علاوه بر این ، Subotnik گفت که مزایا به نظر می‌رسد بزرگ‌تر از زمانی باشد که افراد پس از سال‌ها این اختلال را داشته‌اند ، که نشان می‌دهد که تزریق طولانی‌مدت باید به بیماران زودتر در دوره شیزوفرنی ارائه شود .
Subotnik گفت که یکی دیگر از مزایای تزریقی این است که - چون it's در یک دفتر doctor's اداره می‌شود و نه در خانه - - پزشکان می‌توانند به راحتی تشخیص دهند که آیا بیماران به طور منظم دارو مصرف می‌کنند یا نه.
او گفت : " به همین دلیل ، ما تقریبا ً پایبندی کامل به شکل موقت of داشتیم . "
Nuechterlein گفت که با تحلیل همان گروه از مردم ، محققان دریافتند که پایبندی به داروهای ضدروان پریشی به بهبود عملکرد شناختی بیماران منجر شده‌است . ( این نتایج در یک کنفرانس ارائه شده‌است اما هنوز منتشر نشده است) و در مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۲ که توسط مرحوم جورج Bartzokis ، استاد روان‌پزشکی UCLA و MRI انجام‌شده ، نشان دادند که این دارو دراز مدت میزان مغز میلین ، پوشش روی فیبرهای عصبی را افزایش می‌دهد که همانند عایق‌بندی در اطراف یک سیم ، ارتباط بین سلول‌های عصبی را بهبود می‌بخشد. Myelination اغلب در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی کاهش پیدا می‌کند که منجر به اختلالاتی در عملکرد مغز و شناخت می‌شود .
Nuechterlein گفت مرحله بعدی این تحقیق بررسی این مساله است که آیا مزایای دیگری برای داروهای ضدروان پریشی تزریقی هستند و اگر فقط یک‌بار در ماه به جای هر دو هفته موثر باشد .
یک مکانیزم شروع برای تیغ‌های dendritic کشف شد.
مبدا :
دانشگاه هلسینکی
خلاصه :
یک مکانیزم شروع ، فرآیندهای مولکولی درگیر در یادگیری و بدکاری شناختی را روشن می‌کند . این کشف مهم است ، چون اغلب اتصال‌های نورونی به نام سیناپس‌ها ، به تیغ‌های dendritic می‌سازند . در بسیاری از بیماری‌های سیستم عصبی مرکزی ، چگالی ستون فقرات dendritic تغییر می‌کند .
محققان دانشگاه هلسینکی ، ETH زوریخ ، اکس - مارسی و کلینیک Mouse آلمانی برای بررسی فرآیند شروع تیغ‌های dendritic تشکیل شدند . آن‌ها کشف کردند که پروتیین به نام MIM غشا پلاسما را خم می‌کند تا به تشکیل تیغ‌های dendritic از سطح دندریت نورونی کمک کند .
این کشف مهم است ، چون اغلب اتصال‌های نورونی به نام سیناپس‌ها ، به تیغ‌های dendritic می‌سازند . در بسیاری از بیماری‌های سیستم عصبی مرکزی ، چگالی ستون فقرات dendritic تغییر می‌کند .
" درک مکانیسم‌های مولکولی زیربنایی شامل فرآیند آغاز of dendritic ، ما را قادر می‌سازد تا میزان شروع و تراکم آن‌ها را دستکاری کنیم . در آینده ، این دانش می‌تواند در توسعه مداخلات درمانی برای بیماری‌های عصبی با توجه به چگالی ستون dendritic dendritic ، مانند اختلال طیفی اوتیسم ، بیماری Schizophrenia یا Alzheimers ، مفید باشد . Pirta Hotulainen ، رهبر پروژه از مرکز علوم عصبی دانشگاه هلسینکی می‌گوید : " علاوه بر این، این کار به ما کمک خواهد کرد که اساس مولکولی یادگیری را درک کنیم ، زیرا تیغ‌های جدید در طول آموزش به آسانی آغاز می‌شوند ."
Pirta Hotulainen می‌گوید : " این پژوهش ، هم‌کاری میان بسیاری از گروه‌های تحقیق متمایز با ترکیب زیست‌شناسی سلولی تا علم عصب‌شناسی را نشان می‌دهد و تنها یک گروه پژوهشی می‌تواند به این دیدگاه جامع از مکانیزم آغاز ستون فقرات dendritic achieved و اهمیت آن برای عملکرد مغز را نشان دهد . "
تغییر ژنتیکی گیرنده‌های هورمون استرس ممکن است بر آسیب‌پذیری در برابر افسردگی اصلی تاثیر بگذارد
مبدا :
انتشارات سلول
خلاصه :

دانشمندان شروع به باز کردن کلاس زیست‌شناسی پشت سر این موضوع می‌کنند که چرا برخی افراد بیشتر در معرض افسردگی عمده و اختلالات روانی دیگر هستند تا زمانی که شرایط زندگی پر استرس را تجربه می‌کنند . محققان دریافتند که فعالیت سلولی در واکنش به فعال‌سازی هورمون استرس ، از فرد به فرد متفاوت است .
منبع سایت علم روز

پنجشنبه 4 بهمن 1397
بؤلوملر :