در حدود ۴۰ سال پس از اینکه سی‌تی‌اسکن ابتدا ناهنجاری‌هایی را در مغز بیماران شیزوفرنی نشان داد ، دانشمندان بین‌المللی می‌گویند که این اختلال یک اختلال سیستمی در کل سیستم ارتباطی است .
این مطالعه که در نشریه طبیعت روانشناسی مولکولی در اکتبر منتشر شد . [XVII ] با توجه به گزارش سازمان بهداشت جهانی ، با توجه به سازمان بهداشت جهانی ، بیش از ۲۱ میلیون نفر را در سراسر جهان تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .
این بزرگ‌ترین تحلیل " ماده سفید " ( بافت مغز چرب است که نورون‌ها را قادر می‌سازد تا با هم تفاوت در یک اختلال روانی تا به امروز صحبت کنند و توسط یک کمک فدرال به دانشکده پزشکی کک دانشگاه کارولینای جنوبی امکان پذیر شد . این مطالعه یک تئوری را جابجا می‌کند که شیزوفرنی ، به خاطر مشکلات سیم‌کشی تنها در بخش‌های پیش پیشانی و زمانی ، نشان می‌دهد . این مناطق جلویی مغز مسئول شخصیت ، تصمیم‌گیری و درک شنوایی هستند .
به گفته Sinead کلی ، مولف اصلی این مطالعه ، این مساله این است که سیم‌های اترنت در همه جا وجود دارند .
دکتر کلی ، محقق در دانشگاه کارولینای جنوبی و مری استیونز ، در دانشگاه هاروارد ، هنگامی که این مطالعه انجام شد ، گفت : " ما می‌توانیم برای اولین بار بگوییم که شیزوفرنی ، اختلالی است که در آن سیم‌کشی مهم سفید در سراسر مغز ساییده شده‌است . "
دانشکده پزشکی کک یکی از رهبران جهان در مطالعه بیماری‌های مغزی است . این مرکز ، مرکز بسیاری از تلاش‌های تحقیقاتی گسترده جهانی در زمینه روان‌پزشکی ، عصب‌شناسی و ژنتیک است .
کلی که در حال حاضر یک دانشجوی دوره دکترا در دانشکده پزشکی هاروارد است گفت : " مطالعه ما به بهبود درک مکانیزم‌های مربوط به اسکیزوفرنی کمک خواهد کرد . این یافته‌ها می‌تواند منجر به شناسایی ژن‌ها شود که محققان را قادر به آزمایش پاسخ بیماران به درمان شیزوفرنی می‌کند .
طبق گفته وزارت مسکن و توسعه شهری ، حدود ۲۶ درصد از افراد بی‌خانمان که در خانه‌های خود در آمریکا زندگی می‌کنند ، با یک بیماری روانی جدی مثل اسکیزوفرنی زندگی می‌کنند .
اگرچه محققان دریافتند که رشته‌های ارتباطی ضعیف در مغز افراد مبتلا به اسکیزوفرنی وجود دارند ، سیم‌کشی ضعیف عایق دار بیشتر در همان طناب رابط وجود دارد که امکان ارتباط بین دو نیم‌کره مغزی و در بخش جلویی هاله هاله را فراهم می‌کند که یک ساختار کلیدی برای پردازش اطلاعات است .
Schizophrenia یک اثر بیولوژیکی بر کل مغز دارد
درمان پزشکی فعلی برای شیزوفرنی تنها علائم را نشان می‌دهد ، زیرا علل این بیماری هنوز ناشناخته هستند . از بسیاری از بیماران خواسته شده‌است تا داروهای ضدروان پریشی را برای بقیه عمر مصرف کنند . برخی افراد اثرات جانبی نظیر افزایش چشمگیر وزن ، رعشه ، بی‌حسی احساسی و یا خواب‌آلودگی شدید را تجربه می‌کنند .
مطالعات قبلی همیشه به همان مناطق مغز اشاره نمی‌کنند . دانشمندان باید قبل از اینکه به دنبال پاسخ باشند ، به اجماع برسند . ندا Jahanshad ، یکی از نویسندگان برجسته این تحقیق و استادیار عصب‌شناسی در مرکز ژنتیک دانشگاه کارولینای جنوبی ، و موسسه انفورماتیک ، می‌گوید : برای انجام این کار، آن‌ها باید داده‌های اسکن مغزی جهانی را جمع و تحلیل کرده و تحلیل کنند .
Jahanshad گفت : " بدون این مطالعه ، تحقیقات آتی را می‌توان نادیده گرفت و به جای آن که به دنبال ژن‌ها باشد که بر کشش خاصی از سیم‌کشی تاثیر می‌گذارند ، دانشمندان در حال حاضر به دنبال ژن‌ها می‌گردند که کل زیرساخت ارتباطی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند .

" ما نشان می‌دهیم که تنها در حال مطالعه یک منطقه مغزی واحد برای یافتن علت بیماری اسکیزوفرنی یک روش خوب نیست . این اثر جهانی است . تمرکز بر روی یک بخش مشخص از مغز که فکر می‌کنید این افکت به شما کل داستان را به شما نخواهد داد ."
منبع سایت علم روز

دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :