این یافته‌ها در اینترنت بصورت آنلاین منتشر شدند .
در دو دهه گذشته ، صنعت داروسازی بیش از ۲.۵ میلیارد دلار صرف توسعه بیماری اسکیزوفرنی جدید کرده‌است . اما در حالی که بسیاری به نظر می‌رسد که بسیاری در مدل‌های حیوانی موثر هستند ، اغلب وقتی در آزمایش‌ها بالینی انسان در مرحله دیر تست می‌شوند ، شکست می‌خورند .
دکتر دانیل Javitt ، استاد روان‌پزشکی و مدیر بخش درمان Experimental در CUMC ، مدیر تحقیقات شیزوفرنی در موسسه روانشناسی روان‌پزشکی ، و Investigator مدیر عامل این مطالعه ، گفت : " در حالی که مقدار زیادی از پول در توسعه بیماری اسکیزوفرنی سرمایه‌گذاری شده‌است ، سرمایه‌گذاری مشابهی به منظور توسعه قابلیت اعتماد و ثبات نتایج آزمایش صورت‌گرفته است . "
موسسه ملی of روانی Health's که برای تایید استفاده از نشانگرهای زیستی برای تسهیل توسعه مواد مخدر تاسیس شد ، سال گذشته توسط کنگره تصویب شد . این قانون اداره غذا و داروی آمریکا را مجاز ساخت تا درمان‌های مبتنی بر داده‌های biomarker را به تنهایی تایید کنند و برنامه مقدماتی biomarker رسمی را ایجاد کردند .
در این زمینه ، محققان FAST با استفاده از برنامه‌های MRI برای پشتیبانی از توسعه داروهایی که سیستم گلوتامات را هدف قرار می‌دهند ، فعالیت‌های خود را شناسایی می‌کنند . مطالعات پیشین نشان داده‌اند که مواد مخدر مثل phencyclidine ( PCP یا " غبار فرشته " ) و ketamine ، که گیرنده‌های گلوتامات را مسدود می‌کنند، باعث ایجاد علائم شیزوفرنی مانندی در داوطلبان سالم می‌شوند .
پژوهشگران سه مشخصه زیستی بالقوه برای تشخیص اثرات of بر عملکرد مغز انسان را مورد ارزیابی قرار دادند . بیش‌ترین تاثیر را با افزایش biomarker در جریان خون در مناطق جلویی مغز مشاهده کردیم . این واکنش به طور مداوم در میان افرادی تشخیص داده شد که به طور خلاصه در معرض ketamine قرار داشتند و آن‌ها را از کسانی که دارونما ( placebo ) داده بودند متمایز کرد . یک معیار دیگر از غلظت گلوتامات / glutamine نیز نسبت به اثرات مغزی ketamine حساس بود .
به طور کلی ، نشانگرهای زیستی در شناسایی بیش از ۹۰ درصد افرادی که ketamine را دریافت کرده بودند موفق بودند و آن‌ها را از همه افراد گروه placebo متمایز ساخته بودند.
دکتر جفری لیبرمن ، استاد دانشگاه لارنس سی ، گفت : " این نتایج ما را قادر می‌سازد تا مشخص کنیم که آیا درمان‌های بالقوه با آزمایش اولین بار در داوطلبان سالم و تعیین بهترین مقادیر براساس داده‌های فیزیولوژیکی هدف پیش از انجام آزمایش‌ها کلینیکی پرهزینه موثر خواهند بود . " Kolb پروفسور و رئیس دپارتمان روان‌درمانی در CUMC و Investigator اصلی این مطالعه .
اگر مشخصه زیستی تایید شده توسط FDA تایید شود ، توسعه این مطالعه اولین نشانه زیستی است که برای اجازه تایید درمان جدید گلوتامات برای شیزوفرنی ، ثبت می‌شود .
روش‌های ابتکاری ژنتیکی و سلولی به شناسایی چندین هدف بیماری کمک می‌کند .
CRISPR - Cas۹ و iPSC به درمان شیزوفرنی ، اعتیاد ، عفونت Zika و دیگر بیماری‌ها کمک می‌کنند .
مبدا :
جامعه علم اعصاب
خلاصه :
پیشرفت‌ها در استفاده از فن‌آوری‌های سلول بنیادی پرتوان تحریک‌شده انسانی برای شناسایی اهداف درمانی جدید برای اختلالات عصبی مثل اسکیزوفرنی و اعتیاد توسط محققین برجسته شده‌است .

تحقیقات منتشر شده امروزه ، پیشرفت‌ها در استفاده از فن‌آوری‌های سلول بنیادی پرتوان تحریک‌شده انسانی را برای شناسایی اهداف درمانی جدید برای اختلالات عصبی مثل شیزوفرنی و اعتیاد ، برجسته می‌کند . مطالعات در علم اعصاب سال ۲۰۱۷ ، جلسه سالانه انجمن علوم عصبی و بزرگ‌ترین منبع اخبار نوظهور در مورد علوم مغز و سلامت ارائه شد .
منبع سایت علم روز

دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :