رویکرد
آیا استراتژی کلی ، روش‌شناسی ، و تجزیه و تحلیل مناسب و مناسب برای رسیدن به اهداف خاص پروژه هستند ؟ آیا محققان طرح‌هایی را در نظر گرفته‌اند تا ضعف‌های مربوط به تحقیقات قبلی را نشان دهند که به عنوان پشتیبان اصلی پروژه پیشنهادی عمل می‌کند ؟ آیا محققان استراتژی‌هایی را برای تضمین یک رویکرد قوی و بی طرفانه و مناسب برای کار پیشنهاد شده ارائه کرده‌اند ؟ آیا مشکلات بالقوه ، استراتژی‌های جایگزین و معیارهای موفقیت ارائه شده‌اند ؟ اگر پروژه در مراحل اولیه توسعه باشد ، آیا استراتژی امکان پذیر بودن و به خصوص جنبه‌های ریسک دار مدیریت خواهد شد ؟ آیا محققان برنامه‌هایی کافی برای پرداختن به متغیرهای بیولوژیکی مرتبط ، مثل رابطه جنسی ، برای مطالعات در حیوانات مهره‌داران یا موضوعات انسانی ارائه داده‌اند ؟
آیا وضعیت فعلی ترکیبات سرب به روشنی تشریح شده‌است ؟ آیا اهداف بهینه‌سازی اصلی و بدون هیچ کدام از معیارهای پیشروی ترکیبات به وضوح توصیف شده‌اند؟
اگر این پروژه شامل سوژه‌های انسانی و یا تحقیقات بالینی تعریف‌شده (اچ آی ان ) باشد، ( ۲ ) شمول ( یا محرومیت ) افراد براساس جنسیت ، جنسیت ، نژاد و نژاد ، و همچنین گنجاندن یا حذف افراد در تمام سنین ( از جمله کودکان و بزرگسالان مسن‌تر ) ، از نظر اهداف علمی و استراتژی تحقیق پیشنهاد شده‌است ؟
محیط
آیا محیط علمی که در آن کار انجام خواهد شد ، به احتمال موفقیت کمک خواهد کرد ؟ آیا پشتیبانی سازمانی ، تجهیزات و سایر منابع فیزیکی موجود برای بازرسان مناسب برای پروژه پیشنهاد شده‌است ؟ آیا این پروژه از ویژگی‌های منحصر به فرد محیط علمی ، جمعیت سوژه و یا ترتیبات مشترک بهره‌مند خواهد شد ؟
معیارهای بررسی اضافی
همان طور که برای پروژه پیشنهاد شده ، reviewers موارد اضافی زیر را ارزیابی خواهند کرد در حالی که شایستگی فنی و فنی را تعیین می‌کنند و امتیاز تاثیر کلی را فراهم می‌کنند ، اما امتیازات جداگانه‌ای برای این آیتم‌ها ارایه نمی‌کنند .
ستایش برای موضوعات انسانی
برای تحقیق که شامل موضوعات انسانی است اما شامل یکی از مقوله‌های تحقیقاتی که از ۴۵ CFR بخش ۴۶ معاف هستند ، کمیته توجیهی برای مشارکت افراد بشر و حفاظت پیشنهادی از ریسک تحقیق مربوط به مشارکت آن‌ها با توجه به موارد زیر را ارزیابی خواهد کرد : ۱ ) کفایت حفاظت در برابر ریسک‌ها ، ۲ ) اهمیت بالقوه دانش برای افراد و موارد دیگر ، ۴ ) اهمیت اطلاعات و نظارت بر ایمنی برای آزمایش‌ها کلینیکی .
برای تحقیق که شامل موضوعات انسانی می‌شود و معیارهای یک یا چند مقوله تحقیق را برآورده می‌کند که زیر ۴۵ CFR بخش ۴۶ معاف هستند ، کمیته ارزیابی خواهد کرد : ۱ ) توجیهی برای معافیت ، ۲ ) مشارکت افراد انسان و مشخصات ، و ۳ ) منابع مواد . برای اطلاعات بیشتر در مورد بازبینی بخش موضوعات انسانی ، لطفا ً به راهنمای بررسی موضوعات انسانی اشاره کنید .
گنجاندن زنان ، اقلیت‌ها و افراد در طول عمر
زمانی که پروژه پیشنهادی شامل سوژه‌های انسانی و یا تحقیقات بالینی تعریف شده‌است ، این کمیته طرح‌های پیشنهادی را برای شمول ( یا حذف ) افراد براساس جنسیت ، نژاد ، نژاد ، و همچنین شمول ( یا حذف ) افراد در تمام سنین ( از جمله کودکان و بزرگسالان مسن‌تر ) ارزیابی خواهد کرد تا مشخص شود که آیا از نظر اهداف علمی و استراتژی تحقیق توجیه شده‌است یا خیر. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازبینی بخش ورود ، لطفا ً به راهنمای بررسی وارد کردن وارد شده در تحقیقات بالینی مراجعه کنید .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :