تقسیم خدمات و تحقیقات مداخله
کلیات
تقسیم خدمات و تحقیقات مداخله دو حوزه حیاتی پژوهش را پشتیبانی می‌کند :
پژوهش حاضر به منظور بررسی اثربخشی مداخلات دارویی , روانی - اجتماعی ( روان‌درمانی و رفتاری ) , جسمی , توان‌بخشی و ترکیبی بر اختلالات روانی - رفتاری شامل اثرات حاد و طولانی‌مدت اثرات درمانی بر عملکرد جنسی کودکان , نوجوانان و بزرگسالان انجام شد.
خدمات بهداشت روانی .
تمرکز مداخلات گسترده و فراگیر با توجه به ناهمگونی بیماران , شدت و شدت اختلالات و تنوع جامعه و محیط‌های نهادی است که در آن درمان ارائه می‌شود . این شامل کارآزمایی‌های بالینی است که اثربخشی مداخلات موثر شناخته‌شده را ارزیابی می‌کند , همچنین مطالعات ارزیابی اشکال اصلاح‌شده یا سازگار مداخلات برای استفاده با جمعیت‌های اضافی ( مانند زنان , نژاد و گروه‌های نژادی ) , تنظیمات جدید ( بخش عمومی , مراقبت اولیه کودکان , مدارس , سایر محیط‌های غیر دانشگاهی , جوامع در سطح بزرگ ) و افراد مبتلا به اختلالات مشترک . مراکز دیگر عبارتند از: شناسایی گروه‌هایی که ممکن است به احتمال زیاد از درمان بهره‌مند شوند , ارزیابی میزان استفاده همزمان یا مداوم مداخلات ( مانند افزایش تاثیر در میان گروهه‌ای مقاوم ) , تعیین طول بهینه مداخله , تعیین مطلوبیت تداوم یا درمان ( یعنی برای پیش‌گیری از عود یا عود ) و ارزیابی تاثیر طولانی‌مدت مداخلات موثر بر علایم و عملکرد .
تحقیقات خدمات تمامی مسایل تحقیق خدمات بهداشت روانی را در طول عمر و اختلالات , شامل موارد زیر پوشش می‌دهد :
سازمان خدمات , تحویل ( فرآیند و دریافت مراقبت‌ها ) و اقتصاد سلامت مرتبط در سطح فردی , بالینی , برنامه , جامعه و سیستم‌ها در سلامت روان , سلامت عمومی و دیگر تنظیمات تحویل ( مانند محیط کار ) .
مداخلات برای بهبود کیفیت و پیامدهای مراقبت ( شامل تشخیص , درمان , پیش‌گیری و توان‌بخشی ) .
افزایش ظرفیت برای انجام تحقیقات خدماتی .
اپیدمیولوژی بالینی اختلالات روانی در تمام محیط‌های بالینی و خدماتی .
انتشار و پیاده‌سازی مداخلات مبتنی بر شواهد در محیط‌های خدماتی .
این بخش همچنین از تجربیات بالینی و آزمایش‌های بالینی برای مطالعات پژوهشی , تحلیل و ارزیابی نیازهای سلامت روانی ملی و فرصت‌های مشارکت تحقیقات جامعه حمایت می‌کند و از تحقیقات در مورد نابرابری‌های سلامت حمایت می‌کند .
برای تقسیم و هر برنامه , ما مناطقی از اولویت بالا و حوزه‌های تاکید را فراهم می‌کنیم . علاوه بر این , ما به تشویق برنامه‌های نوآورانه در هر حوزه‌ای مرتبط با ماموریت موسسه ادامه می‌دهیم .
حوزه‌های اولویت بالا
مداخلات نوآورانه شامل رژیم‌های درمانی , استراتژی‌های پیش‌گیری , و شیوه‌های ارائه خدمات نوآورانه و شخصی‌سازی آن‌ها برای استفاده بهینه در جمعیت‌های مختلف . g , در نقاط جغرافیایی , گروه‌های محروم , افراد دارای شرایط همراه و همه گروه‌های سنی ) .
مداخلات تست از طریق تحقیقات اثربخشی و آزمایش‌های بالینی عملی , برای اطمینان از ایمن بودن , به حداکثر رساندن ریکاوری و عملکرد , مقرون‌به‌صرفه بودن , و شخصی سازی ( از طریق تعیین طول‌های بهینه , ترکیب و ترتیب مداخلات و همچنین زیرگروه‌های که آن‌ها در آن‌ها کار می‌کنند ) .
کاهش بار و تلفات قابل‌توجه ناشی از تحقیقات در زمینه تشخیص اولیه , ارزیابی , مداخلات و خدمات برای افراد در معرض خطر در تمام سنین .
شناسایی عوامل موثر بر انتشار و اجرای موثر و سازوکارهایی برای افزایش جذب از نظر علمی و خدمات .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :