در هر جلسه ، پس از بحث در مورد اهداف کار day's ، بیماران ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صرف صحبت کردن با آواتار کردند ، هر گونه تصورات نادرست درباره آن‌ها را تصحیح کرده ، و کنترل مکالمه را به دست گرفتند ، به طوری که قدرت از آواتار به بیمار تغییر کرد . آواتار جهت شناخت نقاط قوت و ویژگی‌های خوب ، و کنترل بیشتر و قدرت در رابطه به وجود آمد . جلسات ضبط شد و یک نوار صوتی به بیمار داده شد تا به خانه برود تا به صدای آن‌ها گوش دهد .
مشاور حامی برای همان تعداد و طول جلسات شروع به دویدن کرد . آن‌ها بیماران را تشویق کرد تا در مورد مسائل مربوط به آن‌ها بحث و تبادل نظر کنند و هدفشان کاهش پریشانی و بحث در مورد روش‌های عملی بهبود کیفیت زندگی آن‌ها بود . همانند درمان آواتار ، در پایان جلسه ، هر بیمار یک پیام مثبت را ثبت کرد تا در طول هفته بعد به آن گوش دهد .
ارزیابی توهمات بیمار توسط محققانی تکمیل شد که نسبت به درمان بیماران نابینا بودند .
بعد از ۱۲ هفته ، علائم group's ، نسبت به کسانی که مشاور دریافت می‌کردند ، کم‌تر بود .
افرادی که درمان آواتار را دریافت کرده بودند، توهمات خود را کم‌تر و کم‌تر از افرادی که در گروه مشاوره بودند ، پیدا کردند . هفت نفر که درمان آواتار را داشتند و دو نفر در گروه مشاوره نیز گزارش دادند که توهمات آن‌ها بعد از ۱۲ هفته کاملا ً ناپدید شده بودند .
پیشرفت‌های سریع در گروه درمان آواتار در ۲۴ هفته پایدار بود . با این حال ، در طول این زمان ، توهمات به شدت کمتری برای گروه مشاوره ، به احتمال زیاد به این دلیل که مشاوره می‌تواند یک درمان بالقوه مفید باشد ، ادامه پیدا کرد . در نتیجه تفاوتی بین دو گروه در ۲۴ هفته وجود نداشت .
محققان برخی از محدودیت‌ها را یادداشت می‌کنند ، از جمله این که مشاوره توسط روانپزشکان کارآموز دوره تکمیلی انجام شد ، که ممکن است تاثیر آن را تحت‌تاثیر قرار دهد . به علاوه ، هنوز مشخص نیست که آیا روش درمانی برای درمان بیشتر سلامت روانی مفید است یا خیر ، همانطور که این مطالعه در یک مرکز با تخصص در درمان روان‌پریشی انجام شد و درمان آواتار توسط درمانگر با تجربه بسیار مجرب انجام شد .
هدف محققان این است که یک آنالیز هزینه - اثربخشی را انجام دهند و مکانیزم‌های بررسی چگونگی کاهش علایم را بررسی کنند .
با نوشتن در یک نظر مرتبط ، دکتر بن Alderson ، دانشگاه دوره‌ام ، بریتانیا ، می‌گوید : " فن‌آوری می‌تواند دیدگاه ما از واقعیت را مبهم و enhance کند . اما در مورد " اوتار " ( entities it ) به نظر می‌رسد که این ایده تا حد زیادی نادیده گرفته یا دلسرد می‌شود - یک سوال کلیدی : چه کسی ، یا چه چیزی در درمان " اوتار " در حال تغییر است ؟ … یک تاکید بر تجهیز the صدا ، پاسخ ، چالش‌ها ، و پاسخ‌های خود آن‌ها نشان می‌دهد که شنونده در حال تغییر است ، اما صدای آن‌ها ممکن است … از طرف دیگر ، صداها ممکن است از نظر محتوا ، ظرفیت و یا قدرت بر صدای شنونده تغییر کند ."
توسعه مواد مخدر ممکن است با ابزار تحقیقاتی جدیدی " de " شود .
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا
خلاصه :
محققان گزارش می‌دهند که نشانگرهای زیستی که می‌توانند به توسعه درمان‌های بهتری برای شیزوفرنی کمک کنند ، اکنون شناسایی شده‌اند .
محققان در مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا ( CUMC ) و موسسه روان‌پزشکی ایالتی نیویورک ، biomarkers را شناسایی کرده‌اند که می‌تواند به رشد درمان‌های بهتری برای شیزوفرنی کمک کند .

این یافته‌ها در اینترنت بصورت آنلاین منتشر شدند .
منبع سایت علم روز

دوشنبه 1 بهمن 1397
بؤلوملر :