۴. تا چه حد ، و به چه روش‌هایی ، آیا NIMH از تحقیقات فرآیند درمان پشتیبانی می‌کند ، از جمله سوالاتی در مورد نقش‌های مشتریان ، درمانگر ، تنظیمات و روابط ، و همچنین زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی ، در دستیابی به نتایج درمان ؟
همانطور که در طرح استراتژیک NIMH برای تحقیق اشاره شد ، NIMH اهمیت حمایت از تحقیقات را برای افزایش ارتباط عملی تحقیقات اثربخشی ، اتخاذ در نظر گرفتن اینکه چگونه فاکتورهای سطح درمانگر ، درمانگر ، و سطح پایه پیامدهای مداخلات در محیط‌های عملیاتی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند ، تعیین می‌کند . NIMH در تلاش‌های زیادی برای رسیدگی به فرآیندهای مداخله برای شناسایی رویکردهایی که در محیط‌های دنیای واقعی کار می‌کنند و حصول اطمینان از اینکه مولفه‌های موثر درمان از تحقیقات به عمل ترجمه شده‌اند ، درگیر شده‌است .
تعهد NIMH به تحقیق موثر برای درمان ، پیشگیرانه و خدمات توسط چندین اعلامیه فرصت سرمایه‌گذاری برجسته شده‌است ( به عنوان مثال ، MH = ۱۶ ، MH - ۱۶ - ۴۱۵ ، MH = ۱۶ - ۴۱۵ ، MH = ۱۶ - ۴۱۵ ، MH = ۱۶ - ۴۱۵ ، MH = ۱۶ - ۴۱۵ ، MH = ۱۶ - ۴۱۵ ) . این تاکید سازگار با این حقیقت گسترده است که حتی موثرترین ، مداخلات مبتنی بر شواهد برای همه کار نمی‌کنند . تمرکز بر شناسایی moderators واکنش مداخله که ممکن است به استراتژی‌های مربوط به مداخلات با هدف وسیع‌تر مربوط باشد، با هدف وسیع‌تر ایجاد و تست استراتژی‌های تجویزی ، به صورت شخصی سازی شده ، متناظر است .
NIMH همچنین اهمیت درک چگونگی تاثیر عوامل درمانگر و درمانگر بر تحویل و اثربخشی مداخلات را تشخیص می‌دهد . NIMH solicits تحقیقاتی که این آزمون را امتحان یا مقایسه می‌کنند ، مداخلات خدمات در سطح مشتری ، استفاده ، تعامل ، و حفظ ، یا بهبود کیفیت یا پیامدها را ارزیابی می‌کنند . به طور مهمی ، NIMH از تحقیقات اثربخشی پشتیبانی می‌کند که در برگیرنده رویکردهای برای کاهش empirically نتیجه مستند مستند شده توسط افراد در زیر گروه‌های خاص ، همانطور که در برنامه استراتژیک NIMH تاکید شده‌است .
تحقیق بر اثربخشی در زمینه کیفیت مراقبت از اهمیت حیاتی برای ماموریت NIMH برخوردار است . یک تحقیق solicits فعلی ( MH = ۵۰۰ - ۵۰۰ ) بر روی ارزیابی فرآیند روان‌درمانی و کیفیت در تنظیمات عملکرد اجتماعی متمرکز بود . هدف توسعه ابزارها و استراتژی‌های ارزیابی است که می‌تواند برای مشخص کردن تحویل روان‌درمانی به کار رود . معیارهای کیفیت به‌دست‌آمده در این تلاش نیاز به psychometrically دقیق ، امکان پذیر برای استفاده در محیط‌های عملی ، و مفید برای پیشبرد تلاش‌ها در آموزش ، نظارت ، نظارت بر کیفیت ، و / یا بهبود کیفیت دارند .
NIMH همچنین به تحقیقات در زمینه استراتژی‌های خاص آموزش روانپزشکان برای ترویج صلاحیت اولیه ، حفظ درمان با کیفیت بالا ، و ارتقا نتایج بیمار کمک می‌کند . به عنوان مثال ، یک آزمایش دو سایت با سرمایه دو محل ( MH = ۱۰ - ۶۵۳۶ ؛ MH = ۱۰ ) بررسی می‌شود که آیا افزودن یک سیستم بازخورد پیامد و درمانگر نتایج بین جوانان درمان افسردگی و اضطراب را بهبود می‌بخشد .
دیگر تلاش‌های برنامه‌ریزی‌شده یا برنامه‌ریزی‌شده برای تاثیر مداخلات شامل پروژه‌های خاص در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی خاص هستند: این ها شامل جلوگیری از خودکشی افراد در خطر انتقال ( روح ) با هدف پیش‌گیری از خودکشی در سیستم قضایی ، و کاهش تعداد خودکشی در گروهه‌ای بومی - نقاط قوت ایالات‌متحده از طریق شبکه‌های اجتماعی محروم ، جوامع اقلیت .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :