تمرکز تحقیقات من این است که بفهمیم چگونه سلول‌های ما فرآیند بسیار مهمی به نام اتوفاژی را انجام می‌دهند که در آن سلول‌های ما اجزای خود مانند میتوکندری را به منظور حفظ سلامت خود تجزیه می‌کنند . سلول‌های ما باید پیوسته اجزای داخل سلولی جدیدی برای زنده ماندن ایجاد کنند . اما آن‌ها همچنین باید قسمت‌های قدیمی و آسیب‌دیده خود را پاک‌سازی کنند , و وقتی سلول‌ها مجبور شوند, اتوفاژی مرگ سلول‌های آسیب‌دیده را به کار می‌گیرند . اگر فرآیند انجماد شکسته شود , سلول‌های ما به ساختن قطعات آسیب‌دیده و آشغال زیادی منتهی می‌شوند که به ناچار تاثیر منفی روی آمادگی سلولی دارند . اتوفاژی مرگ برای مغز ما بسیار مهم است زیرا سلول‌های مغز ما نسبت به ایجاد ترکیبات ناخواسته حساس هستند . به دلیل اهمیت آن در مغز , اتوفاژی مرگ با بسیاری از اختلالات عصبی مانند پارکینسون و als همراه است .
قبل از اینکه به این برنامه ملحق شوم , من یک دوره یک ساله را به عنوان یک محقق غیر متخصص در شرکت کردم . من در مورد شراکت مشترک nih - nih , فهمیدم و تصمیم گرفتم که بخشی از آن باشم . من واقعا ً در حال توسعه یک چشم‌انداز علمی تحقیقاتی متنوع هستم . من معتقدم که داشتن یک چشم‌انداز علمی گسترده واقعا ً به فرآیند خلاقانه تحقیق کمک می‌کند . به همین دلیل تصمیم گرفتم در اینجا تمرین کنم . فکر کردم این یک فرصت عالی برای من است که در دو موسسه تحقیقاتی پیشگام , در موسسه ملی بهداشت و nih , آموزش داده شود .
همچنین , آنچه واقعا ً برای من جالب بود این بود که این شراکت دارای دو مشاور ارشد و قادر به کار در هر دو آزمایشگاه بود . من فکر کردم فرصت خوبی برای یادگیری از دو متخصص مشهور در حوزه‌های مربوطه خود و ترکیب این تجربه یادگیری برای شکل‌دهی به علایق تحقیقاتی خودم است . من فکر می‌کنم سطح استقلال که به عنوان دانش‌آموز و سرعتی که برنامه حرکت می‌کند منحصر به فرد است و کاملا ً خارج از برنامه‌های دکترا سنتی است . از آنجا که گردش یا طبقات مورد نیاز وجود ندارد , شما واقعا ً باید بتوانید تحقیقات خود را درست انجام دهید . شما باید عمیقا ً درباره مشکلات علمی که می‌خواهید در آموزش خود صحبت کنید عمیقا ً فکر کنید . این جنبه واقعا ً چالش برانگیز است اما بسیار پاداش می‌دهد . این خیلی زیاد نیست که به عنوان یک دانشجوی کارشناسی‌ارشد , یک پروژه مشترک بین‌المللی بین دو آزمایشگاه واقعا ً شگفت‌انگیز انجام شود . این امتیاز بزرگی برای من بود .
در نهایت , این یک تجربه منحصر به فرد برای گذراندن وقت در nih , و نیز زندگی در واشنگتن است . دوره آموزشی من تاکنون تجربه‌ای بسیار مثبت بوده‌است . مربیان من در دوره آموزشی من سرمایه‌گذاری کرده‌اند , بسیار دلگرم‌کننده هستند , و در نهایت به پیشرفت من در جهت تبدیل شدن به یک دانشمند مستقل اهمیت می‌دهند .
فکر می‌کنم مهم‌ترین چیزی که من از آموزش خود یاد می‌گیرم این است که هر چه بیشتر به تحقیق بپردازم بیشتر می‌فهمم که چقدر دوست دارم ! خوشحالم که این کشف جدید بسیار مایه خشنودی است . محیط کاری من لذت بخش و لذت بخش است . گروه ما خیلی سخت کار می‌کند اما ما هم خیلی کیف داریم ! من خوش‌شانس هستم که با مربیان خود رابطه فوق‌العاده‌ای دارم . آن‌ها مطمئن می‌شوند که تجربیات من خوب است و آموزش من سخت است .
همچنین , من قطعا ً وقتی کاره‌ای تحقیقاتی را با دیگران به اشتراک می‌گذارم , به طور بهینه کار می‌کنم چون از کارکردن با مردمی که به همان اندازه در مورد علوم هیجان‌زده هستند , خوشحالم . به علاوه , واقعا ً جالب است که یک نتیجه غافلگیر کننده را با کسی که با آن کار می‌کنید , جشن بگیرید ! این بهترین بخش هم‌کاری است ! من این برنامه آموزشی را برای هر کسی احساساتی در مورد تحقیقات علمی توصیه می‌کنم .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :