افرادی که در حال حاضر کمک‌های بلاعوض فدرال , توافق‌های هم‌کاری , و قراردادهای تدارکات را با ارزش کل انباشته از هر دوره زمانی در دوره عملکرد یک جایزه فدرال , در ارتباط با جایزه یا عملکرد یک جایزه فدرال که در طی دوره پنج ساله اخیر به حالت نهایی رسید , گزارش و نگهداری می‌کند . گیرنده باید موارد افشای مربوط به چنین اقداماتی را افشا کند . اطلاعات دادرسی در دسترس عموم قرار می‌گیرد . این یک الزام قانونی است که در بخش ۲ - 7 - ۲ قانون عمومی به صورت اصلاح‌شده , اصلاح شود . همانطور که در بخش ۲ - 7 - ۲ قانون عمومی مورد نیاز است , تمام اطلاعات ارسال‌شده در سیستم یکپارچگی و عملکرد تعیین‌شده در تاریخ یا پس از آن به استثنای بازبینی‌های عملکرد گذشته مورد نیاز برای قراردادهای تدارکات فدرال , در دسترس عموم قرار خواهند گرفت . الزامات و رویه‌های گزارش دهی کامل در ضمیمه ۱۲ - 12 به بخش خصوصی و شرایط عملکرد گیرنده و عملکرد گیرنده ارائه شده‌است .
بخش ۱ . متن کامل اعلامیه
بخش ۱ . توضیح فرصت سرمایه‌گذاری
هدف
اعلام فرصت سرمایه‌گذاری , برنامه‌های کاربردی را برای تحقیقات مکانیکی در مورد تغییرات مرتبط با سن در تنظیم هیجان و اینکه چگونه چنین تغییراتی در اختلالات روانی در بزرگسالان میانسال و مسن نقش دارند , دعوت می‌کند . مطالعات حمایت از مطالعات در زمینه شناخت بهتر و درک بی‌نظمی‌ها در مکانیسم‌های عصبی - رفتاری موثر بر تنظیم هیجان در افرادی که اختلالات خلقی و اضطراب را تجربه می‌کنند و در بررسی این که آیا بی‌نظمی‌ها با مسیرهای پردازش احساسی معمول یا غیر معمول مرتبط هستند یا خیر . همچنین از تحقیقات تنظیم هیجان در بیمارانی که علایم عصبی و اختلالات رفتاری را به عنوان عوارض بیماری آلزایمر یا سایر بیماری‌های مرتبط با بیماری آلزایمر تجربه می‌کنند , حمایت می‌کند . تحقیق به دنبال آن است که یافته‌های خود را در مورد بهبود تنظیم هیجان با پیر شدن نشان دهد تا مشخص کند که چگونه تغییرات بلوغ ( یا فقدان آن ) ممکن است به اختلال عاطفی در بزرگسالان میانسال و مسن‌تر مرتبط باشد که اختلالات روانی عاطفی را تجربه می‌کنند . چنین مطالعاتی ممکن است اهداف جدید مداخله / پیش‌گیری یا پیش‌گیری را شناسایی کند یا سرنخ‌هایی فراهم کند که در آن استراتژی‌های مداخله در دسترس ممکن است به طور بهینه برای نرمال کردن تنظیم هیجان یا تقویت تاب آوری عاطفی در مراحل مختلف چرخه زندگی بزرگسالی استفاده شوند .
هدف از این تحقیق , حمایت از مطالعات همسو با استراتژی استراتژیک برنامه استراتژیک سازمان ملل متحد است که خواستار تحقیق برای " مشخص کردن مسیرهای رشدی بلوغ مغز و ابعاد رفتار برای درک ریشه‌های بیماری‌های روانی در سراسر جوامع مختلف است . در زمینه تحقیق درباره فرآیندهای احساسی و ارتباط آن‌ها با بیماری روانی , بعد رشد تفاوت‌های مرتبط با سن در طول عمر به عنوان یک جنبه مهم از تنوع جمعیتی شناخته می‌شود .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :