اگر تحقیقات پیشنهادی شامل روش‌های تصویربرداری عصبی باشد ، متقاضیان تشویق می‌شوند تا از پروتکل‌های پروژه کانکتوم انسانی استفاده کنند ، با این فرض که تحقیقات در مورد سازه‌هایی که قبلا ً در پروژه کانکتوم انسانی بررسی شده‌اند و این که این پروتکل‌ها برای محقق در دسترس هستند ، مورد بررسی قرار می‌گیرد .
سن خاص بزرگسالان که در آن تفاوت‌ها در فرایندهای هیجانی ( و در رشد maturational در آن‌ها ) ممکن است مورد بررسی قرار گیرد ، prespecified نیستند و باید تعیین شوند تا با پرسش‌های تحقیقاتی خاص که مطرح می‌شوند ، تطبیق یابند . انتظار می‌رود که متقاضیان باید منطقه‌ای متقاعد کننده برای انتخاب شان در این زمینه فراهم کنند ، مانند شواهد قبلی که محدوده سنی خاص ممکن است نمایانگر دوره‌های در چرخه زندگی باشد به ویژه برای مشاهده تغییرات در پردازش هیجانی که ممکن است به نوبه خود با توسعه یا عود اختلال ذهنی در سنین میانی یا سنی مرتبط باشد .
صرف‌نظر از تغییرات دیگر در روش نمونه‌گیری و تجربی ، از لحاظ علمی ضروری است که تحقیقات پیشنهادی به تفاوت‌های جنسی به عنوان یک مساله مرکزی توجه کنند . همانطور که قبلا ً اشاره شد ، تغییرات مربوط به سن در عملکرد شناختی ، به ویژه با توجه به کنترل شناختی یا عملکرد اجرایی ، احتمالا ً یک عامل موثر برای تغییرات در تنظیم احساسات هستند . از آنجایی که تغییرات شناختی و شرایط پزشکی comorbid به طور فزاینده‌ای با رشد سن در حال افزایش است ، مهم خواهد بود که این پژوهش به اندازه کافی به ارزیابی یا کنترل تفاوت‌ها در عملکرد شناختی و in پزشکی به عنوان تاثیرات اشتباه بالقوه بر تجربه عاطفی در بزرگسالان میانسال و مسن‌تر می‌پردازد .
متقاضیان همچنین به شدت تشویق می‌شوند که توجه به افزایش تکرارپذیری تحقیق از طریق دقت و شفافیت را از طریق دقت و شفافیت ( نه - ۱۵ - ۱۰۳ ) بازبینی کنند و ویژگی‌های مناسب را در برنامه‌های تحقیقاتی پیشنهادی وارد کنند . NIMH دستورالعمل‌هایی را برای گزارش عناصر دقت در طراحی تجربی در برنامه‌های کاربردی ( نه - MH = ۱۴ - ۰۰۴ ) منتشر کرده‌است ، و نمونه‌هایی از عناصر حیاتی برای یک مطالعه خوب طراحی‌شده در وب سایت NIMH ( http: / /www.nimh.nih.gov / research-priorities / policies / enhancing-the-reliability-of-nimh-supported-research-through-rigorous-study-design-and-reporting.shtml). ) بصورت خلاصه ارائه شده‌است .
حوزه‌های خاص مربوط به پژوهش
حوزه‌های مورد علاقه عبارتند از: اما محدود به موارد زیر نیستند :
تحقیقات مشخص کردن اختلالات پردازش احساسات خاص ، و ارتباط سطح مغز آن‌ها ، ویژگی افراد مسن با اختلالات عاطفی است؛
تحقیقات در مورد اینکه آیا افرادی که دارای اختلالات عاطفی مزمن یا مکرر هستند ، در الگوهای خود از مقررات احساسی ، به ویژه با توجه به عوامل مکانیکی اساسی درگیر می‌شوند .
مطالعات شناسایی مسیرهای تغییر در مقررات احساسی بزرگسالان و عوامل neurobiological و neurobehavioral مرتبط و مشخص نمودن نقاط در مسیر زندگی بزرگسالی که در آن مسیرها ممکن است برای زیر گروه‌های فرعی affectively از هم دور شوند ؛
مطالعات ارزیابی تفاوت‌ها در مدارهای مغزی یا نواحی قشری ، در طی یک چالش احساسی یا عملکرد وظیفه به عنوان تابعی از سن ، جنسیت ، و اختلال ذهنی ، و اینکه آیا چنین تفاوت‌هایی می‌تواند در اختلالات ذهنی ، انعطاف‌پذیری را پیش‌بینی کند یا نه .
مطالعاتی که تاثیر مشکلات پیش از زندگی ، ضربه روحی یا استرس را به عنوان عاملی مهم در رشد اختلال ذهنی در سنین میانی یا پیری مورد بررسی قرار می‌دهند .
مطالعات با استفاده از طرح‌های چند گروهی کارآمد برای تخمین تغییرات neurodevelopmental بالغ مربوط به فرآیندهای تنظیم هیجانی و ارتباط آن‌ها با خطر توسعه اختلالات روانی ، و ،
فرضیه تحقیق منجر به آزمایش مدار عصبی فرضی از طریق چندین معیار بیولوژیکی شد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :