پارک گفت : " این تحقیق تاثیرات مهمی برای درمان دارد ، " کمبودهای ادراکی در افراد مبتلا به شیزوفرنی ، بدون موفقیت قابل‌توجه ، درمان می‌شوند . اما من می‌خواهم تاکید کنم که کاره‌ای زیادی باید قبل از اینکه بتوانیم مطمئن باشیم که tDCS می‌تواند به عنوان یک درمان مورد استفاده قرار گیرد ، وجود دارد . ما باید روشن کنیم که چرا و چگونه این تغییرات رخ می‌دهند ، این تاثیرات چقدر طول می‌کشد و اینکه آیا عواقب دیگری نیز وجود دارد ."
رای نارت گفت : " محققان همچنین هشدار می‌دهند که سیستم‌های tDCS که در تحقیق و یا کلینیک مورد استفاده قرار می‌گیرند ، با وسایل مصرفی که جریان الکتریکی را به مغز می‌رسانند ، اشتباه گرفته می‌شوند ." دوستداران خانه نباید سعی کنند که خودشان تحقیق را تکرار کنند .
اختلالات مغزی در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی
مبدا :
دانشگاه ایالتی جورجیا
خلاصه :
اختلالات مغزی ساختاری در بیماران مبتلا به شیزوفرنی ، توسط محققان شناسایی شده‌اند ، که این امر بینش را در مورد این که شرایط ممکن است چگونه رشد کرده و به درمان پاسخ دهند ، ارایه می‌دهند .
اختلالات مغزی ساختاری در بیماران شیزوفرنی ، ارائه بینش در مورد چگونگی رشد و واکنش به درمان ، در یک مطالعه مشترک بین‌المللی که توسط دانشمند دانشگاه ایالتی جورجیا رهبری می‌شود ، شناسایی شده‌است .
دانشمندان در بیش از ده مکان در سراسر آمریکا و اروپا اسکن ام‌آرآی را از بیماران شیزوفرنی و کنترل سالم ۲، ۵۴۰ آنالیز کردند ، که با روش‌های استاندارد در ۱۵ مرکز در سراسر جهان ارزیابی شدند . یافته‌ها ، که در رشته روانشناسی مولکولی منتشر شده‌اند، به درک بیشتر اختلالات روانی کمک می‌کنند .
این اثر نتیجه بهبود ژنتیک گیاهی از طریق پروژه Meta ( enigma ) ، از گروه کاری Schizophrenia است که به ریاست جسیکا ترنر ، استادیار روانشناسی و علوم اعصاب در ایالت جورجیا ، و تیو ون erp ، استادیار تحقیقات در رشته روان‌پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا ، Irvine می‌باشد .
ترنر می‌گوید : " این بزرگ‌ترین تحلیل علمی مغز است که تا به امروز در شیزوفرنی رخ می‌دهد ، و به طور خاص ، این تحلیل متا آنالیز تنها از ادبیات نیست ، از جمله داده‌های منتشر نشده برای شرکت در این تحلیل‌ها . هر کسی با استفاده از مدل‌های آماری یک‌سان ، همان تجزیه و تحلیل را انجام داد و ما نتایج را با هم ترکیب کردیم . سپس ما مناطق مغزی را شناسایی کردیم که بیماران را از کنترل و رتبه‌بندی آن‌ها با توجه به اندازه‌های اثر آن‌ها رتبه‌بندی کرده بودند."
این تیم افراد مبتلا به اسکیزوفرنی را در هیپوکامپ ، تالاموس ، تالاموس ، هسته accumbens و فضای intracranial نسبت به کنترل‌ها ، و حجم بزرگ‌تر pallidum و بطن، یافت . این مطالعه تایید می‌کند که تجزیه و تحلیل‌های داده‌ها مشارکتی را می‌توان در میان اختلالات مغزی و اختلالات مغزی به کار برد و تحلیل و تلاش‌های تقسیم داده را برای درک بیشتر از بیماری‌های شدید روانی تشویق کرد .
هم‌کاری‌های enigma شامل گروه‌های کاری برای اختلالات دیگر مانند اختلال دوقطبی ، کسری توجه ، افسردگی اصلی ، اوتیسم و addictions است که همه این کارها را انجام می‌دهند .
گام بعدی در این پژوهش ، مقایسه اثرات ناشی از اختلالات ، شناسایی آن است که کدام ناحیه مغزی بیش‌ترین آسیب را دارد و تاثیرات سن ، دارو ، محیط و علائم نشانه‌ها در این اختلالات را تعیین می‌کند .

ترنر می‌گوید : " افزایش امکان ، نه تنها به خاطر مجموعه داده‌های حجیم ، بلکه به دلیل اعمال قدرت مشترک در اینجا از سراسر جهان ، که ما چیزی واقعی و قابل‌اعتماد پیدا خواهیم کرد که نحوه تفکر ما در مورد این اختلالات و آنچه که می‌توانیم در مورد آن‌ها انجام دهیم ، را تغییر خواهد داد . "
منبع سایت علم روز

پنجشنبه 4 بهمن 1397
بؤلوملر :