تعیین اولویت‌ها و عملکرد
وظایف اصلی این اداره عبارتند از:
اولویت راهنمایی - تنظیم بودجه تحقیقاتی و شناسایی گرایش‌ها و شکاف‌ها در حوزه‌های نابرابری‌های سلامت ذهنی ، سلامت ذهنی ، سلامت روانی ، سلامت ذهنی ، و بهداشت روانی در جوامع محروم .
فعالیت‌های مختصاتی در داخل NIMH و در سراسر NIH که مربوط به تحقیق در زمینه نابرابری‌های سلامت روانی و سلامت روان زنان هستند .
استراتژی‌ها را برای کاهش نابرابری‌های سلامت روانی و افزایش توجه به سلامت روانی ، سلامت روانی ، سلامت روانی ، و سلامت روانی در جوامع محروم ارتقا دهید .
به عنوان رابط با سهامداران خارجی در مسائل پژوهشی مرتبط با نابرابری‌های سلامت ذهنی ، سلامت ذهنی ، سلامت ذهنی ، سلامت ذهنی ، و بهداشت روانی در جوامع محروم این کار را انجام دهید .
حمایت از توسعه و نگهداری یک نیروی کار تحقیقاتی بهداشت روانی گوناگون در ایالات‌متحده از طریق مکانیسم‌هایی که نیازهای آموزشی گروه‌های underrepresented را برآورده می‌کنند .
بخش ۲ . متن کامل اعلان
بخش ۱ . شرح فرصت سرمایه‌گذاری
اهداف تحقیق و تحقیق
پیشرفت‌های چشمگیری در علوم اعصاب ، ژنتیک ، و علوم رفتاری اساسی همراه با پیشرفت‌های تکنولوژیکی ، یک پایگاه دانش غنی برای شناسایی اهداف مولکولی جدید برای کشف دارو ، و توسعه pharmacotherapies منطقی برای درمان انواع زیادی از اختلالات عصبی سیستم فراهم کرده‌است . با توجه به ثروت بالقوه اهداف دارویی جدید ، این فرصت وجود دارد تا فرآیند کشف و توسعه دارو را تسریع کند تا رشد کوانتومی به سمت درمان‌های نوین و موثر برای اختلالات ذهنی و اختلالات سیستم عصبی مرتبط با پیری تسریع شود .
برنامه ملی سلامت روان ( FOA ) موسسه ملی مصرف دارو ( nida ) و موسسه ملی کهنسالی را تشویق می‌کنند که این ثروت یافته‌های علوم پایه را به مفهوم‌سازی ، اکتشاف ، و ارزیابی بالینی درمان‌های نوین برای بیماری‌های روانی و اختلالات سیستم عصبی مرتبط با پیری ، با هدف تسریع توسعه درمان‌های جدید برای این بیماری‌ها تشویق کنند .
هدف این تحقیق ، تحریک تحقیقات در زمینه اکتشاف ، طراحی ، و آزمایش بالینی درمان‌های نوین و موثر با هدف پیش‌گیری یا درمان اختلالات عصبی سیستم عصبی به the ، nida و NIA است . پروژه‌های متمرکز بر رویکردهای جدید و اهداف به شدت مورد تشویق قرار می‌گیرند . پروژه‌هایی که برای شناسایی هدف یا توضیح مکانیسم‌های بیماری طراحی شده‌اند تحت این اطلاعیه پوشش داده نشده اند .
حوزه‌های خاص مربوط به پژوهش
برنامه‌هایی که با هدف کشف عوامل جدید برای ameliorating ، اصلاح ، یا اصلاح ناهنجاری‌های بالقوه در سیگنال دهی مغزی انجام می‌شوند ، مورد تشویق قرار می‌گیرند . این عوامل باید به گونه‌ای طراحی شوند که بر فرآیندهای بنیادی مرتبط با بیماری ، اختلال عملکرد نورونی ، abnormalities ، neuromodulators ، اتصال ، و مرگ سلولی ، با هدف قرار دادن مولکول‌ها و مکانیسم‌های سلولی ، تولید پروتیین ، تجلی ژن ؛ and neural ، immunological ، و مکانیسم‌های التهابی موثر واقع شوند .
پروژه‌های تحقیقاتی ممکن است شامل هر گونه فعالیت مورد نیاز برای شناسایی ، بهینه‌سازی ، و اعتبار سنجی های بالقوه درمانی باشد و ممکن است مطالعات بر روی تمام مراحل اولیه خط لوله کشف دارو ، از گزینش به گزینش داوطلبان ، متمرکز باشد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :