استراتژی‌های مداخله که روی این اهداف ترسیم می‌شوند برای تعیین اینکه آیا دستکاری اهداف فرضی منجر به بهبود بالینی می‌شود طراحی شده‌اند . آزمایش‌ها بالینی باید به طور ایده‌آل آموزنده باشند ، حتی زمانی که مداخلات موثر نیستند . چنین اطلاعاتی با هدف یادگیری بیشتر در مورد بیماری‌های روانی و فراهم کردن اطلاعات مهم در مورد دوز موثر و مدت درمان ، که هر دو برای توسعه مدل‌های درمان مبتنیبر شواهد ضروری هستند ، سازگار است .
در روش آزمایشگاهی داروها ، مداخله ابتدا به عنوان ابزاری برای اعتبار سنجی و درگیر کردن هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد . تحت این رویکرد مبتنی بر مکانیزم برای توسعه و آزمایش مداخله ، هدف طراحی و اجرای آزمایشی است که در نهایت در رابطه با قابلیت دوام استراتژی هدف و هم در نظر گرفته شود . بر این اساس ، آزمایش باید به طور ایده‌آل برای رسیدگی به اهداف انتخاب‌شده ( مثلا اهدافی که به طور تجربی با توسعه ، نگهداری ، شدت ، و / یا البته مشکل بالینی مرتبط بوده‌اند ) ؛ و باید با توجه دقیق به بهینه‌سازی عملکرد مداخله ( مثلا ، در زمینه روانشناسی ، طول و طول جلسات ) با دقت دقیق طراحی شوند . تست تعامل هدف به یک تصمیم " برو / نرفتن " در مورد این که آیا به بررسی تاثیرات بالینی مداخله ادامه دهید یا خیر ، اطلاع می‌دهد . تست کامل و پر هزینه کارآمدی بدون دلیل تعامل هدف و سیگنال اولیه اثربخشی دنبال نمی‌شود . این رویکرد ارزش آزمایش‌های بالینی را بدون توجه به پیامدهای بالینی بهینه می‌کند .
روش آزمایشگاهی داروها در چرخه مالی ششم خود قرار دارد و به جلو حرکت می‌کند و NIMH قصد دارد به اجرای این رویکرد ادامه دهد . NIMH تشخیص می‌دهد که ممکن است چالش‌هایی برای پیدا کردن محتمل‌ترین هدف برای مداخلات جدید جدید وجود داشته باشد، و به ارزیابی اثربخشی رویکرد پزشکی تجربی و بررسی مسایل کلیدی در تمام روش‌های آزمایش‌ها بالینی برای تضمین گنجاندن مداخلات هیجانی و خلاقانه و ایجاد استانداردهایی که محققان را قادر به برآورده کردن معیارها برای چنین رویکردی می‌سازد ، ادامه خواهد داد .
به روز رسانی رهبری اخیر رهبری در یک نشست NAMHC برخی نگرانی‌ها را از زمینه مربوط به تلاش‌های آزمایشی بالینی ذکر کرد . برخی تصورات نادرست این است که NIMH علاقه‌ای به تامین بودجه آزمایش‌های بالینی ندارد ؛ اینکه NIMH تنها به اهداف بیولوژیکی علاقه‌مند است ؛ و اینکه NIMH هیچ علاقه‌ای به بهینه‌سازی درمان‌های فعلی ندارد . برای پرداختن به این مساله که اگر هدف فرض شده نادرست باشد ، مداخلات با ارزش بالقوه پیش از موعد رها می‌شوند اگر هدف فرض شده نادرست باشد، NIMH تحقیقات بیشتری را در مورد مکانیسم عمل چنین درمان‌های موثر برای اصلاح انتخاب هدف آینده تشویق می‌کند . به عنوان مثال ، در مثال فرض شده در این سوال ( درمان یک نشان می‌دهد اما مکانیزم B نادرست است ) به منظور آزمایش فرضیه جدید در رابطه با مکانیزم مختلف ( و در نتیجه ، هدف متفاوت ) برای درمان به کار می‌رود .
۳. آیا NIMH برنامه‌های بالینی آزمایش‌ها بالینی را تحت مکانیسم سرمایه‌گذاری R۰۱ می‌پذیرند ؟ اگر نه ، آیا NIMH قصد ارائه چنین سرمایه‌ای را دارد ؟ آنچه که NIMH به عنوان یک تعادل مناسب بین تحقیقات انجام‌شده توسط محقق و محقق - آغاز به کار می‌کند تا به طور موثر بار بیماری روانی را کاهش دهد؟
NIMH نیاز به بهبود مداخلات برای بیماری‌های روانی در سراسر گستره روش‌ها را تشخیص می‌دهد . رشد مداخله در صنعت داروسازی به قدری کند بوده‌است که تنها چند هدف جدید و چند داروی موثر وجود دارد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :