محققان دریافتند که جهش‌های ژنتیکی نادر اغلب در بیماران شیزوفرنی رخ می‌دهند .
مبدا :
دانشگاه کالیفرنیا - لس‌آنجلس
خلاصه :
یک مطالعه جدید به درک معماری ژنتیکی شیزوفرنی اضافه می‌کند . تحقیقات گذشته تاثیر متغیرهای ژنتیکی موجود بر روی ریسک person's در حال توسعه شیزوفرنی را نشان داده‌اند . این مطالعه جدید به جای جهش‌های کدگذاری کمیاب که بر عملکرد پروتیین تاثیر می‌گذارد ، متمرکز است . این یافته نشان داد که بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی دارای سهمی بالاتر از میزان نرمال این جهش‌ها هستند .
مطالعه جدیدی از سوی دانشمندان UCLA بر درک معماری ژنتیکی شیزوفرنی می‌افزاید .
تحقیقات گذشته تاثیر متغیرهای ژنتیکی موجود بر روی ریسک person's در حال توسعه شیزوفرنی را نشان داده‌اند . این مطالعه جدید به جای جهش‌های کدگذاری کمیاب که بر عملکرد پروتیین تاثیر می‌گذارد ، متمرکز است . این یافته نشان داد که بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی دارای سهمی بالاتر از میزان نرمال این جهش‌ها هستند .
Loes Olde Loohuis ، اولین نویسنده و یک محقق postdoctoral در مرکز UCLA's for ، گفت : " در حالی که ما نمی‌توانیم به جهش‌های خاصی اشاره کنیم که نقش علی در شیزوفرنی بازی می‌کنند ، ما نشان می‌دهیم که schizophrenia در مجموع دارای تعداد بیشتری از این جهش‌ها در مقایسه با افراد بدون تاثیر هستند . این مرکز بخشی از موسسه university's جین و تری Semel برای علم اعصاب دانش بشری است .
یافته‌های این یافته‌ها در نسخه ۱۵ ژوئیه ارتباطات طبیعت گزارش شده‌است .
Roel Ophoff نویسنده ارشد study's و یک محقق اصلی در مرکز ژنتیک neurobehavioral گفت : " یافته‌های ما از این فرضیه که اسکیزوفرنی یک اختلال است که ممکن است در مراحل اولیه توسعه مغز ایجاد شود ، حمایت می‌کند .
دکتر Ophoff استاد روان‌پزشکی و ژنتیک انسان ، تحقیقات را بر پایه ژنتیکی شیزوفرنی در دهه گذشته انجام داده‌است . او همچنین یکی از اعضای موسس of Psychiatric Genomics Consortium's است . این کنسرسیوم یک هم‌کاری بین‌المللی برای محققانی است که در حال تحقیق درباره ژنتیک اسکیزوفرنی و اختلالات مربوط به آن هستند.
Schizophrenia حدود ۲ تا ۳ میلیون نفر در آمریکا را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد - یعنی حدود ۱ درصد از جمعیت . این بیماری با توهمات ، هذیان و disorganization مشخص می‌شود و می‌تواند تلفات بسیار زیادی به بیماران و خانواده‌های آن‌ها وارد کند . Schizophrenia می‌تواند باعث از دست رفتن قابل‌توجه در کیفیت زندگی از جمله بیکاری و بیگانگی از عزیزان خود شود . درک بهتر علل این بیماری می‌تواند منجر به گزینه‌های بهتری برای درمان آن شود .
Ophoff و همکارانش از فن‌آوری مبتنی بر آرایش برای غربال کردن ۲۵۰، ۰۰۰ دستگاه کد DNA در بیش از ۱۰۰۰ بیمار اسکیزوفرنی از هلند استفاده کردند و این نمونه‌ها را با افراد سالم مقایسه کردند . آن‌ها دریافتند که بیمارانی که شیزوفرنی بیشتر از بیماران مبتلا به شیزوفرنی است ، بیشتر از بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی بودند . محققان این یافته‌ها را در یک گروه دیگر شامل بیش از ۱۳۰۰۰ بیمار اسکیزوفرنی و افراد تحت کنترل انگلستان تایید کردند .
Ophoff گفت : " با وجود اینکه it's معروف است که اسکیزوفرنی یک مولفه ژنتیکی بزرگ دارد ، مکانیسم‌های بیولوژیکی خاص در سر کار بخوبی درک نشده اند . " تحقیقات ما نشان می‌دهد که گونه‌های برنامه‌نویسی نادر در سراسر ژنوم انسان نیز به این معماری پیچیده ژنتیکی کمک می‌کنند .
یک تکان مختصر به مغز کمک می‌کند که به شیار برگردد
مبدا :
دانشگاه وندربیلت
خلاصه :

اعمال تحریک الکتریکی خفیف به ناحیه‌ای از مغز مرتبط با کنترل شناختی به افراد مبتلا به اسکیزوفرنی کمک می‌کند و رفتار آن‌ها را برای اجتناب از آن‌ها تنظیم می‌کند .
منبع سایت علم روز

پنجشنبه 4 بهمن 1397
بؤلوملر :