Maryland Pao ، رئیس بالینی برنامه تحقیقات NIMH intramural و نویسنده‌ای در این مقاله ، گفت : " Clinicians ها از سراسر آمریکای شمالی برای رسیدگی به این بحران جوانان با روشی منطقی ، سازگار و انعطاف‌پذیر که می‌توان آن‌ها را با هر سیستمی که جوانان در آن حضور دارند تطبیق داد . "
مدل مسیر بالینی ارایه‌شده در این گزارش با انواع منابع برای کمک به تنظیمات مراقبت‌های بهداشتی و اجرای مدل مشخص‌شده ( به عنوان مثال جعبه‌ابزار asq ) همراه است . امید است که مدل مسیرهای بالینی توصیف‌شده در این گزارش را می‌توان در تنظیمات مراقبت‌های بهداشتی برای پیاده‌سازی کنترل جهانی برای جوانان به روش موثر مورد استفاده قرار داد - روشی که به شناسایی جوانان در خطر خودکشی و نجات جان‌ها کمک می‌کند .
به گفته لیزا Horowitz ، دکترا ، یک متخصص بالینی در برنامه تحقیقاتی NIMH intramural و نویسنده روی این روزنامه ، " این مسیر برای سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی امکان پذیر است تا غربالگری خطر خودکشی برای همه بیماران به شیوه‌ای عملی انجام شود. به این ترتیب محققان و پزشکان می‌توانند با هم شریک شوند تا به فراخوان اقدام برای کاهش نرخ خودکشی و نجات جان جوانان بپردازند ."
فدراسیون‌های پویا در میان فعالیت موتور ، خواب ، انرژی و حالت روحی ممکن است برای درمان افسردگی تمرکز جدیدی داشته باشند .
محققان از نظارت بر روی تلفن همراه برای مطالعه پویایی حوزه‌های اصلی اختلالات روحی استفاده می‌کنند .
۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ - به‌هنگام‌سازی علمی
نظریه‌های کنونی افسردگی بیان می‌کنند که مشکلات خواب ، انرژی کم ، و سطح فعالیت پایین ناشی از حالت افسردگی هستند ، اما مطالعه جدیدی که به تعامل بین این عوامل در افراد مبتلا به اختلال دوقطبی یا افسردگی می‌پردازد بیانگر این است که ناپایداری در فعالیت و سیستم‌های خواب می‌تواند منجر به تغییرات روحی شود . یافته‌ها که در روز ۱۲ دسامبر در نشریه روان‌پزشکی JAMA منتشر شد ، اهداف جدیدی برای درمان افسردگی را پیشنهاد کردند .
تحقیقات قبلی ماهیت مرتبط بسیاری از سیستم‌های homeostatic بدن را نشان داده‌است . به عنوان مثال ، مشخص شده‌است که مقررات فعالیت حرکتی با سیستم‌های دیگر مثل آن‌هایی که خواب ، فعالیت و حالات احساسی را تنظیم می‌کنند ، مرتبط است . در حالی که dysregulation در این سیستم‌ها اغلب در افراد با اختلالات ذهنی دیده می‌شود ، می‌تواند برای محققان چالش برانگیز باشد تا هم روابط متقابل بین سیستم‌های چندگانه و تاثیرات هدایتی آن‌ها با استفاده از ارزیابی‌های بالینی سنتی بر پایه حافظه گذشته‌نگر را بررسی کند .
بازرس سرب ، کاتلین Merikangas ، رئیس شعبه تحقیقات امراض مسری در موسسه ملی بهداشت روانی در موسسه ملی بهداشت روانی ، و همکاران بر این چالش‌ها با ترکیب دقیق معیارهای زمان واقعی فعالیت‌های حرکتی شرکت کنندگان غلبه کردند و با اقدامات دفتر خاطرات الکترونیکی ذهنی درباره درجه‌بندی وضعیت و میزان انرژی آن‌ها ، بر این چالش‌ها غلبه کردند . به طور خاص ، در طول یک دوره از دو هفته ، محققان از monitors actigraphy برای جمع‌آوری تعداد دقیقه‌ای فعالیت فیزیکی در طول بیدار شدن استفاده کردند و از این تعداد برای تخمین مدت‌زمان خواب از شرکت کنندگان با اختلال دوقطبی ، اختلال افسردگی دو قطبی و یا هیچ یک از این سه اختلال استفاده کردند . شرکت کنندگان همچنین ارزیابی زیست‌محیطی اکولوژیکی ( یادداشت‌های روزانه ، ثبت‌شده در زمان واقعی ) حالت روحی و انرژی چهار بار در روز در طول این دوره دو هفته‌ای را تکمیل کردند . در هر ارزیابی ، از شرکت کنندگان خواسته شد تا درجه‌ای را که " بسیار خوشحال " و " بسیار خسته " را " بسیار پر انرژی " احساس کنند ، تعیین کنند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :