دفتر هماهنگی تحقیقات Genomics ( OGRC )
مرور
دفتر هماهنگی تحقیقات Genomics ( OGRC ) ، تحقیق را برای روشن ساختن عوامل خطر ژنومی که زمینه‌ساز اختلالات روانی هستند ، تسهیل و ارتقا می‌دهد . توابع اصلی of عبارتند از:
مختصات NIMH ( extramural و intramural ) تلاش‌های تحقیقاتی ژنومی .
استراتژی‌های توسعه را توسعه داده و هم‌کاری‌های خود را افزایش دهید تا حوزه اختلالات روانی را ارتقا دهد .
توسعه و ترویج منابع مربوط به genomics .
Disseminate و ترویج تحقیق تحت حمایت NIMH بر روی genomics و پزشکی شخصی مبتنی بر ژنوم .
نشان دادن NIMH در تحقیقات گسترده و ابتکارات سیاست گذاری در genomics .
دفتر تحقیقات اختلافات و تنوع نیروی کار ( ODWD )
مرور
دفتر تحقیقات اختلافات و تنوع نیروی کار ( ODWD ) دو اولویت مهم در NIMH : ۱ ) کاهش نابرابری سلامت روانی و ترویج عدالت در داخل و خارج از ایالات‌متحده و ۲ ) تلاش‌های بیشتر برای متنوع کردن نیروی کار تحقیقات بهداشت روانی است . تمرکز ترکیبی دفتر به NIMH اجازه می‌دهد تا از شیوه‌های پیشرفته حمایت و پیشبرد سهامداران در تحقیقات سلامت ذهنی و پرداختن به نیازهای افراد و جوامع که در هر دو تحقیق و نیروی کار محروم هستند ، پشتیبانی کند .
تحقیقات مربوط به عدم ثبات ذهنی
یک عنصر اساسی در ترویج عدالت ، ایجاد یک مدرک معتبر برای اطمینان از درمان موثر و مراقبت است . این به یک محیط فراگیر نیاز دارد که در آن اعضای اقلیت‌های نژادی ، قومی و جنسیتی در مطالعات ابتدایی ، translational ، اثربخشی ، و خدمات ارایه می‌شوند . تحلیل داده‌ها از این مطالعات تحقیقاتی می‌تواند درک ما از تفاوت‌ها در ریسک و خط سیر برای بیماری‌های روانی و نیز پاسخگویی به مداخلات پیشگیرانه و درمان را بهبود بخشد . علاوه بر این، از آنجایی که افراد جامعه محروم اغلب تجربه کاهش دسترسی به خدمات سلامت روانی کیفیت را تجربه می‌کنند ، ارزیابی قابلیت دسترسی ، تعامل و پی‌گیری در انواع محیط‌های ارائهکننده حیاتی است .
ODWD محققان را به بررسی علل بنیادین نابرابری‌های سلامت ذهنی و نیز بررسی راه‌هایی برای آزمودن رویکردهای جدید برای کاهش نابرابری تشویق می‌کند . با مطالعه هر دو مکانیسم بیولوژیکی و عوامل اجتماعی ، محققان ، ارائهکنندگان ، و سیاست گذاران درک بهتری از تنوع در شیوع ، دوره اختلالات روانی ، و دسترسی به مراقبت از جمعیت‌های گوناگون به دست خواهند آورد . علاوه بر این، از آنجا که نژاد / نژاد ، گرایش جنسی ، و هویت جنسیتی ممکن است به تفاوت‌های فردی در پاسخ به مداخلات و خدمات کمک کند ، تحقیق در مورد تفاوت‌های جنسیتی / قومی و جنسیتی و یا تفاوت‌های جنسیتی مربوط به the اختلالات ذهنی ممکن است اطلاعات بنیادی را برای توسعه مداخلات شخصی فراهم کند .
این دفتر با هم‌کاری مرکز NIMH برای تحقیقات بهداشت روانی جهانی ( CGMHR ) برای پرداختن به نابرابری‌ها در کشورهای با درآمد کم و متوسط کار می‌کند . این دفتر همچنین هم‌کاری نزدیکی با دفتر مرکزی تحقیقات بهداشت روانی روستایی برای رسیدگی به نیازهای بهداشت روانی افرادی دارد که در مناطق روستایی زندگی می‌کنند .
بررسی تنوع نیروی کار
ODWD از توسعه و نگهداری یک نیروی کار تحقیقاتی بهداشت روانی گوناگون پشتیبانی می‌کند . این دفتر نیاز به فراهم کردن فرصت‌های آموزشی ، نظارت و پیشرفت را برای محققان بالینی ، انتقالی و بالینی از زمینه‌های مختلف تشخیص می‌دهد که می‌توانند دیدگاه‌های وسیع و منحصر به فرد را برای فشار دادن به سوالات تحقیق ارایه دهند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :