مطابق با مقررات قانونی مندرج در بخش ۸۷۲ از مصوبه سال مالی سال مالی ۲۰۰۹ ( قانون عمومی ۱۱۰ - ۴۱۷ ) ، این جوایز به الزامات فدرال عملکرد و سیستم اطلاعات تمامیت ( FAPIIS ) ارجاع داده خواهند شد . FAPIIS نیازمند اعطای جایزه فدرال به مقامات برای بررسی و در نظر گرفتن اطلاعات در مورد متقاضی در سیستم منسجم و عملکرد تعیین‌شده ( در حال حاضر FAPIIS ) قبل از ساخت این جایزه است . متقاضی ، به گزینه خود ، ممکن است اطلاعاتی را در مورد انسجام و سیستم‌های عملکرد تعیین‌شده از طریق FAPIIS بازبینی کند و در مورد هر اطلاعاتی در مورد خودش که یک آژانس فدرال قبلا ً وارد شده و در حال حاضر در FAPIIS است ، اظهار نظر کند . آژانس اعطای جوایز فدرال هر گونه نظری را توسط متقاضی ، علاوه بر اطلاعات دیگر در FAPIIS ، در ایجاد قضاوت درباره تمامیت ، اصول اخلاقی کسب‌وکار ، و سابقه عملکرد تحت جوایز فدرال در هنگام تکمیل بررسی ریسک مطرح‌شده توسط متقاضیان ، در نظر می‌گیرد .
برای راهنمایی بیشتر در مورد این که چگونه این مقررات برای برنامه‌های اعطا NIH بکار گرفته می‌شوند ، لطفا ً با آشنای علمی / تحقیقاتی که در بخش VII تحت پوشش این FOA شناسایی شده‌است ، تماس بگیرید . وزارت بهداشت و خدمات بهداشت و خدمات انسانی راهنمایی کلی برای دریافت کنندگان of در برآورده کردن الزام قانونی خود برای انجام اقدام‌های لازم برای ارائه دسترسی معنی‌دار به برنامه‌های خود توسط افراد دارای مهارت محدود انگلیسی فراهم می‌کند . لطفا ً توجه کنید که دفتر وزارت بهداشت و خدمات بهداشت و خدمات انسانی همچنین دستورالعمل‌هایی را برای مطابقت با قوانین حقوق مدنی که به وسیله وزارت بهداشت و خدمات انسانی اجرا می‌شوند ارائه می‌دهد . لطفا ً http: / /www.hhs.gov / ocr / civilrights / understanding / section۱۵۵۷ / index.html؛ و http: / /www.hhs.gov / ocr / civilrights / understanding / index.html. گیرندگان of نیز الزامات قانونی خاصی برای خدمت به افراد واجد شرایط با معلولیت دارند . لطفا ً از دفتر وزارت بهداشت و خدمات بهداشت و خدمات انسانی برای اطلاعات بیشتر در مورد الزامات و ممنوعیت‌ها در قوانین حقوق مدنی فدرال در http: / /www.hhs.gov / ocr / office / about / rgn-hqaddresses.html یا call ۱ - ۸۰۰ - ۵۳۷ یا TDD ۱ - ۸۰۰ - ۵۳۷ تماس بگیرید . همچنین توجه داشته باشید که هدف انسانی وزارت بهداشت و خدمات انسانی برای تضمین دسترسی به کیفیت ، از لحاظ فرهنگی ، از جمله خدمات بلند مدت و پشتیبانی ، برای جمعیت‌های آسیب‌پذیر است. برای راهنمایی بیشتر در زمینه ارائه خدمات مناسب از نظر فرهنگی و زبانی ، دریافت کنندگان باید استانداردهای ملی برای فرهنگی و فرهنگی مناسب در مراقبت‌های بهداشتی و بهداشتی در http: / /minorityhealth.hhs.gov / omh / browse.aspx؟ lvl=۲&lvlid=۵۳. را مورد بازبینی قرار دهند .
ضوابط و ضوابط توافقنامه هم‌کاری
Not
۳. گزارش دهی
زمانی که چندین سال درگیر این کار هستند ، ملزم خواهند بود گزارش پیشرفت عملکرد تحقیق ( RPPR ) را سالانه و صورت‌های مالی مورد نیاز در بیانیه سیاست کمک‌های مالی (NIH ) ارایه نمایند .
یک بیانیه نهایی ، یک بیانیه اختراع ، و بخش داده‌های هزینه گزارش مالی فدرال برای دریافت جایزه ، همانطور که در بیانیه سیاست کمک‌های مالی معروف است ، لازم است .
لایحه پاسخگویی و شفافیت بودجه فدرال در سال ۲۰۰۶ ( قانون شفافیت ) ، شامل نیاز به awardees کمک‌های مالی فدرال برای گزارش دادن اطلاعات درباره subawards درجه اول و جبران اجرایی تحت جوایز کمک‌های فدرال که در FY۲۰۱۱ یا بعدا ً صادر شد ، می‌شود . برای گزارش سیستم گزارش Subaward Federal ( FSRS ) که در www.fsrs.gov روی همه subawards بیش از ۲۵۰۰۰ دلار موجود است ، همه awardees از کمک‌های مالی قابل اعمال و توافق‌نامه‌های هم‌کاری مورد نیاز است . مراجعه به بیانیه سیاست کمک‌های مالی (اچ آی ان) برای اطلاعات بیشتر در مورد این نیاز گزارش دهی .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :