بخش تحقیقات Translational ( DTR )
مرور
The هدایت ، برنامه ، و برنامه‌های آموزشی و آموزشی را پشتیبانی می‌کند که دانش را از علوم پایه به منظور کشف the ، pathophysiology ، و مسیر اختلالات ذهنی ترجمه می‌کند و مداخلات موثر برای کودکان و بزرگسالان ایجاد می‌کند . DTR از پژوهش integrative ، چند رشته‌ای در زمینه‌های زیر پشتیبانی می‌کند : شناسایی پذیری و عوامل خطر برای اختلالات روانی ؛ مکانیزم‌های neurobehavioral آسیب‌شناسی روانی ؛ مسیرهای ریسک و انعطاف‌پذیری براساس تاثیرات تعاملی ژنتیک ، توسعه مغز ، محیط و تجربه ؛ و طراحی و آزمایش عوامل روانی ، psychopharmacologic ، و مداخلات درمان بدنی .
حوزه‌های اولویت بالا
؟ مدارهای عصبی خاصی که به یک یا چند اختلال ذهنی و یا زیرمجموعه اختلالات ذهنی کمک می‌کنند .
توسعه ، آزمایش ، و تایید مارکرهای بیولوژیکی ( به عنوان مثال ، ژنتیک ، proteomic ، تصویربرداری ) برای تشخیص یا تشخیص خطر / آسیب‌پذیری ، شروع ، پیشرفت ، و / یا شدت اختلالات روانی برای پیش‌گیری از اختلالات ، به عنوان معیارهایی برای شخصی کردن درمان و ارزیابی واکنش درمان استفاده می‌شود .
به عنوان مثال ، در تعیین مکانیسم‌هایی که از طریق آن‌ها داروهای روان گردان ، متابولیک و رویداده‌ای قلبی عروقی تولید می‌کنند و مدل‌هایی را برای پیش‌بینی اینکه کدام بیماران در معرض خطر بالایی برای توسعه این عوارض هستند ، تعیین می‌کنند .
تعیین مکانیزم‌ها ( به عنوان مثال ، ژنتیک ، بیولوژیکی ، رفتاری ، محیطی ) که آسیب‌پذیری در برابر بیماری‌های روانی را ارایه می‌دهد و مداخلات اولیه ( دارویی و یا روانی ) را برای کاهش شدت و شیوع آسیب‌شناسی روانی ارائه می‌دهد .
ایمنی و اثربخشی مکانیزم جدید دارویی و / یا مداخلات رفتاری که حوزه آسیب‌شناسی روانی را هدف قرار می‌دهند و یا استراتژی‌های پیش‌گیری یا درمان فعلی را هدف قرار می‌دهند را ارزیابی کنید .
توسعه ، تست ، و اعتبار سنجی برای ارزیابی حوزه‌های آسیب‌شناسی روانی برای استفاده در آزمایش‌های بالینی به منظور افزایش کارایی مسیر بحرانی توسعه درمان بیماری روانی ، تاکید بر رویکردهای مبتنی بر شراکت با FDA و صنعت .
delineate neurobehavioral که مسئول توسعه آسیب‌شناسی روانی ، از جمله دوره‌های حساس و حساسی در رشد مغز و اثرات سکس ، رفتار و تجربه در مغز است .
Utilize رفتاری نشان‌دهنده فرآیندهای بعدی ( مانند توجه ، تنظیم حالت ) برای به حداکثر رساندن کشف سیستم‌های عصبی و ژن و اصلاح ابزارهای ارزیابی رفتاری هستند به طوری که آن‌ها در سنین ، گونه‌ها و تجربه اجتماعی قابل قیاس باشند ( به عنوان مثال ، فرهنگ ، فرهنگ ) .
مدل‌های آزمون یکپارچه شامل عوامل زیستی ، رفتاری و تجربی در توسعه آسیب‌شناسی روانی هستند و از تحقیقات طولی برای پی‌گیری مسیر ریسک و حفاظت براساس تاثیرات ترکیبی و تعاملی بین این عوامل استفاده می‌کنند .
براساس دانش گسترده مسیرهای neurobehavioral ، نشانه‌های اولیه ریسک را شناسایی کرده و اقدامات پیشگیرانه و پیشگیرانه را مورد هدف قرار می‌دهند .
مکانیسم عمل مداخلات موثر در مغز را ارزیابی کنید .
تحقیقات مداخله و مداخله ( dsir )
مرور
بخش خدمات تحقیقاتی و مداخله ( dsir ) از دو حوزه حیاتی تحقیق پشتیبانی می‌کند :
تحقیقات مداخله برای ارزیابی اثربخشی pharmacologic ، روانی - روانی ، جسمی ، توان‌بخشی و ترکیبی در اختلالات ذهنی و رفتاری - از جمله اثرات درمانی حاد و طولانی‌مدت بر عملکرد در حوزه‌های مختلف ( مانند مدرسه ، خانواده ، عملکرد همسالان ) برای کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان است .
* تحقیقات خدمات بهداشت روانی .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :