آن‌ها اتصالات زخمی را تعمیر می‌کنند، نورون‌های حرکتی آسیب‌دیده و oligodendrocytes را تعویض می‌کنند و آن‌ها را قادر می‌سازد تا بعد از شش هفته پس از آسیب‌دیدگی ، حرکت کامل خود را به دست آورند .
مطالعه انجام‌شده در اینجا بر روی جمعیت سلول‌های حمایتی در نخاع متمرکز است که به حفاظت از سلول‌های عصبی زنده ( نورون‌ها ) بعد از جراحت کمک می‌کند : oligodendrocytes و سلول‌های اصلی آن‌ها . oligodendrocytes ، سلول‌هایی که برای تولید غلاف میلین شناخته‌شده هستند ، در طول the myelinated ، پتانسیل انتقال سیگنال را در امتداد the myelinated فراهم می‌کنند ، انتقال سیگنال در امتداد ارتباطات نورونی ( آکسون‌ها را ایجاد می‌کنند و بقای نورون‌ها را با ارائه پشتیبانی متابولیک بالا می‌برند . مرگ oligodendrocyte که پس از آسیب نخاع اتفاق می‌افتد، فرآیندی به نام de را فعال می‌کند که ابتدا منجر به آسیب به بیرون آمدن اتصال‌های سلول‌های عصبی و در نهایت منجر به مرگ نورون‌های آسیب‌دیده می‌شود . اگر چه oligodendrocytes کامل از دست رفته را می ‌توان با سلول‌های والد oligodendrocyte ساکن جایگزین کرد ( OPCs ) این اتفاق به اندازه کافی در نخاع انسان پس از آسیب اتفاق نمی‌افتد . بنابراین بهبود کارمند یابی ، فعال‌سازی و تمایز of پس از آسیب نخاعی در انسان‌ها به بهبود نتیجه کارکردی کمک می‌کند .
در اینجا دکتر Reimer و تیم او این سوال را پرسیدند که چه اتفاقی برای oligodendrocytes بالغ پس از آسیب طناب نخاعی در zebrafish بالغ رخ می‌دهد ? . آن‌ها دریافتند که همانند انسان‌ها , oligodendrocytes در نزدیکی محل آسیب طناب نخاعی بیش از حد در عرض یک هفته از دست می‌روند . با این حال , دو هفته پس از آسیب‌دیدگی , مشخص شد که جمعیت oligodendrocyte تا حد زیادی تثبیت شده‌است و ظرفیت احیا کننده طناب نخاعی را نشان می‌دهد . این نتایج جمعیت ساکن OPC را در کانون توجه قرار داد : سیگنال‌های کنترل و فعال‌سازی فعال‌سازی این سلول‌های پری کورسور در نخاع zebrafish بالغ چیست ? دکتر Reimer و تیم او تصمیم گرفتند تا یک رمان در سطح آزمایشگاهی ایجاد کنند تا zebrafish OPCs مستقل از بدن را تجزیه و تحلیل کنند , چرا که این امکان کنترل بهتر بر سلول‌ها را فراهم می‌کند و امکان روش‌های جدید تجزیه و تحلیل را ایجاد می‌کند . آن‌ها یک روش ساده و سریع اما ارزان را توسعه دادند که اجازه دسترسی مستقیم به جمعیت pure و حیاتی zebrafish OPCs را در کم‌تر از 2 ساعت می‌دهد . این پروتکل ساده مبتنی بر sorting خودکار fluorescent ( FACS ) از OPCs است . با استفاده از شرایط فرهنگ جدید , دکتر Reimer's نشان داده‌است که نگهداری سلول‌ها برای 16 روز در آزمایشگاه امکان پذیر است . در نهایت , آن‌ها ثابت کردند که zebrafish OPCs زمانی که با نورون‌های حرکتی انسان با هم کشت می‌شوند , از سلول‌های بنیادی پرتوان تحریک‌شده متمایز می‌شوند . این نشان می‌دهد که مکانیسم‌های اصلی تمایز oligodendrocyte در بین گونه‌ها حفظ شده‌اند و درک مقررات of OPCs می‌تواند به توسعه درمان جدید برای بیماری‌های انسان کمک کند .
در گام بعدی , تیم تحقیقاتی دکتر Reimer's قصد دارد تاثیر داروهای مختلف بر روی zebrafish OPCs را بررسی کند تا به طور بالقوه روشی برای بهبود ترمیم عملکرد طناب نخاعی در انسان‌ها شناسایی شود .
محققان می‌گویند که Schizophrenia کل سیستم ارتباطی brain's را مختل می‌کند .
براساس یک مطالعه بین‌المللی جدید , Wiring در بیش از یک منطقه فرسوده شده‌است .
مبدا :
دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
خلاصه :

در حدود 40 سال پس از اینکه سی‌تی‌اسکن ابتدا ناهنجاری‌هایی را در مغز بیماران شیزوفرنی نشان داد , دانشمندان بین‌المللی می‌گویند که این اختلال یک اختلال سیستمی در کل سیستم ارتباطی است . این مطالعه بر روی صحنه تحقیقات آینده بر روی بیماری ذهنی ناتوان‌کننده‌ای که بیش از 21 میلیون نفر را در سراسر جهان تحت‌تاثیر قرار می‌دهد , می‌پردازد . این بزرگ‌ترین تجزیه و تحلیل تفاوت بین تفاوت‌های بیماری در یک اختلال روانی تا به امروز است .
منبع سایت علم روز

دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :