۲. به اشتراک گذاری هزینه
این FOA نیازمند به اشتراک گذاری هزینه نیست همانطور که در بیانیه سیاست کمک‌های مالی NIH تعریف شده‌است .
۳. اطلاعات اضافی در مورد شایستگی
تعداد برنامه‌ها
سازمان‌های متقاضی ممکن است بیش از یک درخواست ارسال کنند ، به شرطی که هر کاربرد از لحاظ علمی متمایز باشد .
موسسه ملی بهداشت درخواست‌های مکرر یا هم پوشانی را تحت بررسی در عین حال قبول نخواهد کرد . این بدان معناست که موسسه ملی بهداشت قبول نخواهد کرد :
یک درخواست جدید که قبل از صدور بیانیه خلاصه از مرور یک کاربرد جدید یا resubmission ارایه شده‌است .
یک برنامه کاربردی که قبل از صدور بیانیه خلاصه از مرور برنامه قبلی ارائه شده‌است .
برنامه‌ای که همپوشانی قابل‌توجهی با درخواست دیگر برای درخواست تجدید نظر در نظر سنجی اولیه دارد .
کلیات اطلاعات ارسال و تحویل
۱. درخواست بسته برنامه
دکمه‌ها برای دسترسی به سیستم ASSIST آنلاین یا برای دانلود فرم‌های درخواست در بخش ۱ از این FOA موجود هستند . اگر قصد دارید از یک راه‌حل سیستم به سیستم استفاده کنید ، به دفتر اجرایی تان مراجعه کنید .
۲. محتوا و فرم ارسال برنامه
مهم است که متقاضیان دستورالعمل‌ها را در دستورالعمل تحقیق در راهنمای برنامه SF۴۲۴ دنبال کنند ، به جز مواردی که در این اعلام فرصت سرمایه‌گذاری برای انجام غیر این کار دستور داده شده‌است . الزامات مورد نیاز در راهنمای برنامه کاربردی و به شدت اجرا می‌شود . برنامه‌هایی که خارج از مطاوعت با این دستورالعمل‌ها هستند ممکن است به تاخیر افتاده یا پذیرفته نشوند .
برای اطلاعات در مورد ارسال برنامه و رسید ، بازدید اغلب از راهنمای برنامه‌های کاربردی ، ارایه الکترونیکی برنامه‌های گرانت .
بخش پنجم . اطلاعات مرور برنامه
۱. معیارها
تنها معیار بازبینی توصیف‌شده در زیر در فرآیند مرور در نظر گرفته خواهد شد . به عنوان بخشی از ماموریت NIH ، تمام برنامه‌های ارائه‌شده به موسسه ملی بهداشت در حمایت از تحقیقات پزشکی و رفتاری برای شایستگی علمی و فنی از طریق سیستم مرور همتا به NIH مورد ارزیابی قرار می‌گیرند .
تاثیر کلی
Reviewers یک امتیاز تاثیر کلی برای بازتاب ارزیابی آن‌ها از احتمال اجرای پروژه برای اعمال نفوذ ثابت و قوی بر حوزه تحقیقات ( ها ) در نظر گرفتن معیارهای مرور زیر و معیارهای مرور دیگر ( همان طور که برای پروژه پیشنهاد شده‌است ) فراهم می‌کند .
ارزیابی معیارها
Reviewers هر کدام از معیارهای زیر را در زیر تعیین شایستگی علمی در نظر می‌گیرند و امتیاز جداگانه‌ای برای هر کدام بدست می‌آورند . یک برنامه نیازی به قوی بودن در همه گروه‌ها نیست که به احتمال زیاد تاثیر علمی مهمی داشته باشند . به عنوان مثال ، پروژه‌ای که با ماهیت آن نوآوری نیست ممکن است برای پیشرفت یک حوزه ضروری باشد .
اهمیت
آیا پروژه یک مشکل مهم یا یک مانع حیاتی برای پیشرفت در این زمینه است ؟ آیا تحقیق قبلی که به عنوان پشتیبان اصلی پروژه پیشنهادی عمل می‌کند جدی است؟ اگر هدف پروژه بدست آید ، دانش علمی ، قابلیت فنی ، و / یا عملکرد بالینی بهبود خواهند یافت ؟ چگونه تکمیل موفقیت‌آمیز این اهداف ، مفاهیم ، روش‌ها ، فن‌آوری‌ها ، درمان‌ها ، خدمات ، یا مداخلات پیشگیرانه که این حوزه را هدایت می‌کند ، را تغییر می‌دهد .
برنامه پیشنهادی برای کشف و آزمایش مواد مخدر جدید ، ابزارهای تحقیقاتی ، و / یا مدل‌های preclinical یک نیاز برآورده نشده برای این بیماری هدفمند را پشتیبانی می‌کند.
Investigator ( ها )
آیا PD ( ها ) / PI ( ها ) ، همکاران و دیگر محققان برای پروژه مناسب هستند ؟ اگر در مراحل اولیه تحقیقات اولیه یا آن‌هایی که در مراحل اولیه مشاغل مستقل هستند، آیا آن‌ها تجربه و تجربه مناسبی دارند ؟ اگر ایجاد شود ، آیا آن‌ها یک سابقه در حال پیشرفت از دستاوردهای پیشرفت در حوزه خود را نشان داده‌اند ؟ اگر پروژه مشارکتی یا multi / PD باشد ، محققان دارای تخصص مکمل و یکپارچه هستند ؛ رویکرد رهبری آن‌ها ، حاکمیت و ساختار سازمانی مناسب برای پروژه هستند ؟
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :