موسسه ملی بهداشت علاوه بر بسیاری از تلاش‌های آموزشی که از NIMH نشات می‌گیرد ، اخیرا ً چندین اعلامیه درباره سیاست‌هایی منتشر کرده‌است که به حمایت از بازرسان جدید کمک خواهد کرد ، از جمله اعلام این که آموزش رسمی در طراحی دقیق تجربی و شفافیت برای افزایش تکرارپذیری به عنوان بخشی از کمک‌های آموزشی سازمانی ( به عنوان مثال ، T۳۲ ، F۳۱ ، F۳۲ ) و اوایل سال مالی ۲۰۱۷ ( نه - توسعه سازمانی ) مورد نیاز خواهد بود . علاوه بر این ، موسسه ملی بهداشت یک سیاست جدید در زمینه حقوق و هزینه تحقیقات هزینه تحقیقات بالینی آموزش بالینی ( K۰۸ و K۲۳ ، نه - توسعه سازمانی ) ، موثر در اوایل سال ۲۰۱۶ را اعلام کرد . با این تغییر سیاستی ، NIMH تا ۱۰۰۰۰۰ دلار در برابر حقوق K۰۸ یا K۲۳ awardees مشارکت خواهد کرد تا سطح درخواستی که به تحقیقات و توسعه شغلی اختصاص خواهد یافت را جبران نماید .
NIMH با نگاهی به آینده سرشار از پیشرفت‌های بزرگ در تحقیقات سلامت روانی ، همچنان متعهد به هم‌کاری با جامعه علمی برای درک بهتر نیازهای نیروی کار آینده و الهام بخشیدن به نسل بعدی دانشمندان متعهد است .
علم عصبی و علوم رفتاری ( DNBBS )
مرور
بخش علوم عصبی و علوم رفتاری ( DNBBS ) از برنامه‌های تحقیقاتی در حوزه‌های عصب‌شناسی اساسی ، ژنتیک ، علوم رفتاری پایه ، آموزش تحقیقات ، توسعه منابع ، توسعه فن‌آوری ، کشف دارو ، و انتشار تحقیقات حمایت می‌کند . بخش مسئولیت ، با هم‌کاری با اجزای دیگر موسسه و جامعه تحقیقاتی ، برای حصول اطمینان از اینکه دانش علم پایه مربوطه تولید شده و سپس برای ایجاد تشخیص ، درمان ، و جلوگیری از اختلالات روانی و رفتاری ، برداشت می‌شود .
از طریق برنامه‌های مختلف موجود در شعبات و دفاتر خود ، بخش پشتیبانی از طیفی از فعالیت‌های مرتبط با فعالیت را ارایه می‌دهد . با مرور توصیفات برنامه ، محققان باید بتوانند یک تماس مناسب را شناسایی کنند . برای تقسیم و هر برنامه ما همچنین حوزه‌های دارای اولویت بالا و حوزه‌های تاکید را فراهم می‌کنیم . به علاوه ، ما به تشویق کاربردهای نوآورانه در هر حوزه‌ای مرتبط با ماموریت موسسه ادامه می‌دهیم .
حوزه‌های اولویت بالا
توسعه و استفاده از مدل‌های فیزیولوژیکی و محاسباتی موجود برای درک عملکردهای زیستی ژن‌ها ، محصولات ژن ، سلول‌ها و مدارات مغز در عملکرد عادی و غیر عادی ذهنی .
روشن کنید که چگونه فرآیندهای شناختی ، استرس ، استرس و نقش آن‌ها در اختلالات ذهنی از طریق مطالعات کارکردی بین سطوح تجزیه و تحلیل ( ژنومی ، مولکولی ، سلولی ، مدارها ، رفتار ) در طول توسعه و در طول عمر طول عمر تاثیر می‌گذارد .
( به عنوان مثال ، ژنتیک ، بیولوژیکی ، رفتاری ، محیطی ) رفتار اجتماعی پیچیده را روشن می‌کند .
شناسایی در جمعیت‌های مختلف از ایالات‌متحده و پیرامون انواع تنوع ژنتیکی ، مکانیسم‌های epigenetic ، و تعاملات محیطی - محیطی که آسیب‌پذیری در اختلالات روانی ، endophenotypes و پروفایل واکنش pharmacologic را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند.
شناسایی نشانگرهای زیستی ( به عنوان مثال ، ژنتیک ، proteomic ، تصویربرداری ) در سیستم‌ها و انسان‌ها که می‌تواند به عنوان روش‌های تشخیص و / یا تشخیص خطر / آسیب‌پذیری ، شروع ، پیشرفت ، و / یا شدت اختلالات ذهنی تایید شود .
شناسایی و تایید اهداف مولکولی جدید و ابزار کشف دارو مربوط به درمان اختلالات روانی .
بخش تحقیقات Translational ( DTR )
مرور
The هدایت ، برنامه ، و برنامه‌های آموزشی و آموزشی را پشتیبانی می‌کند که دانش را از علوم پایه به منظور کشف the ، pathophysiology ، و مسیر اختلالات ذهنی ترجمه می‌کند و مداخلات موثر برای کودکان و بزرگسالان ایجاد می‌کند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :