درباره موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH )
گزارش مربوط به موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH )
NIMH چیست ؟
موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) عامل اصلی تحقیقات در زمینه اختلالات روانی است . NIMH یکی از ۲۷ موسسه ملی بهداشت و درمان است که موسسه ملی بهداشت و درمان را تشکیل می‌دهد . NIH بخشی از دپارتمان بهداشت و خدمات انسانی ایالات‌متحده آمریکا است .
ماموریت NIMH چیست ؟
ماموریت of ، تبدیل درک و درمان بیماری‌های روانی از طریق تحقیقات اولیه و بالینی ، هموار کردن راه برای پیش‌گیری ، بازیابی و درمان است .
NIMH چگونه ماموریت خود را انجام می‌دهد ؟
NIMH قصد دارد دانش و ابزار علمی را مهار کند تا به درک بهتر ، درمان و در نهایت جلوگیری از این شرایط غیر قانونی دست یابد .
برای انجام ماموریت خود ، NIMH :
پشتیبانی و اجرای تحقیقاتی در زمینه بیماری‌های روانی و علم پایه اصلی مغز و رفتار .
از آموزش دانشمندان برای انجام تحقیقات اولیه سلامت روانی و بالینی پشتیبانی می‌کند .
Communicates با دانشمندان ، بیماران ، ارائهکنندگان ، و عموم مردم درباره علم بیماری‌های روانی .
برنامه استراتژیک NIMH برای تحقیقات شامل چهار هدف استراتژیک برای موسسه است :
مکانیسم‌های رفتارهای پیچیده را تعریف کنید .
نمودار مسیر بیماری روانی را مشخص کنید تا مشخص کنید چه زمانی ، کجا و چگونه باید مداخله کنید .
مراحل پیش‌گیری و درمان را امتحان کنید .
تقویت تاثیر سلامت عمومی بر تحقیقات تحت حمایت NIMH .
حوزه‌های اصلی تحقیقات کدامند ؟
NIMH چهار بخش پژوهشی extramural دارد که از برنامه‌های تحقیقاتی در بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها در سراسر کشور پشتیبانی می‌کنند :
بخش علوم عصبی و علوم رفتاری از برنامه‌های تحقیقاتی در علوم اعصاب ، ژنتیک ، علوم رفتاری پایه ، آموزش تحقیق ، توسعه منابع و فن‌آوری و کشف دارو پشتیبانی می‌کند .
بخش تحقیقات Translational از تحقیقات انتقالی برای the ، pathophysiology ، و مسیر بیماری‌های روانی پشتیبانی می‌کند و مداخلات موثر برای کودکان و بزرگسالان ایجاد می‌کند .
بخش خدمات و تحقیقات مداخله از تحقیقات حمایت می‌کند که اثربخشی درمان و مداخلات سلامت روانی پیشگیرانه و تحقیقات خدمات بهداشت روانی را ارزیابی می‌کنند .
بخش تحقیقات ایدز از تحقیقات در زمینه استراتژی‌های رفتاری برای جلوگیری از گسترش بیماری ایدز / اچ آی وی و تحقیق بر روی سلامت روانی اچ آی وی / ایدز پشتیبانی می‌کند .
بخش فعالیت‌های extramural از این مناطق مهم تحقیق با ارائه رهبری و مشاوره برای برنامه‌ها و سیاست‌های extramural پشتیبانی می‌کند ؛ ارایه رهنمودهایی برای برنامه‌های کمکی ؛ و مرور کاربردها برای کمک‌های مالی ، قراردادها و قراردادهای تعاونی .
بخش تحقیقات intramural بخش تحقیقات داخلی NIMH است . این بخش تحقیقات و محققان را در موسسه ملی بهداشت در Bethesda ، MD. اجرا می‌کند .
دفتر NIMH مدیر شامل چندین دفتر است که از تحقیقات گسترده موسسه ، سیاست ، ارزیابی و فعالیت‌های ارتباطی پشتیبانی می‌کنند :
این اداره در زمینه ایدز ریاست و حمایت از تحقیقات درباره علل بیولوژیکی و رفتاری ابتلا به اچ آی وی / ایدز و مکانیزم‌های موثر تری برای تشخیص ، درمان و پیش‌گیری از بیماری‌ها دارد .
دفتر هماهنگی مرکز تحقیقات اوتیسم و مدیریت کمیته هماهنگی بین سازمانی ( IACC ) و اختلال طیف اوتیسم ( ASD ) مربوط به فعالیت‌های ، برنامه‌ها ، و سیاست‌ها را مدیریت و مدیریت می‌کند . The یک کمیته مشورتی فدرال است که توسط کنگره برای هماهنگ کردن فعالیت‌های مربوط به ASD در سراسر خدمات بهداشت و خدمات انسانی اجباری شده‌است .
دفتر هماهنگی تحقیق Genomics ، تحقیق را برای روشن ساختن عوامل خطر ژنومی که زمینه‌ساز اختلالات روانی هستند ، تسهیل و ارتقا می‌دهد .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :