزار می‌شود . این سمپوزیوم همچنین به روابط شخصی و حرفه‌ای سیمان در جامعه برنامه NIH - Karolinska کمک می‌کند . دانشجویان و هیات‌علمی اغلب در طی سال تحصیلی در جلسات غیررسمی اجتماعی ، در باشگاه‌های ورزشی ، در جلسات توجیهی برای دانشجویان در حال پیشرفت و آینده ، در سوئد ، در گفتگوها با بازدید از Laureates نوبل ، که بسیار رایج هستند ، دیدار می‌کنند . بطور خلاصه ، من از هاروارد امدم ، جایی که اصول تحقیق پزشکی را یاد گرفتم ، و خوش‌شانس بودم که فرصتی یافتم که به من اجازه داد مقاله اول را در مجله of چاپ کنم .
من در حالی که این تحقیق را در انجمن برای جلسه علم اعصاب ارائه می‌کنم، در مورد برنامه مشارکتی تکمیلی اچ آی - Karolinska - Karolinska یاد گرفته‌ام . در سال ۲۰۱۰ ، من تحت نظارت عالی دکتر رابرت Innis در موسسه ملی بهداشت ، دکتر پر co در موسسه Karolinska به این برنامه رفتم . در طول زمان من در این برنامه ، من این فرصت را داشتم تا تحقیق در زمینه برش را با استفاده از تصویربرداری PET و تکنیک‌های ملکولی در شرایط آزمایشگاهی انجام دهم . در سال ۲۰۱۴ ، من با موفقیت از دکترای خود با هشت نشریه که چهار تای آن‌ها اولین مولف بود ، دفاع کردم . یکی از این موارد - یک پروژه مشهور - ریسک بالا در مورد اثرات طولانی‌مدت داروهای ضد افسردگی در طول توسعه مغزی که چندین نفر از همکاران را شامل می‌شود - در مجله روان‌پزشکی آمریکا منتشر شد . به خاطر تاثیر بالینی بالقوه آن ، مقاله با سردبیری روانپزشکان کودک مشهور جهانی و روان شناسان رفتاری همراه بود . تحقیقات دیگر من از یک مدل محیطی برای بررسی اثرات داروهای ضد افسردگی بر روی سیستم serotonergic استفاده کردند .
تحقیقات علمی من به من اجازه داده‌است تا برنده چندین جایزه از جمله کالج آمریکایی of و جوایز برتر پزشکی Alavi - Mandell در سال ۲۰۱۷ ، جایزه بین‌المللی متخصصان جوان در علم اعصاب Translational در سال ۲۰۱۶ ، هنری ام . کمک‌هزینه Postdoctoral جکسون در سال ۲۰۱۵ به انجمن پیشرفت پزشکی ارتش و موسسه ملی بهداشت در سال ۲۰۱۴ نشان داده شد . این برنامه علاوه بر انجام تحقیقات با ریسک بالا ، به کارآموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های رهبری ضروری را توسعه دهند . برای مثال ، من دویدم و به عنوان نماینده رسمی شراکت برای این برنامه برای چهار سال متوالی منصوب شدم . این تجربه به من اجازه داده‌است تا از دانش آموزان دفاع کنم و دوستی‌های عمیق و پایدار را شکل دهم .
در حال حاضر ، من کار خود را به عنوان هم‌کار Postdoctoral در the در دست گرفته‌ام . تحقیقات اخیر من بر توسعه موفقیت‌آمیز یک biomarker جدید برای neuroinflammation و studying در طول آسیب مغزی تمرکز کرده‌است . من آموزش پزشکی خود را به عنوان بخشی از مسیر ۳ MSTP به کارگردانی دکتر کریگ Blackstone در موسسه ملی بهداشت آغاز خواهم کرد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :