مسیرهای Distinct برای تاثیر نور بر یادگیری و حالت
وقتی محققان به یادگیری و شناخت موش‌ها نگاه کردند ، دریافتند که هر دو موش بدون تغییر و موش‌های تغییر یافته، رفتارهای نرمال را در شرایط نور عادی و رفتارهای غیر عادی در شرایط نور غیر عادی نشان می‌دهند . این یافته‌ها پیشنهاد می‌کنند که مسیرهایی که از ipRGCs به the منتهی می‌شوند برای نور تاثیر گذار و شناخت کافی هستند .
هنگامی که محققان به واکنش‌های خلق در حیوانات نگاه کردند ، متوجه شدند که هر دو موش بدون تغییر و موش‌های تغییر یافته، وقتی در معرض شرایط نور غیر عادی قرار گرفتند ، هیچ تفاوتی در پاسخ‌های حالت عادی نشان ندادند ، در حالی که این موش‌ها در معرض شرایط نور غیر عادی قرار گرفتند ، در حالی که حیوانات تغییر یافته به طور ژنتیکی تغییر یافته بودند . این یافته‌ها پیشنهاد می‌کنند که مسیرها از the به مناطق خارج از the برای تنظیم مقررات مبتنی بر نور ، مورد نیاز هستند .
منطقه perihabenular به عنوان بخشی از مسیر نور
سپس محققان برای شناسایی مسیرهای مغزی خارج از the که مسئول تاثیر نور بر حالت هستند ، کار کردند . آن‌ها بر روی منطقه‌ای از تالاموس کشیده شده‌اند - ناحیه‌ای که قبلا ً منطقه perihabenular نامیده می‌شد ( PHb ) . نشان‌داده شده‌است که این ناحیه از شبکیه چشم دریافت می‌کند و شامل یک ساعت شبانه‌روزی است . محققان دریافتند که ارتباطات از شبکیه چشم به the منحصرا ً از ipRGCs ساخته شده‌اند .
تصویری که مسیرهای مغزی متمایز را برای اثرات روشن در یادگیری و حالت نمایش می‌دهد . یک مسیر نور موثر بر یادگیری را از طریق اتصال از the به هسته suprachiasmatic نشان می‌دهد ( SCN ) . مسیر دوم نور را از طریق اتصال از the شبکیه چشم به منطقه perihabenular نشان می‌دهد ( PHb ) .
تصویری از مسیرهای مغزی متمایز برای تاثیرات light's بر یادگیری و حالت . اعتبار : Samer Hattar
آن‌ها همچنین دریافتند که PHb به بخش‌هایی از قشر پیش پیشانی ، درگیر در تنظیم حالت ، و دیگر حوزه‌های مغزی که در پردازش عاطفی و احساسی دست دارند ، متصل می‌شود . قابل‌توجه است که در حالی که مهار این منطقه در حیواناتی که تحت شرایط نور غیر عادی زندگی می‌کنند ، تغییر حالت را تضعیف می‌کنند ، به طور قابل‌توجه ، PHb را فعال می‌کند . یافته‌ها ، این ناحیه را در تالاموس به عنوان مرکز خلق و خوی وابسته به نور که برای ورودی نور از ipRGCs مشخص است ، شناسایی می‌کنند .
دکتر Hattar می‌گوید : " پیش از این ، تصور می‌شد که تغییرات در حالت روحی همراه با تغییرات در daylength پیش از مشکلات یادگیری تغییر می‌کند . در اینجا ما نشان می‌دهیم که یادگیری و تغییر حالت در پاسخ به نور نیاز به مدارهای کاملا ً متمایز شبکیه در جوندگان دارد و یک ناحیه thalamic اختصاصی وجود دارد که واسطه تاثیرات نور بر روی حالت است .
برای یادگیری بیشتر ، داستانی را در مورد این مطالعه که توسط سلول ژورنال به صورت آنلاین منتشر شده‌است ، ببینید .
Transcript
> > JOBERT vargas : نام من Jobert وارگاس و یک Fellow UCL - نام دارد . من اکنون به مدت ۲ و ۲ / ۲ سال در این برنامه بوده‌ام . در موسسه ملی بهداشت ، من در بخش زیست‌شیمی NINDS هستم ، که توسط دکتر ریچارد Youle رهبری می‌شود . در UCL ، من در آزمایشگاه Molecular دکتر Giampietro Schiavo در درون علم عصبی عصبی موتور و اختلالات حرکتی هستم .
تمرکز تحقیقات من تلاش می‌کند تا درک کند که چگونه سلول‌های ما یک فرآیند بسیار مهم به نام autophagy را انجام می‌دهند که در آن به معنای " خود خوردن " است که در آن سلول‌های ما اجزای خود مانند میتوکندری را به منظور حفظ سلامت خود تجزیه می‌کنند . سلول‌های ما نیاز دارند که به طور مداوم مولفه‌های درون سلولی جدیدی را برای زنده ماندن ایجاد کنند . اما آن‌ها همچنین باید بخش‌های قدیمی و آسیب‌دیده خود را از بین ببرند و وقتی که سلول‌ها مجبور شوند ، they انتخابی را برای حذف آن قطعات آسیب‌دیده بکار می‌گیرند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :