مشارکت و مشارکت اجتماعی در افزایش ظرفیت و زیرساخت تحقیق برای انجام تحقیق در جمعیت‌های محروم و متنوع , همچنین تنظیمات سنتی و غیرسنتی .
شناسایی اهداف جدید برای مداخله نوآورانه ( توسعه / پالایش ) و مدل‌های تحویل خدمت از طریق تحقیق که بار ناشی از بیماری روانی و همچنین استفاده فعلی , مزایا , ایمنی , هزینه‌ها و نیازهای برآورده نشده خدمات بهداشت روانی را بررسی می‌کند .
بخش تحقیقات ایدز ( دار )
کلیات
بخش تحقیقات ایدز از تحقیق برای کاهش شیوع ایدز در سراسر جهان و کاهش بار زندگی با اچ آی وی / ایدز حمایت می‌کند . این پژوهش شامل طیف وسیعی از مطالعاتی است که شامل علم اعصاب مرکزی و بالینی عفونت hiv در درک و کاهش پیامدهای عفونت hiv از سیستم عصبی مرکزی و علوم رفتاری کاربردی و کاربردی برای پیش‌گیری از عفونت‌های جدید و کاهش مرگ و میر در بین افراد مبتلا می‌باشد . دار در میان چندین جمعیت از جمله اقلیت‌های نژادی و نژادی در طول عمر دارای اولویت بالایی است .
سبد علم اعصاب پایه عفونت hiv شامل تحقیقات برای روشن کردن مکانیسم‌های دخیل در اختلال در سیستم عصبی مرکزی ناشی از hiv در تنظیم درمان طولانی‌مدت ضد رتروویروسی , درک مکانیسم‌های حرکتی , شناختی و رفتاری ناشی از عفونت hiv در cns است . رویکردهای مهم برای این تلاش نیازمند مطالعات مولکولی , سلولی و ژنتیکی هستند تا مکانیسم‌های پاتوفیزیولوژیک که منجر به اختلال در اختلال سیستم عصبی مرکزی می‌شود را مشخص کرده و اهداف بالقوه برای مداخله درمانی را شناسایی کنند . علاوه بر این , ریشه‌کنی ویروس از افراد مبتلا به اچ آی وی برای دستیابی به یک درمان یا درمان کارکردی اولویت بالایی دارد .
برنامه تحقیقات علوم رفتاری بر توسعه و آزمایش مداخلات رفتاری , اجتماعی و ترکیبی تاکید دارد که به طور موثر با رویکردهای زیست پزشکی ادغام می‌شوند تا بر همه‌گیری اچ آی وی / ایدز تاثیر بگذارند . هدف برنامه علوم رفتاری پیش‌گیری از انتقال و دریافت hiv , تبعیت از مولفه‌های مداخله برای کاهش بار بیماری و مطالعاتی است که به پیامدهای رفتاری اچ آی وی / ایدز می‌پردازد . یک مولفه قوی از ادغام رویکردهای رفتاری و پزشکی با گسترش هم‌کاری با دیگر موسسات nih و آژانس‌های فدرال برای نفوذ از منابع و گسترش تاثیر این تحقیق , به ویژه در حوزه علوم اجرایی انجام می‌شود .
حوزه‌های اولویت بالا
رویکردهایی برای ادغام علوم رفتاری با استراتژی‌های موثر پزشکی برای پیش‌گیری از ایدز .
پیشرفت و آزمون مداخلات ارائه‌شده فراتر از سطح فردی , با ترکیب زمینه مناسب برای توسعه و تست مداخله .
افزایش توان مداخله و حفظ طولانی‌مدت اثرات با تاکید بر هدف قرار دادن جمعیت‌های آسیب‌پذیر در معرض خطر .
توسعه استراتژی‌هایی برای افزایش آزمایش اچ آی وی , اطمینان از آغاز درمان به موقع و بهبود ارتباط با مراقبت .
توسعه و تست مداخلات برای بهبود نتایج درمان اچ آی وی از طریق پایبندی به درمان بهینه و درگیری مداوم در مراقبت .
پشتیبانی از اجرای علوم و تحقیقات عملیاتی برای افزایش استراتژی‌های انتشار و تاثیر بهداشت عمومی در مداخلات موثر .
بررسی مکانیسم‌های پاتوفیزیولوژی اختلال عصبی ناشی از hiv در ایجاد درمان ضد ویروسی طولانی‌مدت و سرکوب ویروسی , و توسعه روش‌های درمانی جدید برای کاهش پیچیدگی‌های سیستم عصبی مرکزی عفونت hiv .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :