۳. آیا NIMH برنامه‌های بالینی آزمایش‌ها بالینی را تحت مکانیسم سرمایه‌گذاری R۰۱ می‌پذیرند ؟ اگر نه ، آیا NIMH قصد ارائه چنین سرمایه‌ای را دارد ؟ آنچه که NIMH به عنوان یک تعادل مناسب بین تحقیقات انجام‌شده توسط محقق و محقق - آغاز به کار می‌کند تا به طور موثر بار بیماری روانی را کاهش دهد؟
NIMH نیاز به بهبود مداخلات برای بیماری‌های روانی در سراسر گستره روش‌ها را تشخیص می‌دهد . رشد مداخله در صنعت داروسازی به قدری کند بوده‌است که تنها چند هدف جدید و چند داروی موثر وجود دارد . علاوه بر این ، مداخلات روانشناسی نوآورانه نیازمند اعتبار سنجی اقدامات وفاداری قبل از توزیع یا بازپرداخت در محیط بهداشت و درمان جدید هستند . علاوه بر این، تکرار نتایج مثبت در آزمایش‌ها بزرگ‌تر هزینه‌بر است ، و NIMH با بودجه محدود و بودجه‌ای که در دهه گذشته از تورم عقب‌مانده است محدود است . براساس نیاز به توسعه مداخلات جدید با دلار کم‌تر ، و توصیه‌های زیر توسط شورای مشورتی ملی بهداشت روان ( NAMHC ) ، NIMH به حرکت به سمت یک رویکرد تجربی برای درمان بالینی ادامه می‌دهد .
در حالی که NIMH برنامه‌های آزمایش‌ها بالینی را تحت معیار استاندارد NIH ، R۰۱ ، and و R۰۳ نمی‌پذیرد ( نگاه نمی‌کند - MH - ۱۴ - ۰۰۷ ) ، استفاده از مکانیزم‌های خیریه مشابه فعلی NIMH Announcements ( FOAs ) به طور خاص برای آزمایش بالینی NIMH طراحی شده‌است . دلیل این سیاست تضمین این است که برنامه‌های کمکی برای آزمایش‌ها بالینی از روش آزمایشگاهی درمان‌های دارویی پیروی می‌کنند زیرا این حوزه با راهبردهای جدید آشنا می‌شود . این آزمایش‌ها بالینی از خط لوله کامل توسعه و آزمایش اثربخشی پشتیبانی می‌کنند . آن‌ها از تحقیقات در زمینه روش‌های پیشگیرانه ، درمانی و خدمات در سراسر گستره کامل این روش‌ها شامل روانشناسی ، دارویی ، ابزار - محور و روش‌های ترکیبی پشتیبانی می‌کنند . همچنین ، این FOAs با توجه به کانون تحقیقات مداخله ، و تشویق تحقیقات در سرتاسر طیف رشد و تمام بیماری‌های روانی که توسط NIMH ( و همچنین معیارهای دامنه پژوهش [ RDoC ] - مطالعات موضوعی ) مورد توجه قرار می‌گیرند ، تجویزی نیستند . Functionally ، این مجموعه از FOAs قادر به حمایت از طیف کامل تحقیقات آزمایش‌های بالینی است که در غیر این صورت به عنوان برنامه‌های کاربردی محقق ارایه می‌شوند . NIMH بر این باور است که این آزمایش‌ها کلینیکی ، حرکت مداخلات از طریق این خط لوله را تسهیل خواهند کرد تا مداخلات امیدبخش آن را به اثربخشی در مقیاس کامل و تست اثربخشی تبدیل کنند .
یک کمیته NIMH داخلی به طور منظم تشکیل جلسه می‌دهد تا پاسخ را بررسی کند و از آن بازده بالینی فعلی را به دست آورد . اعضای کمیته چنین مسائلی را مورد توجه قرار می‌دهند که آیا تعداد کافی از اهداف جدید موجود برای آزمایش وجود دارد ، و اینکه آیا ساختارهای RDoC در آزمایش‌ها بالینی ادغام می‌شوند یا خیر . این کمیته ارزیابی می‌کند که چگونه استراتژی‌های تامین مالی فعلی نیازهای تحقیق در زمینه مداخلات پیشگیرانه ، درمانی و خدمات را برآورده می‌کنند . در این نقطه ، NIMH قصد دارد تا رویکرد آزمایشگاهی داروها را حفظ کند ؛ علاوه بر این ، NIMH ممکن است به طور بالقوه به طور بالقوه مواد مخدر / ابزار و اختلال روانی - روانی را به طور بالقوه توسعه دهد، و ممکن است companion را برای پر کردن شکاف‌ها مورد توجه قرار دهد . NIMH همچنین برای بهبود ارتباطات و توسعه با ارائه ارایه‌های webinars و کنفرانس برای متقاضیان در مورد آزمایش‌های بالینی تلاش خواهد کرد و تلاش خواهد کرد تا درک صحیحی از این رویکرد با کمک داوران ارائه دهد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :