برنامه ملی سلامت روان ( FOA ) موسسه ملی سو مصرف دارو و موسسه ملی کهنسالی را تشویق می‌کند که این ثروت را به مفاهیم علوم پایه برای بیماری‌های روانی و اختلالات سیستم عصبی مرتبط با پیری ، با هدف تسریع توسعه درمان‌های جدید برای این بیماری‌ها ، ترجمه کند .
هدف این تحقیق ، تحریک تحقیقات در زمینه اکتشاف ، طراحی ، و آزمایش بالینی درمان‌های نوین و موثر با هدف پیش‌گیری یا درمان اختلالات عصبی سیستم عصبی به the ، nida و NIA است . پروژه‌های متمرکز بر رویکردهای جدید و اهداف به شدت مورد تشویق قرار می‌گیرند . پروژه‌هایی که برای شناسایی هدف یا توضیح مکانیسم‌های بیماری طراحی شده‌اند تحت این اطلاعیه پوشش داده نشده اند .
حوزه‌های خاص مربوط به پژوهش
برنامه‌هایی که با هدف کشف عوامل جدید برای ameliorating ، اصلاح ، یا اصلاح ناهنجاری‌های بالقوه در سیگنال دهی مغزی انجام می‌شوند ، مورد تشویق قرار می‌گیرند . این عوامل باید به گونه‌ای طراحی شوند که بر فرآیندهای بنیادی مرتبط با بیماری ، اختلال عملکرد نورونی ، abnormalities ، plasticity ، اتصال ، و مرگ سلولی ، با هدف قرار دادن مولکول‌ها و مکانیسم‌های سلولی ، تولید پروتیین ، تجلی ژن ؛ and neural ، immunological ، و مکانیسم‌های التهابی موثر واقع شوند .
پروژه‌های تحقیقاتی ممکن است شامل هر گونه فعالیت مورد نیاز برای شناسایی ، بهینه‌سازی ، و اعتبار سنجی های بالقوه درمانی باشد و ممکن است مطالعات بر روی تمام مراحل اولیه خط لوله کشف دارو ، از گزینش به گزینش داوطلبان ، متمرکز باشد .
نمونه‌هایی از این فعالیت‌ها می‌تواند شامل موارد زیر باشد ، اما محدود به موارد زیر نیستند :
شناسایی مقدماتی درمان‌های کاندید ، با استفاده از آزمایشگاه سابق (in vitro ) ، یا سنجش (in vivo ). این می‌تواند شامل موارد زیر باشد :
سنجش بالا ، متوسط یا پایین شونده ، و همچنین مقابله با غربالگری برای ارزیابی فعالیت و انتخاب ترکیبات هدف و هدایت .
کنترل مجازی مبتنی بر Ligand و توسعه به کار رفته پس از کمپین ‌های غربالگری با توان بالا ( HTS ) .
انزوا ، شناسایی ، توصیف ، و سنتز محصولات به طور طبیعی به صورت طبیعی رخ می‌دهد.
طراحی ، سنتز و آزمایش بالینی ترکیباتی که به سمت تغییر ، اصلاح و یا تنظیم جنبه‌های فرآیندهای بیماری و همچنین شروع بیماری و یا پیشرفت بیماری هدایت می‌شوند . این می‌تواند شامل موارد زیر باشد :
شیمی پزشکی اولیه برای بهبود فعالیت و گزینش پذیری ترکیبات مورد نظر در برابر هدف منافع .
اولیه در آزمایشگاه و در شرایط in vitro ، metabolism و pharmacokinetics ( DMPK ) و سمیت آزمایشگاهی داروها را مورد مطالعه قرار می‌دهد . موسسه مطالعات سم‌شناسی و سم‌شناسی جهت حفظ امنیت ، خارج از محدوده این اعلامیه است .
مرحله بعدی بهینه‌سازی را بهبود می‌بخشد تا کارایی و کارآیی را بهبود بخشد .
توسعه لیگاند به عنوان ابزار تحقیقاتی در حمایت از مطالعات بالینی - اصل و اعتبار اهداف درمانی جدید عمل می‌کند .
متابولیسم اولیه دارو و pharmacokinetics ( DMPK ) و سمیت داروها برای درمان‌های کاندید . این می‌تواند در آزمایشگاه in vitro و یا in vivo باشد .
؟ توسعه سیستم‌های تحویل جدید برای هدف قرار دادن داروها به مغز .
استفاده از سنجش خلاقانه برای ارزیابی اثربخشی بالقوه یا سمیت درمان‌های کاندید ، مانند سیستم‌های مدل بدن یا در شرایط ازمایشگاهی که از ویژگی‌های اساسی مولکولی ، سلولی ، یا سیستم‌های مدار / سیستم‌ها از یک اختلال سیستم عصبی خاص استفاده می‌کنند، تشویق می‌شوند . سنجش Preclinical باید به سمت ارزیابی اثرات CNS به جای توضیح مکانیسم‌های بیماری هدایت شود .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :