پروژه‌های با هدف کشف کاوشگرهای شیمیایی در شرایط درون شیشه‌ای و یا در شرایط ازمایشگاهی باید مورد استفاده قرار گیرند . پروژه‌ها شامل اهداف گسترده‌تری از جمله توسعه و آزمایش روش‌های جدید و یا نشانگرهای زیستی اثرات دارویی , glp - ir اولیه و gmp , برای درمان بیماری‌های روانی , اعتیاد به مواد مخدر و یا اعتیاد به الکل می‌باشد . پروژه‌ها در مرحله توسعه پیشنهاد شده توسط کسب و کاره‌ای کوچک باید در نظر داشته باشند که برنامه‌هایی را برای برنامه‌های کاربردی به کار ببرند .
دقت علمی و شفافیت در انجام تحقیقات پزشکی کلید کاربرد موفق دانش در جهت بهبود نتایج سلامتی است . در حمایت از این هدف مهم , محققان باید از راهنمایی‌های nih بر روی دقت و تکرارپذیری در کاربردهای گرانت استفاده کنند .
اطلاعات بیشتر در مورد اولویت‌های پژوهشی در مورد اولویت‌های تحقیقاتی nih بر روی وب سایت تحقیقاتی کشف و در برنامه استراتژیک , اولویت‌های تحقیقاتی استراتژیک , و گزارش کاری مداخلات مشخص می‌شود . متقاضیان به شدت به بحث در مورد برنامه‌های کاربردی با کارکنانی که در بخش ۷ - آژانس ارتباط علمی / پژوهشی لیست شده‌اند , تشویق می‌شوند .
نیش
نیش به کشف درمان‌های جدید از جمله مولکول‌های کوچک و داروهای گیاهی با هدف اصلاح علائم رفتاری در بیماری آلزایمر ( ad ) , به تاخیر انداختن شروع یا کم کردن پیشرفت بیماری آلزایمر , اختلال شناختی خفیف ( mci ) , سایر روش‌های کاهش سن و کاهش شناختی مرتبط با سن علاقمند است . نیش به پروژه‌هایی که با هدف درمان و درمان‌های ترکیبی درمان می‌شوند , علاقه‌مند نیست .
این مقاله به تدوین سیاست‌های روزآمد و راهنمایی برای محققان در خصوص حفاظت از تحقیقات انسانی و داده‌های پژوهشی بالینی و پایش ایمنی می‌پردازد . حفاظت از بخش موضوعات انسانی و برنامه‌های پایش ایمنی باید سیاست‌ها و راهنمایی‌هایی را در این اعلامیه منعکس کند . برنامه‌های حفاظت از موضوعات تحقیقاتی و نظارت بر اطلاعات و ایمنی توسط انجمن سازگاری با سیاست‌های ملی بهداشت و بهداشت و مقررات فدرال بررسی خواهد شد .
باب
این روش , کشف , سنتز و غربالگری مولکول‌های کوچک جدید را برای اهداف دارای اولویت ابتکاری تشویق می‌کند و از ارزیابی کارایی آن‌ها در مدل‌های پیش بالینی معتبر جهت ارزیابی پتانسیل درمانی آن‌ها برای درمان وابستگی الکل حمایت می‌کند . تمرکز پروژه‌های تحقیقاتی پیشنهادی باید پی‌گیری شود که در بالا توضیح داده شد و مربوط به ماموریت مدیریت پروژه باشد .
شناسایی و پی‌گیری عواملی که پیش از این برای درمان اختلالات سو استفاده از الکل مورد استفاده قرار می‌گیرند, به ویژه مورد تشویق قرار می‌گیرند . مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی تصادفی شده بر روی ۴۰ بیمار مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک انجام شد .
بخش هشتم را ببینید . اطلاعات دیگر برای مقامات و مقررات جایزه
بخش iii . اطلاعات واجد شرایط بودن
متقاضیان واجد شرایط
سازمان‌های واجد شرایط
موسسات آموزش عالی
موسسات دولتی / دولتی آموزش عالی
موسسات خصوصی آموزش عالی
انواع زیر از موسسات آموزش عالی همیشه مورد تشویق nih به عنوان نهاده‌ای دولتی یا خصوصی آموزش عالی هستند :
موسسات آمریکای جنوبی
دانشگاه‌های سیاه و دانشگاهی
دانشگاه و دانشگاه‌های کنترل‌شده
آلاسکا بومی و بومی هاوایی
آمریکای بومی آمریکای جنوبی
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :