برنامه تحقیقاتی نوآوری کسب‌وکار کوچک ( SBIR ) و برنامه انتقال فن‌آوری کسب‌وکار کوچک ( STTR )
مرور
برنامه تحقیقاتی نوآوری کسب‌وکار کوچک از تحقیقات و توسعه با کسب و کاره‌ای کوچک تکنولوژی‌های ابداعی که پتانسیل موفقیت تجاری را دارند یا مزایای اجتماعی قابل‌توجهی را فراهم می‌کنند ، پشتیبانی می‌کند . برنامه انتقال تکنولوژی تجارت کوچک دارای همان اهداف است ، اما نیازمند مشارکت دانشگاهی دانشگاهی است . در DTR برنامه‌های SBIR و STTR با هدف توسعه و اعتبار روش‌ها و تکنیک‌های جدید برای پیشرفت درک ، پیش‌گیری ، و درمان آسیب‌شناسی روانی کودکان مورد حمایت قرار می‌گیرد .
مناطق تاکید
توسعه of جدید یا مداخلات رفتاری برای درمان آسیب‌شناسی روانی کودکان .
از محاسبات پزشکی برای پیشرفت و آزمایش مدل‌های جدید آسیب‌شناسی روانی کودکان استفاده کنید .
رشد فعالیت‌های زیستی برای ارزیابی عملکرد و عملکرد ذهنی کودکان در ارتباط با بیماری روانی .
توسعه ابزارهای تشخیصی جدید و معیارهای نوآورانه پاسخ درمان و پیشرفت بیماری ، آزمایش اثربخشی بالینی یا بالینی ، و یا معیارهای سمیت برای توسعه مواد مخدر .
توسعه ابزارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای امکان ارزیابی فیزیولوژیکی و رفتاری نرمال و طبیعی نوزاد و رشد کودک .
ابزارهای مبتنی بر وب برای افزایش پیش‌گیری ، شناسایی اولیه و درمان اختلالات روانی کودکان توسط متخصصان مختلف آموزشی و بهداشتی .
ساخت ابزارهای نرم‌افزاری و نرم‌افزاری برای پشتیبانی از عملیات آزمایش‌های بالینی چند سایتی .
دفتر توسعه و توسعه فن‌آوری ( OTDC )
مرور
اداره توسعه فن‌آوری و هماهنگی از پژوهش‌های پایه‌ای و کاربردی مربوط به توسعه ابزارهای علمی ، فن‌آوری‌ها ، و رویکردهای مربوط به تحقیقات مغز و رفتاری ، از جمله نرم‌افزار ( به عنوان مثال ، ابزار و ابزار ) ، و wetware ( به عنوان مثال ، روش‌های ژنتیک جدید یا عوامل تصویربرداری مولکولی ) پشتیبانی می‌کند . ابزارها و فن‌آوری‌های باید به طور گسترده برای ماموریت of قابل‌اجرا باشند . این برنامه‌ها از طریق انواع مکانیسم‌های اعطایی از جمله R۰۱ ، R۲۱ و R۳۳ پشتیبانی می‌کنند .
توابع ویژه of عبارتند از :
هماهنگی و هماهنگی تمامی تلاش‌های NIMH مربوط به تحقیق و توسعه فن‌آوری و انفورماتیک علمی جهت تضمین یک رویکرد راهبردی منسجم به پژوهش . این شامل اجرای استراتژی‌ها برای پیوند دادن داده‌ها در سراسر منابع داده‌های جدید و داده‌های بهداشت و بهداشت است .
توسعه و ایجاد ابتکارات مستقیم برای پیشبرد توسعه فن‌آوری و انفورماتیک علمی در خدمت ماموریت NIMH's .
این خدمت را به عنوان نقطه اصلی تماس و نمایندگی برای تمام کمیته‌ها و گروهه‌ای مرتبط با توسعه فن‌آوری و انفورماتیک سرو کنید ( به عنوان مثال ، کمیته هماهنگی اطلاعات پزشکی آی اچ آی ، پروژه connectome انسانی ) .
Oversee و هماهنگی برنامه‌های تحقیقاتی نوآوری کسب‌وکار کوچک ( SBIR ) و برنامه‌های انتقال فن‌آوری کسب‌وکار کوچک ( STTR ) در هر یک از پنج بخش تحقیقاتی NIMH extramural . برنامه SBIR از تحقیقات و توسعه با کسب و کاره‌ای کوچک تکنولوژی‌های ابداعی که پتانسیل موفقیت تجاری یا تامین منافع اجتماعی مهم را دارند ، پشتیبانی می‌کند . برنامه STTR دارای همان اهداف است اما نیازمند مشارکت دانشگاهی دانشگاهی است .
(Direct ) و به توسعه پایگاه ملی بهداشت ملی در تحقیقات اوتیسم ادامه می‌دهد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :