در سنین بین ۶ تا ۶ سال ، پسران بیش از دو برابر دخترانی بودند که نسخه ضدروان پریشی را در مقابل آن دریافت می‌کردند . در سال ۲۰۱۰ به ۰.۰۶ درصد رسید. این الگو برای پسران و دختران ۷ - ۱۲ ( ۲۰ - ۲۰ در مقابل ۲۰ ) صادق است . ۰.۴۴ درصد در سال ۲۰۱۰ ) قبل از باریک شدن برای گروه سنی ۱۳ - ۱۸ ( ۱.۴۲ در مقابل . و در نهایت نسبت به مردان و زنان جوان ۱۹ تا ۲۴ سال ( ۰.۸۸ تا ۰.۸۱ درصد در سال ۲۰۱۰ ) خواهد بود . در میان جوانانی که با داروهای ضدروان پریشی در سال ۲۰۱۰ درمان شده‌بودند ، کوچک‌ترین کودکان در سنین ۱ تا ۶ ساله ، احتمالا ً نسخه‌ای از یک روان‌پزشک را دریافت خواهند کرد ( ۵۷.۹ در مقابل . ۷۱.۹ ، ۷۷.۹ و ۷۰.۴ درصد برای سه گروه سنی دیگر ) . این یک منبع نگرانی است ، به عنوان دستورالعمل‌های عملی به افراد حرفه‌ای در مورد استفاده از داروهای ضدروان پریشی برای بچه‌های کوچک به طور خاص .
در بین جوانانی که داروهای ضدروان پریشی را دریافت می‌کردند ، کم‌تر از نیمی از آن‌ها ویزیت پزشکی داشتند که شامل تشخیص اختلال روانی بود . این موضوع ممکن است به دلیل ننگی در رابطه با بیماری‌های روانی باشد ، و یا به این دلیل که ارائه دهندگان مراقبت‌های اولیه نگران بازپرداخت درمان مربوط به این تشخیص‌ها هستند .
دکتر توماس Insel ، مدیر NIMH، می‌گوید : " علاوه بر داشتن یک نگاه جدید به استفاده از داروهای ضدروان پریشی میان جوانان ، یک یافته مثبت که از این مطالعه می‌آید این است که حدود ۷۵ درصد از این کودکان حداقل با یک روان‌پزشک تماس گرفته‌اند . "
سلامت روانی : رویکرد جدید اثر مثبتی دارد .
مبدا :
دانشگاه یورک
خلاصه :
عدم حضور شجاعانه ، روش جدیدی برای ارائه مراقبت‌های سلامت روانی برای افراد مبتلا به مشکلات حاد تنفسی مانند اسکیزوفرنی و جنون است . به گفته محققان ، این رویکرد ارائه مراقبت‌های سلامت روانی نیاز به پذیرش بیمارستان برای افراد مبتلا به روان‌پریشی را کاهش داده‌است .
طبق نظر محققان دانشگاه نیویورک ، روش جدیدی برای ارائه مراقبت‌های سلامت روانی وارداتی از آمریکا نیاز به پذیرش بیمارستان برای افراد مبتلا به روان‌پریشی را کاهش داده‌است .
اما مطالعه تاثیر تیم‌های عدم حضور شجاعانه به رهبری ایان همیلتون ، استاد دانشکده علوم بهداشتی ، دریافت که پذیرش بیمارستان برای افراد مبتلا به روان‌پریشی در ماه‌های تابستان و در ماه جولای به طور خاص افزایش پیدا کرده‌است .
تیم تحقیقاتی علوم بهداشت ، که شامل مدرس ارشد ، چارلی لوید ، استاد بهداشت Martin مارتین Bland و مدرس ارشد بهداشت روان Anita Savage Grainge بود ، دریافتند که بخش سرمایه‌گذاری Health's در مدل عدم ورود شجاعانه با توجیه شده‌است .
عدم حضور شجاعانه ، روش جدیدی برای ارائه مراقبت‌های سلامت روانی برای افراد مبتلا به مشکلات حاد تنفسی مانند اسکیزوفرنی و جنون است .
این مدل شامل موارد زیر است :
بار کوچک
روش‌های انعطاف‌پذیر آشنایی با مشتریان
طول ساعات عملیات ، از جمله تعطیلات آخر هفته
روش‌های خلاقانه برای درگیر کردن مشتریانی که از خدمات خارج می‌شوند
در سال ۲۰۰۳ وزارت بهداشت ، ۲۲۰ تیم در زمینه خدمات بهداشت روانی در سراسر انگلستان را ارائه داد . اما معرفی آن‌ها هیچ مدرکی نبود که تاثیر مثبت آن‌ها در آمریکا به انگلستان ترجمه شود .
ایان همیلتون گفت : " علی‌رغم شواهد بین‌المللی که از مدل عدم دستیابی شجاعانه حمایت می‌کند ، ارزیابی میزان زیادی از تاثیر آن در انگلستان وجود نداشته است . مطالعه ما اولین مورد برای استفاده از یک مجموعه داده بزرگ برای نشان دادن این موضوع بود که تیم‌های عدم ورود شجاعانه نیاز به پذیرش بیمارستان برای افراد مبتلا به روان‌پریشی را کاهش داده‌اند تا این نتیجه ، سرمایه‌گذاری انجام‌شده توسط وزارت بهداشت توجیه شده‌است .

" به طور شگفت‌انگیز ما همچنین یک الگوی فصلی سازگار برای پذیرش ، با قله‌های مکرر در ماه‌های تابستان - - جولای به طور خاص - و یک کاهش در زمستان را پیدا کردیم . این امر تاثیرات روشنی برای برنامه‌ریزی نیروی کار بیمارستان و هم در بیمارستان دارد ."
منبع سایت علم روز

پنجشنبه 4 بهمن 1397
بؤلوملر :