به علاوه , برنامه توسعه مداخلات درمانی nih ( nih ) در نظر گرفته می‌شود .
منافع موسسه
پروژه‌های پیشنهادی برای توسعه ترکیبات برای اهدافی که سرمایه‌گذاری قبلی یا جاری قابل‌توجهی دارند ممکن است تمایل برنامه‌ای کمتری برای شرکت ics ها داشته باشند , مگر اینکه متقاضیان یک مورد قانع‌کننده برای رویکرد خود ارائه کنند .
به متقاضیان به شدت توصیه می‌شود که با تماس‌های علمی / پژوهشی مندرج در این اطلاعیه پیش از ارسال یک برنامه تماس بگیرید .
باب
این پژوهش با هدف شناسایی علل بیماری‌های روانی و ایجاد درمان‌های موثرتر و ایمن‌تر انجام شده‌است . به طور خاص , شرکت کنندگان علاقه‌مند به کشف مولکول‌های جدید برای کشف اهداف نوآورانه برای توسعه درمان هستند تا اختلالات کلیدی در داخل و در طول بیماری‌های روانی , اختلال طیف اتیسم , اختلال دوقطبی , اختلال استرس پس از سانحه ( ptsd ) و اختلال در اختلالات روانی ناشی از hiv را بررسی کنند . روش‌های درمانی با هدف پرداختن به نقص‌های مغز در پایین‌دست جهش‌های ژنومی باید براساس مطالعات بالینی با قدرت کافی و با توجه به گزارش کمیته کاری ملی مشاوره ملی در مورد ژنومیک , انجام شود .
به ویژه به کاربردهایی که معیارهای خاص go / no - go را براساس معیارهای سنجش قابل‌اعتماد و کمی ارزیابی می‌کنند که ارزیابی کنند آیا ترکیب دارای فعالیت کافی در ناحیه یا نواحی مغزی مناسب است یا نواحی عملکردی که به طور بالقوه در اختلالات روانی دخیل هستند ( به معیارهای حوزه تحقیق مراجعه کنید ) .
پروژه‌های با هدف کشف کاوشگرهای شیمیایی در شرایط درون شیشه‌ای و یا در شرایط ازمایشگاهی باید مورد استفاده قرار گیرند . پروژه‌ها شامل اهداف گسترده‌تری از جمله توسعه و آزمایش روش‌های جدید و یا نشانگرهای زیستی اثرات دارویی , glp - ir اولیه ( عملکرد آزمایشگاهی خوب ) و gmp , برای درمان اختلالات روانی , اعتیاد به مواد مخدر و یا اعتیاد به الکل با استفاده از مواد مخدر است . پروژه‌ها در مرحله توسعه پیشنهاد شده توسط کسب و کاره‌ای کوچک باید در نظر داشته باشند که برنامه‌هایی را برای برنامه‌های کاربردی به کار ببرند .
دقت علمی و شفافیت در انجام تحقیقات پزشکی کلید کاربرد موفق دانش در جهت بهبود نتایج سلامتی است . در حمایت از این هدف مهم , محققان باید از راهنمایی‌های nih بر روی دقت و تکرارپذیری در کاربردهای گرانت استفاده کنند .
اطلاعات بیشتر در مورد اولویت‌های پژوهشی در مورد اولویت‌های تحقیقاتی nih بر روی وب سایت تحقیقاتی کشف و در برنامه استراتژیک , اولویت‌های تحقیقاتی استراتژیک , و گزارش کاری مداخلات مشخص می‌شود . متقاضیان به شدت به بحث در مورد برنامه‌های کاربردی با کارکنانی که در بخش ۷ - آژانس ارتباط علمی / پژوهشی لیست شده‌اند , تشویق می‌شوند .
نیش
نیش به کشف درمان‌های جدید از جمله مولکول‌های کوچک و داروهای گیاهی با هدف اصلاح علائم رفتاری در بیماری آلزایمر ( ad ) , به تاخیر انداختن شروع یا کم کردن پیشرفت بیماری آلزایمر , اختلال شناختی خفیف ( mci ) , سایر روش‌های کاهش سن و کاهش شناختی مرتبط با سن علاقمند است . نیش به پروژه‌هایی که با هدف درمان و درمان‌های ترکیبی درمان می‌شوند , علاقه‌مند نیست .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :