Scheidt استاد شیمی در دانشگاه Northwestern University's ، دانشکده هنر و علوم و استاد of در دانشکده داروسازی دانشگاه Northwestern of است . او در این مطالعه با دکتر هربرت Meltzer استاد روانشناسی و علوم رفتاری ، داروشناسی و فیزیولوژی در Feinberg هم‌کاری کرد . آن‌ها هر دو عضو موسسه شیمی Northwestern's ( clp ) هستند که به ترویج هم‌کاری بین مدارس و کاهش موانع برای کشف علمی کمک می‌کند .
Meltzer که بیشتر عمر خود را برای تحقیق درباره درمان‌های دارویی در حال حاضر برای اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی گذرانده است ، در مورد امکان ایجاد این ترکیبات به Scheidt نزدیک شد . هدف از این پژوهش ، بهبود نتایج درمان و گسترش دانش مکانیزم‌های مغزی در اختلالات ذهنی است . تخصص Scheidt's در طراحی روش‌ها و استراتژی‌های جدید برای ساخت محصولات طبیعی پیچیده با ویژگی‌های بیولوژیکی مهم است .
Meltzer ، نویسنده دوم روزنامه و پزشک در بیمارستان یادبود Northwestern می‌گوید : " سنتز این alkaloids زیر ، که ما اکنون به دست آورده‌ایم ، بسیار دشوار بود . " کارل Scheidt's متخصص در سنتز محصولات طبیعی برای موفقیت این پروژه حیاتی بود و اولین گام در دریافت داروی جدید برای آزمایش‌های بالینی است ."
طبیبان سنتی این گیاهان خاص را boil و یک عصاره را تولید می‌کنند که به افراد مبتلا به علایم بیماری روانی کمک می‌کنند . اما این عصاره isn't خالص است و شامل ترکیبات و مواد دیگری است که ممکن است برای افراد دارای اختلالات روانی مفید نباشند .
Meltzer گفت : " طبیعت قصد این گیاه برای تولید داروی ضدروان پریشی را ندارد . "
کار مشترک برای ایجاد این ترکیبات در مرکز نوآوری مولکولی و کشف دارو ( CMIDD ) در شمال غربی ، با استفاده از منابع تصفیه سطح بالا و ابزار و تجهیزات تحقیقاتی پیشرفته و تجهیزات مورد استفاده قرار گرفت . Scheidt مدیر CMIDD است .
Scheidt و تیم او از طریق یک سنتز کارآمد و stereo چهار محصول جداگانه اما مرتبط را ایجاد کردند . اکنون یک الگو برای ادامه دادن به این ترکیبات همانطور که برای مطالعات آینده مورد نیاز است و در نهایت برای استفاده در آزمایش‌های بالینی مواد مخدر وجود دارد .
Scheidt گفت : " ما می‌توانیم مقادیر چند گرم هر یک از ترکیباتی که می‌خواهیم را ایجاد کنیم. ما خط مونتاژ را ساختیم و اکنون بطور منحصر به فردی قرار داده شده‌اند تا پتانسیل خود را کشف کنند ."
Meltzer در حال حاضر از این ترکیبات در مطالعات حیوانی در آزمایشگاه خود استفاده می‌کند تا درک کند که چگونه بر بیولوژی و شیمی مغز در مدل بیماری اسکیزوفرنی تاثیر می‌گذارد . نتایج اولیه آزمایشگاه او نشان می‌دهد که ترکیبات ممکن است توانایی دیگر داروهای ضدروان پریشی را برای بهبود اختلال شناختی افزایش دهند .
برخی از مهاجران ، پناهندگان در اونتاریو در معرض خطر اختلالات روانی
مبدا :
مجله پزشکی کانادا
خلاصه :
به گفته یک مطالعه بزرگ ، برخی از پناهندگان و مهاجران خطر بالاتری از اختلالات روانی دارند و مهاجران جزایر دریای کارائیب و پناهندگان از شرق آفریقا و جنوب آسیا در ۱.۵ تا ۲ برابر جمعیت عمومی دارای ریسک بالاتری هستند .
بنا بر یک مطالعه گسترده در CMAJ ( انجمن پزشکی کانادا ) ، برخی از پناهندگان و مهاجران دارای ریسک بالاتری از اختلالات روانی ، با مهاجرانی از کشورهای کارائیب و پناهندگان از شرق آفریقا و جنوب آسیا در ۱.۵ تا ۲ برابر جمعیت عمومی هستند .

دکتر کلی اندرسون ، استادیار دانشگاه غربی ، لندن ، اونتاریو و یک هم‌کار دیگر در موسسه علوم پزشکی بالینی ( ICES ) می‌نویسد : " با توجه به اینکه کانادا در حال حاضر رشد سریعی را در جمعیت شهروندان خارجی تجربه می‌کند - - وضعیت سلامت روانی مهاجران و پناهندگان باید یک اولویت ملی باشد . "
منبع سایت علم روز

پنجشنبه 4 بهمن 1397
بؤلوملر :