بزرگ‌ترین مطالعه داده‌های بزرگ در شیزوفرنی
دانشمندان داده‌های of را با schizophrenia و کنترل سالم ۲، ۳۵۹ از استرالیا ، آسیا ، اروپا ، آفریقای جنوبی و آمریکای شمالی آنالیز کردند . Jahanshad گفت مطالعات قبلی معمولا ً شامل صدها نفر با اسکیزوفرنی بودند .
پروژه داده‌های بزرگ از ۲۹ مطالعه بین‌المللی مختلف به وسیله شبکه معما ( تقویت ژنتیک Neuro از طریق شبکه تحلیل فوق) ، یک کنسرسیوم جهانی به سرپرستی پل تامسون در دانشکده پزشکی کک ادغام شد .
تامسون ، رئیس موسسه انفورماتیک و تصویربرداری عصبی و تصویربرداری عصبی، می‌گوید که این معما ، بزرگ‌ترین مطالعه تصویر برداری عصبی از اوتیسم ، افسردگی بزرگ و اختلال دو قطبی را با استفاده از اسکن مغزی بیش از ۲۰، ۰۰۰ نفر منتشر کرده‌است .
محققان داده‌ها را از تصویربرداری تانسور انتشار ، شکل MRI که حرکت مولکول‌های آب را در ماده سفید مغز اندازه‌گیری می‌کنند ، مورد بررسی قرار دادند . این اسکن به دانشمندان اجازه می‌دهد تا مناطق دچار مشکل در سیستم ارتباطی طبیعی brain's را پیدا کنند .
این مطالعه مسیر را برای تحقیقات علمی متمرکز باز می‌کند . گام بعدی این است که به دنبال علل این ناهنجاری در ماده سفید باشیم . کلی گفت که Schizophrenia تا حدودی موروثی است ، بنابراین شاید ژن‌های خاصی اختلال را از طریق تغییرات خفیف در سیم‌کشی مغز افزایش دهند .
؟ یو . اس. . ... ........... ................ .... ......................... .. .....
روانشناسان دیدگاه جدیدی نسبت به طبیعت جنون ارایه می‌دهند
مبدا :
انجمن روانشناسی بریتانیا ( bps )
خلاصه :
روانشناسان عقل سلیم در مورد ماهیت بیماری روانی را به چالش کشیده‌اند .
یک هفته پس از اینکه دولت بازبینی قانون سلامت روانی را اعلام کرد ، یک گزارش تخصصی منتشر شده توسط بخش روانشناسی بالینی روانشناسی بالینی در روز جمعه ۱۳ اکتبر ، در مورد ماهیت بیماری روانی ، خرد شد .
این گزارش ، درک Psychosis و Schizophrenia : چرا مردم گاهی اوقات صداهایی را می‌شنوند ، باور می‌کنند که دیگران عجیب و غریب هستند و چه چیزی می‌توانند به آن‌ها کمک کنند ، توسط گروهی از روانشناسان بالینی برجسته که از هشت دانشگاه و شش نفر از خدمات بهداشت و خدمات بهداشت و خدمات بهداشت و درمان با افرادی که دچار روان‌پریشی هستند ، نوشته شده‌است . این مقاله یک مرور قابل‌دسترس از وضعیت فعلی دانش را ارایه می‌دهد، و نتایج آن ، هم برای درک بیماری روانی و هم برای آینده خدمات بهداشت روانی ، مفاهیم عمیقی دارد .
بسیاری از مردم بر این باورند که اسکیزوفرنی یک بیماری مغزی وحشتناک است که مردم را غیرقابل‌پیش‌بینی و به طور بالقوه خشن می‌سازد و تنها می‌تواند با دارو کنترل شود . با این حال ، این گزارش - - یک نسخه بازبینی‌شده از یک نسخه منتشر شده در سال ۲۰۱۴ توسط بخش روانشناسی بالینی بریتانیایی - - پیشنهاد می‌کند که این دیدگاه نادرست است .
در عوض این گزارش می‌گوید :
مشکلاتی که ما به عنوان " جنون " فکر می‌کنیم ، صداهایی را می‌شنویم که دیگران را عجیب می‌بینند ، یا با واقعیت ارتباط پیدا می‌کنند - - می‌تواند به همان شکل به عنوان دیگر مشکلات روانی مانند اضطراب یا خجالت درک شود .
* فکر کردن به آن‌ها به عنوان یک بیماری تنها یک روش برای فکر کردن در مورد آن‌ها است ، و نه کسی که توسط همه یا همه فرهنگ‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود .
آن‌ها اغلب بخشی از واکنش به چیزهایی هستند که در زندگی ما اتفاق می‌افتد - آزار ، قلدری ، بی‌خانمانی و نژاد پرستی .
* افرادی که این مشکلات را تجربه می‌کنند به ندرت خشن می‌شوند . با این حال ، رفتارهای کلیشه‌ای کمکی می‌توانند منجر به دریافت کمک ضعیف از سوی پلیس و خدمات بهداشت روانی شوند . اگر شما سیاه هستید به طور خاص در معرض خطر هستید . برای مثال ، خدمات بهداشت روانی تقریبا ً چهار برابر تعداد افراد سیاه‌پوست را هر سال بازداشت می‌کنند .

هیچ‌کس نمی‌تواند اطمینان حاصل کند که چه چیزی باعث بروز مشکلات ویژه شده‌است . تنها راه نشستن کنار آن‌ها و امتحان کردن آن است .
منبع سایت علم روز

دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :