آیا باید یک strep بالا را با آنتی‌بیوتیک‌ها درمان کرد ؟
نه . Elevated titers نشان می‌دهد که بیمار در معرض قرار گرفتن strep قرار دارد ، اما the نمی‌تواند دقیقا ً زمانی که عفونت strep رخ داد به شما بگوید . کودکان پس از یک عفونت ممکن است " مثبت " داشته باشند . از آنجا که این titers بالا صرفا ً نشانگر عفونت قبلی هستند و نه اثبات عفونت در حال پیشرفت ، استفاده از آنتی‌بیوتیک برای titers بالا مناسب نیست . آنتی‌بیوتیک‌ها تنها زمانی توصیه می‌شوند که یک کودک یک تست strep سریع و یا فرهنگ گلو مثبت مثبت داشته باشد .
آیا پنی‌سیلین می‌تواند برای درمان pandas و یا جلوگیری از علائم pandas future future استفاده شود ؟
Penicillin به طور خاص با علایم of رفتار نمی‌کند . Penicillin و دیگر آنتی‌بیوتیک‌ها به دلیل خلاص شدن از شر باکتری‌ها ، گلوی دردناک را درمان می‌کنند . در pandas ، تحقیقات نشان می‌دهند که این آنتی‌بادی تولید شده توسط بدن در واکنش به عفونت strep است که ممکن است موجب علایم pandas شوند، نه خود باکتری‌ها .
محققان در the در حال تحقیق در مورد استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها به عنوان نوعی پیش‌گیری یا پیش‌گیری از مشکلات آتی هستند . با این حال ، در این زمان ، شواهد کافی برای توصیه استفاده طولانی‌مدت از آنتی‌بیوتیک‌ها وجود دارد .
بچه من pandas دارد . Should را removed ؟
تحقیقات فعلی نشان نمی‌دهند که tonsillectomies برای کودکان با pandas مفید هستند . اگر یک tonsillectomy به خاطر اپیزودهای مکرر عفونت لوزه توصیه می‌شود ، مفید خواهد بود که مزایا و معایب روش را با عرضه‌کننده خدمات درمانی child's به خاطر نقش that در مبارزه با عفونت‌های strep مورد بحث قرار دهید .
آزمایش‌های بالینی
آزمایش‌های بالینی چیست ؟
آزمایش‌ها بالینی بخشی از تحقیقات بالینی و در قلب تمامی پیشرفت‌های پزشکی هستند . آزمایش‌ها بالینی به روش‌های جدیدی برای پیش‌گیری ، تشخیص ، یا درمان بیماری نگاه می‌کنند . درمان‌ها ممکن است داروهای جدید یا ترکیبات جدید داروها ، روش‌های جراحی جدید و یا روش‌های جدید برای استفاده از درمان‌های موجود باشد . هدف از آزمایش‌ها بالینی تعیین این مساله است که آیا یک آزمایش یا روش درمانی جدید ، ایمن است یا خیر . آزمایش‌ها بالینی نیز می‌توانند به جنبه‌های دیگر درمان مانند بهبود کیفیت زندگی برای افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن نگاه کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمایش‌های بالینی ، از آزمایش‌های بالینی " و وب سایت شما دیدن کنید . برای اطلاعات بیشتر در مورد مطالعات انجام‌شده در اختلال وسواس اجباری و تحقیقات pandas ، لطفا ً ocdresearch@mail.nih.gov ایمیل را ارسال کنید.
چگونه می‌توانم آزمایش‌های بالینی را برای pandas پیدا کنم ؟
در سراسر جهان و جهان
NIH آزمایش‌ها تحقیقات بالینی را برای بسیاری از بیماری‌ها و شرایط از جمله pandas انجام می‌دهد . برای جستجوی دیگر بیماری‌ها و شرایط ، می‌توانید از www.ClinicalTrials.gov دیدن کنید . وب سایت ClinicalTrials.gov یک ثبت قابل جستجو و پایگاه‌داده نتایج آزمایش‌های بالینی تحت حمایت فدرال و خصوصی است که در ایالات‌متحده و سراسر جهان انجام می‌شود . ClinicalTrials.gov به شما اطلاعات مربوط به یک هدف trial's را می‌دهد که ممکن است در مکان‌ها ، مکان‌ها ، و شماره‌های تلفن برای جزئیات بیشتر شرکت کنند . این اطلاعات باید در ارتباط با مشاوره متخصصان بهداشت و درمان مورد استفاده قرار گیرد .
مرکز تحقیقات بالینی جستجوی بهداشت
موسسه ملی بهداشت یک پایگاه‌داده آنلاین از مطالعات تحقیقات بالینی را در مرکز بالینی خود ، که در موسسه ملی بهداشت در ایالت مریلند واقع شده‌است ، نگهداری می‌کند . این مطالعات توسط بسیاری از موسسات و مراکز در سراسر موسسه ملی بهداشت انجام می‌شود . مرکز بالینی میزبان طیف گسترده‌ای از مطالعات از بیماری‌های نادر تا بیماری‌های مزمن سلامت و همچنین مطالعات برای داوطلبان سالم است . بازدید کنندگان می‌توانند با تشخیص ، علامت ، علامت و یا سایر کلمات کلیدی در http: / /clinicaltrials.gov /. جستجو کنند .
برای یادگیری در مورد مطالعات در مورد اختلالات کودکی که در NIMH انجام می‌شود ، صفحه وب پزشکی اطفال و علوم عصبی رشد ( PDNB ) را بازدید کنید .
منبع سایت

شنبه 20 بهمن 1397
بؤلوملر :