۵. دستور کار تحقیقات آینده NIMH به درک بهتر تاثیرات اجتماعی و اجتماعی بر سلامت ذهنی و نیز تاثیرات ساختاری و ساختاری بر دسترسی به خدمات سلامت روانی کمک می‌کند ؟
هدف استراتژیک ۴ ، تعهد NIMH به تحقیق خدمات برای بهینه‌سازی سازمان و تحویل درمان‌های مبتنی بر شواهد را نشان می‌دهد . برای تقویت تاثیر سلامت عمومی تحقیقات خود ، شرکای NIMH با پرداخت کنندگان ، قانون گذاران ، و تصمیم گیرندگان برای تعیین این که چه تحقیق شواهد لازم برای بهبود نتایج در عمل را فراهم خواهد کرد .
به عنوان مثالی از رویکرد NIMH برای تحقیقات توسعه مداخله ، بهبود بعد از طرح اولیه Schizophrenia قسمت ( سی اس سی ) ، یک مداخله مبتنی بر تیم برای بهبود پیامدها برای افرادی که مرحله اول جنون را تجربه می‌کنند ، طراحی شد . نتایج نشان داد که سوئیچینگ مرکزی مقرون‌به‌صرفه ، مقرون‌به‌صرفه ، و سازگار با تنظیمات درمان اجتماعی می‌باشد . با توجه به موفقیت این افزایش ، NIMH در حال برنامه‌ریزی برای مداخله و اقدامات پیشگیرانه برای جوانان است . شبکه مداخله اولیه Psychosis ( EPINET ) از یک مدل مراقبت بهداشت برای بهینه‌سازی مراقبت از جوانان در معرض خطر بالا برای کاهش رخداد جنون استفاده می‌کند .
NIMH می‌کوشد تا از طریق هم‌کاری‌های خود با دیگر آژانس‌های فدرال از تحقیقات خود بهره‌برداری کند . به عنوان مثال موفقیت افزایش ، کنگره را به اختصاص ۲۵ میلیون دلار دیگر در سال مالی ۲۰۱۶ و ۲۰۱۵ ، و ۵۰ میلیون دلار در سال مالی ۲۰۱۶ ، به برنامه Grant Block سلامت روانی که توسط اداره خدمات بهداشت و خدمات بهداشت روان اداره می‌شود ، سوق داد . کنگره به SAMHSA دستور داد تا این وجوه را برای کمک به دولت‌ها در ایجاد برنامه‌های درمانی مبتنی بر شواهد پس از مدل سی اس سی برای مرحله اول جنون قرار دهد . این قانون به طور خاص به NIMH و SAMHSA دستور داد تا در زمینه ارائه راهنمایی در مورد اصول سوئیچینگ مرکزی هم‌کاری کنند و اجرای برنامه‌های درمانی جدید را مورد ارزیابی قرار دهند . علاوه بر این ، مراکز مدیکر و مدیکید ، که همراه با NIMH و SAMHSA کار می‌کنند ، بازپرداخت مدل سوئیچینگ مرکزی برای اولین اپیزود در جنون ، ترویج انتشار و قابلیت دسترسی به این مداخله مهم را تایید کردند . پس از این مدل موفق ، مطالعات آزمایشی برای کاربردهای دیگر شامل هم‌کاری NIMH - SAMHSA در حال توسعه هستند .
NIMH مطالعات مالی برای غلبه بر موانع بر سر راه درمان است . برخی بر تحویل خدمات در محیط‌های سلامت روانی غیر تخصصی از جمله مطالعه انحراف از زندان از سوی پلیس ( MH - ۰۹ - ۹۲۶۸ ، MH - ۰۹ - ۶۷۴۴ ) و درمان اضطراب در محیط‌های احیای حرفه‌ای اجتماعی ( MH = ۱۰ - ۲۲۶۳ ؛ MH = ۱۰ ) تمرکز دارند . مطالعات دیگر استراتژی‌های آزمون برای غلبه بر موانع کمک به جستجوی جمعیت آسیب‌پذیر مانند سواد پایین ( ۰۹ - ۰۹ - ۴۳۸۱ ) ، دیدگاه‌های فرهنگی درباره بیماری و اثربخشی درمان ( MH / ۰۹ - ۰۹ ) ، و تداوم مراقبت از جوانان عصر گذار در جوامع کم منابع ( MH = ۱۰ ) .
تحقیقات برای بهبود انتشار و اجرای مداخلات مبتنی بر شواهد می‌تواند اساسا ً کیفیت مراقبت از همه جمعیت‌ها در طول عمر را تغییر دهد . تحقیق درباره این اولویت‌ها می‌تواند به کاهش فاصله بین تحقیق و عمل کمک کند . NIMH پیشنهادها تحقیق را تشویق می‌کند که انتشار و اجرای اقدامات موثر را ارتقا می‌دهد و رویکردهای جدیدی را کاتالیز می‌کند تا شکاف بین بهترین تجارب و مراقبت‌های استاندارد را محدود کند.
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :