اگر چه این پروتکل به طور خاص برای مطالعه رفتارهای خواب و تغذیه طراحی شده‌است ، مورفی تاکید کرد که ARC می‌تواند برای مطالعه انواع رفتارها در مگس‌ها ، سفارشی شود . محققان می‌توانند برنامه بینایی ماشین را روی کامپیوتر برنامه‌ریزی کنند تا کنترل‌های optogenetic متصل به رفتارهای خاص را اعمال کنند، ارتعاشات را تحویل دهند یا باعث شوند که غذای fly's برای ارزیابی حافظه ، انگیزه و دیگر رفتارها حرکت کنند .
مورفی گفت : " ما امیدواریم که این مقاله یک جامعه را در اطراف ابزار ایجاد کند و مردم استفاده‌های جدیدی داشته باشند . اگر دیگران سوار کشتی شوند ، این کار می‌تواند آنچه را که یک آزمایشگاه کوچک می‌تواند انجام دهد ، تغییر دهد ."
علاوه بر Keebaugh ، دیگر نویسندگان مطالعه در خواب جین هنگ‌کنگ ، Chenchen سو ، Ryuichi Yamada and William of بودند . این تحقیق توسط موسسه ملی بهداشت ( grant R۰۱AG۰۴۵۰۳۶ ) حمایت شد .
زمان شروع مدرسه ممکن است ریسک افسردگی و اضطراب نوجوانان را افزایش دهد
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه روچستر
خلاصه :
نوجوانان با شروع مدرسه قبل از ساعت ۸ : ۳۰ صبح ممکن است در معرض خطر افسردگی و اضطراب به خاطر کیفیت خواب در خطر افتاده باشد .
نوجوانانی که دبیرستان را پیش از ساعت ۸ : ۳۰ صبح شروع می‌کنند در معرض خطر افسردگی و اضطراب قرار دارند ، حتی اگر هر کار دیگری را درست انجام دهند تا یک خواب خوب و خوب داشته باشند، یک مطالعه جدید از راچستر ، N.Y. ، پیشنهاد می‌کند .
دکتر پلتز ، استادیار مرکز پزشکی بیمارستان راچستر ، دکتر پلتز ، دکترای پزشکی ، اخیرا ً در سلامت خواب به چاپ رسیده‌است ، نه تنها پیوند فرضی بین خواب و سلامت روانی را تقویت می‌کند ، بلکه از جمله اولین کسانی است که نشان می‌دهد زمان شروع مدرسه تاثیر مهمی بر خواب و کارکرد روزانه دارد . یافته‌ها ، شواهدی اضافی در بحث ملی درباره اینکه چگونه زمان آغاز مدرسه بر سلامت نوجوانی تاثیر می‌گذارد ، فراهم می‌کند .
دکتر پلتز ، که در دانشکده شبح در Amherst ، N.Y. نیز هست ، می‌گوید : " مطالعه ما با یک بدن رو به رشد تحقیقات نشان می‌دهد که ارتباط نزدیک‌بین بهداشت خواب و سلامت روانی نوجوانان را نشان می‌دهد . " اما ما اولین کسی هستیم که واقعا ً به این نگاه می‌کنیم که چگونه زمان شروع مدرسه بر کیفیت خواب تاثیر می‌گذارد ، حتی وقتی یک نوجوان همه کارها را درست انجام می‌دهد تا یک خواب خوب و خوب داشته باشد . در حالی که متغیرهای دیگری نیز وجود دارند که باید بررسی شوند ، یافته‌های ما نشان می‌دهد که دوران اولیه مدرسه فشار بیشتری بر روی فرآیند خواب و افزایش علائم سلامت روانی دارد ، در حالی که به نظر می‌رسد که زمان شروع مدرسه یک عامل محافظ قوی برای نوجوانان است ."
پلتز یکی از محققان بسیاری است که در حال بررسی راه‌هایی برای رسیدگی به چیزی است که به بیماری همه‌گیر در سراسر کشور در میان نوجوانان تبدیل شده‌است . حدود ۹۰ درصد از نوجوانان در سنین دبیرستان خواب کافی را در شب‌های مدرسه به دست می‌آورند و یا به ندرت نیاز به خواب کافی ( ۸ تا ۱۰ ساعت ) برای عملکرد سالم دارند . زمان شروع مدرسه ، در میان سایر مداخلات ( یعنی . محدود کردن استفاده الکترونیکی قبل از وقت خواب ) ، به نقطه بحرانی علاقه تبدیل شده‌است . دکتر پلتز می‌گوید : با این حال ، این تحقیق در درجه اول بر فواید آکادمیک برای به تاخیر انداختن زمان شروع مدرسه برای نوجوانان متمرکز است ، به جای بررسی این که چگونه زمان‌های آغاز اولیه ممکن است فرآیندهای مربوط به خواب را مختل کرده و بر پیامدهای سلامت روانی تاثیر بگذارند .
او می‌گوید : " نگاهی به زمان شروع مدرسه به عنوان یک متغیر زمینه‌ای بزرگ‌تر که ممکن است بهداشت خواب متعادل ، کیفیت خواب و عملکرد نوجوان را متعادل کند ، شکاف مهمی را در ادبیات پر می‌کند . "

پلتز با کمک بنیاد ملی خواب ، پلتز و همکارانش از یک ابزار آنلاین برای جمع‌آوری داده‌ها از ۱۹۷ نفر در سراسر کشور بین سنین ۱۴ تا ۱۷ سال استفاده کرده‌اند . همه کودکان و والدین یک نظرسنجی پایه را به پایان رساندند که شامل سوالاتی در مورد سطح بالای بهداشت خواب ، وضعیت اجتماعی - اقتصادی خانواده ، روال شبانه‌روزی آن‌ها ( تقریبا ، چه شما یک " فرد صبح " یا " شخص شب " ) و زمان شروع مدرسه آن‌ها بود .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :