آن‌ها به دو گروه تقسیم شدند : کسانی که قبل از ساعت ۸ : ۳۰ صبح مدرسه را آغاز کردند و کسانی که بعد از ساعت ۸ : ۳۰ صبح شروع به کار کردند ( که در حال حاضر زمان شروع توصیه مدرسه عالی توسط آکادمی آمریکایی Pediatricians است ) .
در طول یک دوره از هفت روز ، به دانش آموزان دستور داده شد تا یک دفتر خاطرات خواب داشته باشند که در آن‌ها به طور خاص در مورد بهداشت خواب روزانه ، سطح کیفیت خواب و مدت و علائم افسردگی و اضطراب آن‌ها گزارش شده‌بود .
نتایج نشان داد که نظافت پایه خوب به طور مستقیم با میانگین افسردگی و اضطراب روزانه کم‌تر در تمام دانش آموزان ارتباط دارد و سطوح حتی در دانش آموزان پس از ساعت ۸ : ۳۰ کم‌تر است . با این حال ، دانش آموزان مبتلا به بهداشت خواب خوب و زمان‌های شروع مدرسه به طور متوسط علائم افسردگی / اضطراب روزانه بالاتری داشتند .
دکتر پلتز می‌گوید : " نتایج ما نشان می‌دهد که روش‌های بهداشت خواب خوب برای دانش آموزانی که به مدرسه نمی‌روند ، مفید است و بین ۸ تا ۱۰ ساعت خواب ، محدود کردن کافئین ، خاموش‌کردن تلویزیون ، تلفن همراه و بازی‌های ویدئویی قبل از خواب ، مفید است … این تلاش‌ها به نفع کیفیت خواب و سلامت روانی آن‌ها است . با این حال ، این حقیقت که زمان شروع مدرسه تاثیر تعدیل‌کننده بر روی علائم سلامت روانی را نشان می‌دهد ، نشان می‌دهد که بهداشت خواب بهتر همراه با زمان آغاز مدرسه ، نتایج بهتری را به دست خواهد آورد ."
پلتز می‌گوید که یک توضیح ممکن برای این تفاوت ممکن است این باشد که " دانش آموزان اولیه " فشار بیشتری بر روی آن‌ها دارند تا خواب کیفیت بالا داشته باشند، یا ممکن است جنبه‌های دیگری از محیط مدرسه وجود داشته باشد که با زمان شروع تغییر می‌کند که ممکن است علائم افسردگی و اضطراب آن‌ها را تحریک کند. پلتز می‌گوید ممکن است دیگر تغییراتی در سبک زندگی وجود داشته باشد که همزمان با زمان‌های اولیه اولیه و نیز ( برای مثال ، تغذیه یا ورزش صبحگاهی ) باشد که نیازمند موشکافی دقیق‌تر هستند.
او می‌گوید : " مطالعات بیشتری قطعا ً مورد نیاز است ، اما نتایج ما به روشن کردن یافته‌های ترکیبی با سایر مداخلات مبتنی بر بهداشت خواب کمک می‌کند ، با این نشان که زمان شروع مدرسه می‌تواند یک عامل زمینه‌ای بسیار مهم باشد . "
پلتز امیدوار است که شواهد موجود در این زمینه به سوق دادن توصیه‌های بهداشت به خواب ملی برای کودکان و نوجوانان ، مشابه آنچه که انجمن دندان‌پزشکی آمریکا برای سلامت شفاهی توصیه می‌کند، کمک خواهد کرد .
او می‌گوید : " اگر ما بخوابیم ، در نهایت خواهیم مرد … ذهنمان از عمل باز خواهد ماند و می‌گوید : " در پایان روز ، خواب برای زنده ماندن ما بنیادی است . اما اگر شما مجبورید که برای یک آزمایش cram و یا یک کاغذ مهم داشته باشید ، یکی از اولین چیزهایی است که باید کنار جاده انجام شود، هر چند که ممکن است اینطور باشد ."
بینش جدید در مورد این که چگونه خواب به مغز کمک می‌کند تا خود را دوباره بازسازی کند
مبدا :
دانشگاه ساری
خلاصه :
یک مطالعه بینش‌های جدیدی نسبت به اینکه چگونه خواب به پلاستیسیته مغز کمک می‌کند مشخص کرده‌است - - توانایی مغز ما برای تغییر و سازماندهی مجدد خودش - - و می‌تواند راه را برای راه‌های جدید برای کمک به افراد مبتلا به یادگیری و اختلالات حافظه هموار کند .
یک مطالعه بینش‌های جدیدی نسبت به اینکه چگونه خواب به پلاستیسیته مغز کمک می‌کند مشخص کرده‌است - - توانایی مغز ما برای تغییر و بازسازی خود - - و می‌تواند راه را برای راه‌های جدید برای کمک به افراد مبتلا به یادگیری و اختلالات حافظه هموار کند .
محققان دانشگاه Humboldt و Charite در برلین ، به رهبری دکتر جولی Seibt از دانشگاه ساری ، از تکنیک‌های لبه برش برای ثبت فعالیت در منطقه‌ای خاص از سلول‌های مغز استفاده کردند که مسئول نگهداری اطلاعات جدید هستند - - دندریت .

این مطالعه که در ارتباطات طبیعت منتشر شده‌است دریافت که فعالیت در دندریت وقتی که ما خواب هستیم افزایش می‌یابد و این افزایش با امواج مغزی ویژه‌ای مرتبط است که به نظر می‌رسد کلیدی هستند برای اینکه چگونه خاطرات را شکل دهیم .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :