بر این اساس ، reviewers بر چارچوب مفهومی ، سطح نوآوری ، و پتانسیل لازم برای پیشرفت قابل‌توجه دانش یا درک ما تاکید خواهند کرد . توجیه مناسب برای کار پیشنهادی را می‌توان از طریق مقالات ادبی ، داده از منابع دیگر ، و یا ، در زمان موجود ، از داده‌های حاصل از محقق ایجاد کرد . داده‌های مقدماتی برای کاربردهای R۲۱ مورد نیاز نیستند ؛ با این حال ، آن‌ها ممکن است در صورت وجود در دسترس باشند .
تاثیر کلی
Reviewers یک امتیاز تاثیر کلی برای بازتاب ارزیابی آن‌ها از احتمال اجرای پروژه برای اعمال نفوذ ثابت و قوی بر حوزه تحقیقات ( ها ) در نظر گرفتن معیارهای مرور زیر و معیارهای مرور دیگر ( همان طور که برای پروژه پیشنهاد شده‌است ) فراهم می‌کند .
ارزیابی معیارها
Reviewers هر کدام از معیارهای زیر را در زیر تعیین شایستگی علمی در نظر می‌گیرند و امتیاز جداگانه‌ای برای هر کدام بدست می‌آورند . یک برنامه نیازی به قوی بودن در همه گروه‌ها نیست که به احتمال زیاد تاثیر علمی مهمی داشته باشند . به عنوان مثال ، پروژه‌ای که با ماهیت آن نوآوری نیست ممکن است برای پیشرفت یک حوزه ضروری باشد .
اهمیت
آیا پروژه یک مشکل مهم یا یک مانع حیاتی برای پیشرفت در این زمینه است ؟ آیا تحقیق قبلی که به عنوان پشتیبان اصلی پروژه پیشنهادی عمل می‌کند جدی است؟ اگر هدف پروژه بدست آید ، دانش علمی ، قابلیت فنی ، و / یا عملکرد بالینی بهبود خواهند یافت ؟ تکمیل موفقیت‌آمیز این اهداف ، مفاهیم ، روش‌ها ، فن‌آوری‌ها ، درمان‌ها ، خدمات ، یا مداخلات پیشگیرانه را که این حوزه را هدایت می‌کنند ، تغییر خواهد داد ؟
برنامه پیشنهادی برای کشف و آزمایش مواد مخدر جدید ، ابزارهای تحقیقاتی ، و / یا مدل‌های preclinical یک نیاز برآورده نشده برای این بیماری هدفمند را پشتیبانی می‌کند ؟
Investigator ( ها )
آیا PD ( ها ) / PI ( ها ) ، همکاران و دیگر محققان برای پروژه مناسب هستند ؟ اگر در مراحل اولیه تحقیقات اولیه یا آن‌هایی که در مراحل اولیه مشاغل مستقل هستند، آیا آن‌ها تجربه و تجربه مناسبی دارند ؟ اگر ایجاد شود ، آیا آن‌ها یک سابقه در حال پیشرفت از دستاوردهای پیشرفت در حوزه خود را نشان داده‌اند ؟ اگر پروژه مشارکتی یا multi / PD باشد ، محققان دارای تخصص مکمل و یکپارچه هستند ؛ رویکرد رهبری آن‌ها ، حاکمیت و ساختار سازمانی مناسب برای پروژه هستند ؟
آیا محققان تجربه و تخصص لازم برای انجام موفقیت‌آمیز کنترل پیشنهادی ، شیمی دارویی و فعالیت‌های بهینه‌سازی را در اختیار دارند ؟ آیا شواهدی دال بر تجربه قبلی در مرحله اولیه کشف و توسعه مواد مخدر وجود دارد ؟
نوآوری
آیا با استفاده از مفاهیم نظری جدید ، رویکردها یا روش‌ها ، ابزار دقیق ، یا مداخلات فعلی به دنبال تغییر تحقیقات فعلی و یا الگوهای عمل بالینی است ؟ آیا این مفاهیم ، روش‌ها یا روش‌ها ، ابزار دقیق ، یا مداخلات جدید در یک زمینه از تحقیق و یا رمان در مفهوم وسیعی هستند ؟ آیا یک پالایش ، بهبود ، یا کاربرد جدیدی از مفاهیم نظری ، رویکردها یا روش‌ها ، ابزار دقیق ، یا مداخلات پیشنهاد شده وجود دارد ؟
آیا اهداف درمانی ، سازوکارها ، یا تدابیری برای ارزیابی بیولوژی هدف در نظر گرفته می‌شوند ؟ آیا چشم‌انداز رقابتی برای اهداف مطرح‌شده در نظر گرفته شده‌است ؟ آیا این برنامه یک مورد قانع‌کننده برای نیاز به ترکیبات بهتر برای هدف پیشنهاد شده دارد ؟
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :