پژوهش حاضر به بررسی تاثیر توسعه بر سلامت روان می‌پردازد . به ویژه , آیا تحقیقاتی برای پیش‌گیری از بیماری‌های روانی در تمام سنین وجود دارد ? آیا حمایت از تحقیقات اختصاص‌داده‌شده به توسعه درمان و انتشار برای جوانان درگیر با بیماری‌های روانی است ?
این دیدگاه به شدت از این دیدگاه پذیرفته می‌شود که اختلالات روانی شرایط رشدی - رشدی هستند که ریشه در طول کودکی دارند - از برنامه‌ریزی زندگی اولیه , به تجربیات کودکی که ریسک یا تاب آوری را به تغییرات مهم در محیط اجتماعی و رشد مغز در طول دوران نوجوانی می‌افزاید . همانطور که در برنامه استراتژیک برای تحقیق شرح داده شد , هدف استراتژیک , درک رشد مغز و رفتاری در طول عمر و در جوامع مختلف برای اطلاع‌رسانی به مداخله است . برای رسیدن به این اهداف , شناسایی دوره‌های زمانی که تاثیر تجربه به ویژه قوی است , ضروری است . تمرکز بر مرحله پیش علامت‌دار یک بیماری روانی حیاتی است , زیرا این ممکن است بهترین فرصت را برای شناسایی افراد در معرض خطر و دخالت در زودترین زمان ممکن فراهم کند .
پیش‌بینی شروع بیماری‌های روانی برای استراتژی‌های اولیه مداخله ضروری است . این مطالعه با هدف شناسایی علائم و نشانه‌های اولیه ریسک در آینده انجام شده‌است . به عنوان مثال , ( برای بیش از 2 / 2 سال ) , سه مطالعه آینده‌نگر بزرگ و در حال پیشرفت انجام شده‌است : مطالعه فرزندان دو قطبی , بررسی طولی مطالعه نشانه‌های بیماری . این مطالعات در مجموع دانش مبنایی را در مراحل طبیعی و پیشرونده بیماری ارائه کرده‌اند ( یک سندرم پرخطر قبل از علائم فرانک ) , آسیب‌پذیری اولیه و ارزش پیشگویی عوامل خطر برای رشد اختلالات دو قطبی . علاوه بر این , سازمان امنیت ملی مطالعات طولی آمریکای شمالی را انجام داد که مکانیزم‌ها و الگوریتم‌های پیش‌بینی‌کننده را با ترکیب نشانگرهای رفتاری و بیولوژیکی برای شناسایی افرادی که به احتمال زیاد دچار روان‌پریشی هستند , توسعه داد . او در حال حاضر یک نمونه جدید را طی دو سال دنبال می‌کند تا مسیرهای رشدی روابط رفتار مغز را ترسیم کند . این کار به ایجاد بینش بیشتر در مورد مکانیسم‌هایی که دچار جنون می‌شوند کمک می‌کند و الگوریتم‌های پیش‌بینی‌کننده مرتبط با پیشرفت به روان‌پریشی را تصحیح می‌کند .
هدف از انجام این پروژه , هماهنگی تلاش برای هماهنگ کردن جمع‌آوری داده‌های بالینی , شناختی , عصبی و ژنومیکس در سراسر مطالعات متعدد بین‌المللی افراد در معرض خطر است . در این هماهنگی مدیریت ریسک - ریسک برای پروژه جوانان ( هارمونی ) , انتظار می‌رود داده‌های مربوط به افرادی که در معرض خطر قرار دارند با استفاده از یک باتری هماهنگ ارزیابی شوند . این تلاش امکان اعتبار متقابل روش‌های تحلیلی داده‌های پیش‌بینی‌کننده را برای شناسایی میزان ریسک فاکتورهای و الگوهای توسعه بیماری در میان گروه‌های فرهنگی فراهم می‌کند . الگوریتم‌های پیش‌بینی‌کننده در حال ظهور از پروژه‌هایی مانند سازگاری و هماهنگی , تلاش‌های بالینی را در جهت مداخله زودهنگام برای حوادث روانی آگاه خواهند کرد .
در یکی دیگر از تلاش‌های انجام‌شده , به منظور درک مسیرهای نامطلوب , گروه رشدی فیلادلفیا , که به دلایل گوناگون به یک شبکه بیمارستانی در فیلادلفیا پذیرفته شده‌بودند , پی‌گیری شدند . تحلیل گذشته‌نگر نشان داد که کودکان مبتلا به اختلال روانی ملموس در نوجوانی یک سال از سن بلوغ شناختی را در مقایسه با کودکان در حال توسعه نشان می‌دهند . مفاهیم برای شناسایی دقیق این کودکان در معرض خطر و کار به سمت مداخلات پیش‌گیری موثر , واضح و قانع‌کننده هستند .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :