مدیران برنامه / بازرسان اصلی ( PD ) / PI ( s )
همه PD ( ها ) / PI ( s ) باید یک حساب Commons داشته باشند . PD ( s ) / PI ( s ) باید با مقامات سازمانی خود برای ایجاد یک حساب جدید یا وابسته به حساب موجود خود با سازمان متقاضی در مجلس عوام کار کند . اگر گروه PD / PI نیز یک مقام رسمی امضای سازمانی باشد ، باید دو حساب Commons متمایز داشته باشند ، یکی برای هر نقش . به دست آوردن یک حساب کاربری era می‌تواند تا ۲ هفته طول بکشد .
افراد واجد شرایط ( مدیر برنامه / مدیر برنامه )
هر فرد ( های ) با مهارت‌ها ، دانش ، و منابع لازم برای انجام تحقیقات پیشنهاد شده به عنوان مدیر برنامه ( S ) / Investigator ( s ) / PI ( s ) به کار با سازمان خود برای توسعه یک برنامه پشتیبانی دعوت شده‌است . افراد از گروه‌های نژادی و نژادی underrepresented و همچنین افراد دارای معلولیت ، همیشه تشویق می‌شوند که از حمایت ملی استفاده کنند .
برای موسسات / سازمان‌هایی که pds / pis را پیشنهاد می‌دهند ، از مدیر برنامه چند برنامه / مدیر اجرایی / مدیر برنامه بازدید کرده و جزییات ارایه را در راهنمای برنامه کاربردی شخص اصلی / کلید ( توسعه‌یافته ) راهنمای برنامه کاربردی SF۴۲۴ ( R & R ) مراجعه کنید .
۲. به اشتراک گذاری هزینه
این FOA نیازمند به اشتراک گذاری هزینه نیست همانطور که در بیانیه سیاست کمک‌های مالی NIH تعریف شده‌است .
۳. اطلاعات اضافی در مورد شایستگی
تعداد برنامه‌ها
سازمان‌های متقاضی ممکن است بیش از یک درخواست ارسال کنند ، به شرطی که هر کاربرد از لحاظ علمی متمایز باشد .
موسسه ملی بهداشت درخواست‌های مکرر یا هم پوشانی را تحت بررسی در عین حال قبول نخواهد کرد . این بدان معناست که موسسه ملی بهداشت قبول نخواهد کرد :
یک برنامه new ( A۰ ) که قبل از صدور بیانیه خلاصه از بازبینی یک کاربرد جدید ( A۰ ) یا resubmission ( A۱ ) ارائه می‌شود .
یک کاربرد resubmission ( A۱ ) که قبل از صدور بیانیه خلاصه از مرور کاربرد قبلی ( A۰ ) ارائه شده‌است .
برنامه‌ای که همپوشانی قابل‌توجهی با درخواست دیگر برای درخواست تجدید نظر در نظر سنجی اولیه دارد ( نه - توسعه سازمانی - ۱۰۱ - ۱۰۱ )
کلیات اطلاعات ارسال و تحویل
۱. درخواست بسته برنامه
دکمه‌ها برای دسترسی به سیستم ASSIST آنلاین یا برای دانلود فرم‌های درخواست در بخش ۱ از این FOA موجود هستند . اگر قصد دارید از یک راه‌حل سیستم به سیستم استفاده کنید ، به دفتر اجرایی تان مراجعه کنید .
۲. محتوا و فرم ارسال برنامه
مهم است که متقاضیان دستورالعمل را در راهنمای برنامه کاربردی ( R ) در راهنمای برنامه کاربردی ( R & D) دنبال کنند، به جز مواردی که در این اعلام فرصت سرمایه‌گذاری برای انجام غیر این کار دستور داده شده‌است. الزامات مورد نیاز در راهنمای برنامه کاربردی و به شدت اجرا می‌شود. برنامه‌هایی که خارج از مطاوعت با این دستورالعمل‌ها هستند ممکن است به تاخیر افتاده یا پذیرفته نشوند.
برای اطلاعات در مورد ارسال برنامه و رسید ، بازدید اغلب از راهنمای برنامه‌های کاربردی ، ارایه الکترونیکی برنامه‌های گرانت .
بخش پنجم . اطلاعات مرور برنامه
۱. معیارها
تنها معیار بازبینی توصیف‌شده در زیر در فرآیند مرور در نظر گرفته خواهد شد . درخواست‌هایی که به موسسه ملی بهداشت در حمایت از موسسه ملی بهداشت ( NIH ) ارسال گردیده اند، به خاطر شایستگی علمی و فنی از طریق سیستم مرور همتا به NIH مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .
برای این اعلامیه خاص ، موارد زیر را یادداشت کنید :
این کمک اکتشافی / توسعه‌ای R۲۱ ، از بررسی ایده‌های علمی جدید یا سیستم‌های مدل جدید ، ابزارها و یا فناوری‌هایی که پتانسیل تاثیر قابل‌توجهی بر تحقیقات پزشکی یا پزشکی دارند ، پشتیبانی می‌کند . یک درخواست کمک بلاعوض دیگر نیازی به مطالب پیش‌زمینه یا اطلاعات اولیه ندارد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :