انتخاب سنجش باید به خوبی موجه و مناسب برای مرحله توسعه درمانی باشد . در حالی که سنجش رفتاری غیر انتخابی اثرات CNS ممکن است برای ایجاد pharmacodynamics بالینی اولیه مناسب باشد ، مرحله بعدی در سنجش (in vivo که برای اولویت‌بندی کاندیدای مورد استفاده قرار می‌گیرد باید شامل معیارهایی از مدارها و فرایندهای مغزی مرتبط با اختلالات شود .
حوزه‌های ذکر شده در بالا نماینده هستند و به معنای کامل بودن نیستند .
محققان به شدت به کشف رویکردهای جدید برای شناسایی عوامل درمانی بالقوه تشویق می‌شوند . در حالی که چنین پروژه‌هایی ریسک بالاتری را شامل می‌شوند ، آن‌ها هم چنین پتانسیل بالایی برای تاثیر بالا را ارایه می‌دهند . پیش‌بینی می‌شود که بازرسان ریسک ، نوآوری ، و تاثیر را متعادل کنند و برنامه‌های کاربردی که ریسک بالاتری را شامل می‌شوند ممکن است بر روی یک عبارت کوتاه‌تر و اثبات تلاش مفهومی تمرکز کنند .
این FOA از مکانیزم کمک R۲۱ استفاده می‌کند در حالی که PAR - ۱۹ - XXX از مکانیزم R۰۱ استفاده می‌کند . در حالیکه متقاضیان با داده‌های اولیه ممکن است بخواهند از مکانیزم R۲۱ استفاده کنند ، پروژه‌های بازدهی بالا / بازدهی بالا که فاقد اطلاعات اولیه هستند ممکن است مناسب‌تر باشند .
نکاتی که باید به این اطلاعیه مربوط باشد :
کاربردها باید مربوط به بیماری‌های روانی ، و یا اختلالات سیستم عصبی مرتبط با پیری باشند .
تاکید اصلی پروژه‌های ارایه‌شده تحت این FOA باید به جای شناسایی هدف یا توضیح مکانیسم‌های بیماری ، در کشف درمانی باشد .
نرم‌افزارهایی که به دنبال مطالعات گسترده مورد نیاز برای توسعه بالینی درمان‌های پزشکی هستند ، مانند مطالعات IND - فعال‌سازی ( به عنوان مثال ، جذب ، جذب ، متابولیسم ، و دفع [ ADME ] ) و دفع ( Practices ) برنامه شبکه ( http: / /neuroscienceblueprint.nih.gov / bpdrugs / index.htm). ) برنامه توسعه Interventional توسعه ( BrIDGs ) ممکن است در نظر گرفته شود .
علایق موسسه
متقاضیان قویا ً به تماس با تماس‌های علمی / تحقیقاتی فهرست‌شده در این اعلامیه برای NIMH و NIA قبل از ارسال درخواست کمک کردند .
پروژه‌هایی که برای توسعه ترکیباتی که دارای سرمایه‌گذاری قبلی یا فعلی هستند ممکن است به سود برنامه‌ای کم‌تر برای شرکت IC باشند ، مگر اینکه متقاضیان یک مورد قانع‌کننده ارایه دهند که مزایای مهمی برای رویکرد آن‌ها وجود دارد .
NIMH
NIMH از تحقیقات علوم اعصاب برای کشف علل بیماری‌های روانی و توسعه درمان‌های موثرتر و ایمن‌تر حمایت می‌کند . به طور خاص ، NIMH علاقمند به کشف مولکول‌های جدید برای توسعه اهداف ابتکاری برای توسعه درمان به ویژه شیزوفرنی ( مولفه‌های شناختی و احساسی ) اختلال چند قطبی ، اختلال دوقطبی ، اختلال استرس پس از حادثه ( اختلال استرس پس از حادثه ) ، اختلال اختلال چند قطبی ( اختلال استرس پس از حادثه ) ، اختلال اختلال چند قطبی ( اختلال استرس پس از حادثه ) ، اختلال اختلال اختلال دوقطبی ( اختلال استرس ) ، اختلال دوقطبی ( اختلال استرس پس از حادثه ) و اختلال عملکرد مبتلا به HIV ( Cure ) است . رویکردهای درمانی با هدف پرداختن به نقص مغز در جریان جهش‌های ژنتیکی باید براساس مطالعات بالینی کافی براساس گزارش NIMH گروه کاری شورای سلامت روانی - Mental در Genomics باشد .
NIMH به طور خاص به برنامه‌هایی علاقمند است که معیارهای خاص / نرفتن را براساس معیارهای سنجش قابل‌اطمینان و کمی ارزیابی می‌کنند که ارزیابی می‌کنند که آیا ترکیب دارای فعالیت کافی در سطح هدف مولکولی مناسب و یا حوزه کارکردی است که به طور بالقوه بر اختلالات ذهنی تاثیر می‌گذارند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :