حیوانات مهره‌داران
این کمیته مشارکت حیوانات مهره‌داران زنده را به عنوان بخشی از ارزیابی علمی با توجه به معیارهای زیر ارزیابی خواهد کرد : ( ۱ ) توضیح روش‌های پیشنهادی شامل حیوانات ، نژادها ، سنین ، جنسیت ، و ( ۴ ) توجیه برای روش proposed اگر مطابق با دستورالعمل‌های AVMA برای the حیوانات باشد . Reviewers استفاده از شامپانزه‌ها را به عنوان هر کاربرد دیگری که استفاده از حیوانات مهره‌داران را پیشنهاد می‌کنند ، مورد ارزیابی قرار می‌دهد . برای اطلاعات بیشتر در مورد بررسی بخش حیوانات مهره‌داران ، لطفا ً به the برای بررسی بخش حیوانات مهره‌داران اشاره کنید .
بخش VI . اطلاعات مدیریت جایزه
۱. اخطار جایزه
اگر برنامه تحت بررسی بودجه باشد ، موسسه ملی بهداشت درخواست " درست بموقع " را از متقاضی به همان طور که در بیانیه سیاست کمک‌های مالی معروف آمده‌است ، درخواست خواهد کرد .
یک اعلان رسمی به شکل یک اعلان جایزه به سازمان متقاضی برای برنامه‌های موفق ارائه خواهد شد . قرارداد امضا شده توسط مامور مدیریت کمک‌های مالی سند مجوز آن است و از طریق پست الکترونیکی به مقام رسمی کسب‌وکار grantee ارسال خواهد شد .
awardees باید با هرگونه محدودیت‌های بودجه‌ای که در بخش ۴ توضیح داده شد ، مطابقت داشته باشد. ۵ . محدودیت‌های تامین بودجه . انتخاب یک درخواست برای اعطای جایزه ، اجازه شروع عملکرد نیست . هر گونه هزینه‌هایی که پیش از دریافت of متحمل می‌شود در معرض خطر recipient's قرار دارند . ممکن است این هزینه‌ها تنها تا حدی بازپرداخت شوند که هزینه مجاز پیش از دریافت جایزه تعیین شود .
هر کاربرد ارایه‌شده در پاسخ به این FOA منوط به شرایط و شرایط یافت‌شده در شرایط دریافت جایزه و اطلاعات وب سایت مراقبت‌های بهداشتی است. این شامل هر قانون و سیاست جدید قابل‌اجرا برای اعطای جوایز است که بر روی این وب سایت تاکید شده‌است .
۲. الزامات سیاست و سیاست ملی
تمامی اعطای حق اهدایی به موسسه ملی بهداشت و هم‌کاری شامل بیانیه سیاست کمک‌های مالی (NIH ) به عنوان بخشی از the می‌باشد . بخش ۲ : ضوابط و ضوابط جایزه موسسه ملی بهداشت ، Subpart A : ضوابط و ضوابط جایزه ملی بهداشت ، Subpart B : ضوابط و ضوابط مربوط به انواع خاص کمک‌های مالی ، grantees ، و فعالیت‌ها . اطلاعات بیشتری در زمینه شرایط دریافت جایزه و اطلاعات برای کمک‌های ملی (آی اچ آی) فراهم شده‌است .
دریافت کنندگان کمک مالی فدرال ( FFA ) از وزارت بهداشت و خدمات انسانی باید برنامه‌های خود را با رعایت قانون حقوق مدنی فدرال انجام دهند . این بدان معنی است که دریافت کنندگان صندوق‌های بهداشت و خدمات انسانی باید دسترسی برابر به برنامه‌های خود را بدون توجه به نژاد ، رنگ ، منشا ملی ، معلولیت ، سن و سن ، در برخی شرایط ، سکس و مذهب تضمین کنند . این شامل حصول اطمینان از این است که برنامه‌های شما در دسترس افراد با مهارت محدود انگلیسی قرار دارند . وزارت بهداشت و خدمات انسانی تشخیص می‌دهد که پروژه‌های تحقیقاتی اغلب به دلایل بسیاری محدود هستند ، مانند علایق علمی بازرس اصلی ، محدودیت بودجه ، الزامات استخدام ، و ملاحظات دیگر . بنابراین ، معیارهای موجود در پروتکل‌های پژوهشی که جمعیت‌های خاص را هدف یا حذف می‌کنند ، تضمین می‌کنند که چنین معیارهایی با توجه به سلامت یا امنیت موضوعات ، طراحی مطالعه علمی ، و یا هدف تحقیق مناسب هستند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :