NIMH به عنوان نمونه از تحقیقات پیش‌گیری ، طرحی را راه‌اندازی کرد تا در ابتدا مداخله کند و به اجرای دستور کار پژوهشی اولویت‌بندی شده برای پیش‌گیری از خودکشی ادامه دهد . صفحه دپارتمان اورژانس نوجوانان در معرض خطر خودکشی ( تصادفات - ستاره‌ها ) آماده بهبود غربالگری در معرض خطر suicidality در بین جوانان است . این تلاش نشان‌دهنده تعهد مستمر NIMH به تعیین بهترین روش‌ها برای پیش‌گیری از خودکشی ، به ویژه در میان جمعیت‌های پرخطر است. در ماه مه سال ۲۰۱۶ ، NIMH یک کارگاه بزرگ را در باب رویکردهای RDoC برای پیش‌گیری از خودکشی تشکیل داد ؛ این کارگاه بر این خطر تاکید کرد که رویداده‌ای معکوس زودهنگام برای توسعه رفتاری و مغزی ناسازگارانه وجود دارند و ریسک‌های بعدی برای رفتارهای انتحاری و رفتارهای انتحاری را شامل می‌شوند.
درک این که اقدامات پیشگیرانه و اقدامات پیشگیرانه نیازمند رویکردهای مبتنی بر شواهد برای مراقبت فردی است ، NIMH از تحقیقاتی حمایت می‌کند که اثربخشی روانی و سایر مداخلات برای بیماری‌های روانی را ارزیابی می‌کند . NIMH تحقیقات خدمات از جمله تحقیقات برای توسعه مداخلات برای بهبود کیفیت و نتایج مراقبت ؛ سازمان و مداخلات در سطح سیستم برای افزایش تحویل خدمات ؛ و راهبردهای انتشار گسترده و اجرای درمان‌های مبتنی بر شواهد در محیط‌های مراقبت روتین را تشویق می‌کند .
۷. تلاش برای تضمین اینکه نسل بعدی دانشمندان بالینی به خوبی قرار گرفته تا درمان‌های مقیاس بزرگ ایجاد کنند که می‌تواند منجر به کاهش قابل‌مشاهده‌ای در مشکلات سلامتی شود، به عنوان مثال ، " درمان شناختی فردا " ( CBT ) ؟ به طور خاص ، نقش s در آموزش بالینی علمی و ترویج محققان بالینی نوآور چیست ؟
NIMH متعهد به آموزش تحقیق و توسعه شغلی است که افراد را برای انجام تحقیقات نوآورانه در زمینه‌هایی از ارتباط برنامه که ماموریت موسسه را پیش می‌برد ، آماده می‌کند . آموزش و توسعه آینده دانشمندان متخصص بالینی برای تشویق نوآوری در مطالعه منشا و درمان بیماری‌های روانی طراحی شده‌است .
NIMH از آموزش دانشمندان متخصص بالینی از طریق مکانیسم‌های گوناگون پشتیبانی می‌کند ، از جمله جوایز خدمات تحقیقات ملی انفرادی ( NRSA ، F۳۱ ، F۳۲ ) ، Awards Mental تحقیقات Institutional برای افزایش تنوع ( R۳۶ ، R۰۰ ، K۰۸ ، K۲۳ ، K۲۳ ) ، جوایز آموزشی تحقیقات بهداشت روانی ( R۲۵ ) ، و تنوع و تکمیل - ورودی . همه این جوایز از آموزش تحقیقات و آموزش پشتیبانی می‌کنند که شامل اثربخشی درمان و تحقیقات اثربخشی است . NIMH دستورالعمل‌های خاصی را برای دانشمندان متخصص بالینی در بسیاری از مراحل شغلی توسعه داده‌است که می ‌توان آن‌ها را در وب سایت‌های آموزشی NIMH یافت .
NIMH به عنوان نمونه اخیر از تعهد مداوم به آموزش دانشمندان متخصص بالینی ، با پروژه دلاور در زمینه آموزش علوم بالینی هم‌کاری و هم‌کاری می‌کند که هدف از آن ایجاد بهترین تجارب برای آموزش دانشجویان فارغ التحصیلان ، کارآموزان ، و دانشجویان پس از دوره دکترا است که بیماری‌های روانی را مطالعه می‌کنند . هدف خاص پروژه دلاویر این است که دانش آموزان در حال توسعه درمان‌های جدید را آموزش دهند، در حالی که تنها با یادگیری محصول فعلی مداخلات تحت حمایت از لحاظ تجربی مخالف هستند . در هم‌کاری با نمایندگان پروژه دلاور ، اعضای ستاد NIMH در حال توسعه یک سری webinar هستند که برای ایجاد منابع آموزشی نوآورانه با گردهم آوردن دانشمندان اصلی ، توسعه دهندگان درمانی ، و متخصصان در زمینه انتشار و پیاده‌سازی طراحی شده‌اند . هر webinar در این سری ، رویکرد دامنه تحقیقات NIMH ( RDoC ) را برای مطالعه و درک آسیب‌شناسی روانی آسیب‌شناسی روانی and و NIMH برای توسعه و آزمایش مداخلات مورد استفاده قرار خواهد داد ، همان طور که به مداخلات روانی نیز اعمال شده‌است .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :