والدین مربیگری را دریافت می‌کنند و این که چه چیزی مفید است این است که افسردگی نوجوانان را عصبانی ، خشمگین و مخالف می‌کند . همانطور که افسردگی درمان می‌شود ، و با نوع درست حمایت ، کودک شما دوباره احساس علاقه ، شادی ، انگیزه و ارتباط می‌کند . شما می‌توانید مهارت‌ها و راه‌های حمایت از کودک خود برای جلوگیری از افسردگی آتی را یاد بگیرید . بنابراین ، گام‌های بعدی به دنبال ارزیابی حرفه‌ای کودک و تشویق آن‌ها ، کار کردن با تیم درمانی فرزندتان برای یادگیری مهارت‌های جدید ، گرفتن پشتیبانی عاطفی و یا روش‌های مرگبار به شیوه‌ای ایمن ، بر روی وسایل الکترونیکی ، خواب ، حمایت از بهداشت خواب ، و ماندن مثبت و حامی است .
در اینجا ۸ کار برای حمایت از نوجوان خود به طور کلی ، اما به ویژه برای افراد مبتلا به افسردگی آورده شده‌است . گوش دهید ، نگرانی خود را نشان دهید و تمام انتخاب‌های مثبت یا سالمی را که می‌بینید درک کنید ، مراحل تقدیر را در مسیر درست تشخیص دهید ، مشارکت کودک خود را با فعالیت‌های سالم و یک جامعه مثبت ارزیابی کنید ، و به نوجوان خود اجازه دهید تا استقلال و استقلال داشته باشد ، در حالی که محدودیت‌های مناسب را نیز کنترل و تعیین می‌کند .
Transcript
 "کیسی جانسون " ( Casey Johnson ): هرگز به ذهن من خطور نکرده بود که یک مدرک دکترا داشته باشم و این چیزی بود که هرگز به آن فکر نکرده بودم . من کسی را نمی‌شناسم که مدرک دکترای علوم را داشته باشد و مشاور توصیه کرده بود که به دانشگاه برود و ببیند مردم چه می‌کنند . پس من چند ایمیل فرستادم و در واقع پاسخی دریافت کردم . و زمانی که داوطلب شدم ، یک دانشمند دیگر در آن بخش پیشنهاد کرد که به سرمایه‌گذاری نیاز دارم و باید به موسسه ملی بهداشت نگاه کنم . مشخص شد که موسسه ملی بهداشت ، و موسسه ملی بهداشت روانی ، به طور خاص ، یک کمک بلاعوض را به دانشمندی که در حال حاضر دارای یک کمک مالی با آن‌ها برای حمایت از فردی است که دانش را آموزش می‌دهد ، که از یک گروه underrepresented است ، ارائه می‌دهد . بنابراین ما برای این کمک به من درخواست دادیم تا تمام‌وقت در یک پروژه با این PI ، دکتر Arie Kaffman در بخش روان‌پزشکی در مدرسه پزشکی ییل کار کنم . و ما این کمک را دریافت کردیم که شگفت‌انگیز بود . و این یک فرصت واقعا ً بزرگ بود . بنابراین من دو سال تمام را صرف کار در این آزمایشگاه تحقیق پایه درباره مساله‌ای کردم که مربوط به سلامت روانی ، آسیب‌پذیری در برابر بیماری روانی در یک مدل حیوان است . من تعدادی از چیزها را یاد گرفتم و چیزهای زیادی برای یادگیری در آن محیط وجود داشت . این تجربه برای من کاندید خوبی برای برنامه‌های فارغ‌التحصیلی مانند برنامه‌های دکترا در علوم اعصاب است . و من تصمیم گرفتم دکتری را در علوم اعصاب ، با علاقه خاص به مکانیزم‌های رشدی ، دنبال کنم و آسیب‌پذیری در برابر بیماری روانی را افزایش دهم . من هم درخواست کردم . من باید به سه دانشگاه مختلف بروم . من توسط دانشگاه پیتسبورگ انتخاب شدم . بنابراین I'm در پاییز در دانشگاه پیتسبورگ شرکت خواهند کرد . و در همین حال ، من متوجه‌شده‌ام که Institue ملی بهداشت و سلامت روانی برنامه‌های تابستانی برای افرادی مثل خودم ، برنامه‌های تابستانی ارائه می‌دهند . بنابراین من از what's به نام برنامه G - soar ، G - O - A - R درخواست کردم . می‌خواهم بگویم ، برای افرادی که علاقه‌مند به رفتن به علوم در سطح فارغ التحصیلان هستند . و اینجا برای تابستان در آن برنامه . I'm در یک آزمایشگاه در NIMH that's ساخته‌شده از مدارهای عصبی عملکردی کار می‌کنند . دکتر Soohyun Lee's . ایجاد یک محیط عالی برای ملاقات با افراد دیگر که کاره‌ای جالبی انجام می‌دهند و در مورد انواع کاره‌ای جالب توجه دارند . خیلی شانس آوردم . و به یک روش واقعی ، با اولین حمایت از موسسه ملی بهداشت روان شروع می‌شود .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :